Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Als jij een grijze sjaal zou zijn en je was wel weer terug naar huis gekomen en hing niet over een jas aan de kapstok en lag ook niet in de mand met sjaals waar zou jij dan uithangen? Wasmachine is buitengesloten van de deelname.

2 likes

Eerst stoot de kat de theepot met thee om en daarna de kaars met kaarsenstandaard. Wat wil hij?

Aandacht of eten.

3 likes

In de mouw van de jas. Of verstopt onder een kussen op de bank.

1 like

Aah, dankjewel!

Ze kan het niet meer teruglezen want ik was petty en had teruggestuurd: “ooh okee, nou ja dan heb ik niks gezegd :)” en toen heb ik mijn eerdere ‘epistel’ verwijderd :crazy_face:.

Maar ze belde me een uur geleden en we hebben net pas opgehangen, dus het is wel weer goed haha.

3 likes

Ik zou sowieso hangen over de kachel. Ik zou dan ook wel eens willen dat ik opgewarmd werd i.p.v. dat ik anderen op moet warmen.

4 likes

Ik heb voor dolce gusto gewerkt en ik deed het een beetje op gevoel. Je moet het een paar keer uitproberen en dan weet je welke verhouding water/koffie jij lekker vindt

2 likes

Haha oké, ga het eens proberen

2 likes

Aandacht

1 like

Ja dat kan ik me voorstellen. Ik merk dat ik sommige lessen ook moeite heb op me te concentreren, meestal gaat het wel goed. Mindfulness of yoga is misschien ook fijn om te doen.

Nou ik zou m alleen al nemen omdat die automatisch stopt, vind dat echt zo’n uitkomst!

1 like

Kolere wat is die man van Ongehoord Nederland bij OP1 intens kut. Met z’n zwarte pieten journaal

Ik heb een samsung s9 en opeens na het updaten trilt het als ik type maar ik kan niet vinden hoe het uitmoet ook niet via google haha. Kan iemand mij helpen?

Ik heb altijd zoveel trek na een avonddienst, dus wie heeft er net een pak Zaans huisjes opgegeten :raising_hand_woman:t3:

6 likes

Misschien als je zoekt op haptic feedback? En heb je het toetsenbord van Android of een andere gedownload?

1 like

Ik denk ook al dat een groot deel is beter leren opladen. Ik heb toevallig laatst een webinar gehad over stress en daar omschreef ze dat een mens eigenlijk 1,5 uur per dag moet herstellen (naast slapen!). De gemiddelde mens doet dat maar een kwartier ofzo. En herstellen beschreef zij als het ‘pompiedom’ gevoel. Dat je lekker voor je uitkijkt, wandelt, beetje was ophangen, plantjes water geven. Iets wat je brein geen nieuwe prikkels geeft. Pas als je die tijd inbouwt voor jezelf kan je lichaam herstellen om die stress situaties die je nu op je werk hebt aan te kunnen. En dat gaat dus eigenlijk vóór je bestaande taken ‘nog beter en nog efficienter’ gaan doen, want dan leg je eigenlijk alleen maar nóg meer druk op jezelf

Edit: snap dat dit makkelijker gezegd dan gedaan is hoor!! Maar misschien heb je er wat aan.

5 likes

Heb je het idee dat het probleem vooral zit bij niet weten hoe je je werk en dag het beste kunt structureren, of is het meer een mentale blokkade?

In het eerste geval zou je misschien kunnen kijken of je via je werk een cursus timemanagement (of iets in die richting) kunt doen. Misschien niet dé oplossing maar ik heb hier in mijn omgeving goede dingen over gehoord omdat je anders naar je manier van werken leert kijken.

In het tweede geval is het lastiger, op mijn werk kun je wel aangeven graag een coach te willen om te sparren over dit soort dingen maar dat moet er maar net zijn op de plek waar je werkt.

Succes in ieder geval, lijkt me een vervelende situatie.

Ik kijk Hans betaalt de schade op Videoland en dit is mijn gezicht de hele tijd :exploding_head::exploding_head::exploding_head::exploding_head::exploding_head:

3 likes

Ik had echt niks verwacht maar ik heb echt een leuke verjaardag gehad. :tada:

33 likes

Ik heb echt zin om game of thrones helemaal opnieuw te kijken