Ik heb het net toch gevonden maar bedankt!
Haha ik las dit echt als een soort raadsel of breinbreker oid, heb er 5 min over nagedacht en toen ik doorscrollde besefte ik pas dat dit een gewone situatie was met je kat ik moet slapen denk ik en werkmodus uit
Ik heb zaterdag wat besteld bij douglas en ik snap dat het druk is door black friday maar ik heb nog geen verzendbevestiging. Duurt wel lang nu?
Tussen een stapel kleren als ik dan tegelijk mijn sjaal en trui uit doe en ergens neer gooi
Niet specifiek zorgen, maar het valt op. Vorige keer had ik meteen meer last.
Schotland maakt als eerste land ter wereld menstruatieproducten gratis
Wat een mega goed idee, zouden ze overal moeten doen! Go Schotland!
Ik hoef pas om 8 uur op te staan maar was om 6:30 al wakker. Dus ik dacht, ok chill, even wakker worden en dan alvast opstaan zodat ik lekker rustig kan opstarten.
Eindstand: 1,5 uur in bed forum gelezen
Hierom maak ik dus voor mijzelf de regel; eerst opstaan, douchen, half uurtje lopen en dan tijd voor ontbijt en forum.
Vanavond komt de nieuwe tondeuse binnen en hoop dat de bezorger redelijk vroeg is (nu heb ik het natuurlijk gejinxt.) dan kan ik eindelijk de zijkanten bijwerken van mn haar. word echt gestoord van mijn zijkanten en het haar op mn oor.
Hahaha ik droomde dat ik ergens op bezoek was en vroeg de gastvrouw wat er de moeite waard was om te bezoeken… Wijst ze in de verte naar een gebouw en zegt ze ‘Het mortuarium daar is de moeite om eens te bezoeken!!’
En ik zeg zo ‘is dat niet een beetje raar?’
En zij zo 'Nee het is echt mooi vanbinnen, heel leuk ingericht! Zeker eens naar binnen gaan! ’
Hahaha wtf hoofd, een mortuarium bezoeken voor de leuk?
Hahaha ja nu ik heb teruglees, zie ik ook dat het net zo’n raadsel lijkt
Tegen de tijd dat die producten in Nederland gratis worden, zit ik al in de overgang
Omg rommelpiet was in de klas vandaag en ik heb gestrooid met lieveheersbeestjes. Ik dacht dat het van die kikkers en muizen zooi was en dat vind ik niet lekker dus hoef het ook niet te eten. Blijkt het mega lekkere chocola te zijn, met vulling
Wat voor melding is dit?
hahahaha dit is echt geweldig. Het is wel verslavend af en toe om te blivjen scrollen ja. al ben ik vaak zo snel afgeleid dat ik daar niet eens de tijd voor heb om tot de bodem te komen van mijn subreddits. Heb zo mijn momenten wanneer ik er meer op zit en dan weer minder. nu weer wat meer, voornamelijk onder werk tijd
(Ironisch genoeg is het ook precies hetzelfde het plaatje wat jij aangaf. neem een mental health day)
Ik vind het zo jammer als ik iets heb afgesproken met iemand en diegene zegt af want klachten, super goed dat ze afzeggen en zou ik zelf ook doen, maar ik verheug me er echt mega op om af te spreken en dan gaat het niet door. Heb ik voor niets mijn haar gewassen en mooi geföhnd.
Ik las dit: https://nos.nl/artikel/2357980-oproep-help-ons-de-algoritmes-van-instagram-te-doorgronden.html en dacht ohh interessant, ik doe mee.
Ik volg nu Kees van der Staaij op instagram
Waarom komt PMS altijd zo onhandig uit? Het is al mega hectisch en instabiel in mijn leven op dit moment, dan kan ik er hormonaal uit balans zijn niet ook nog eens bijhebben.
Dat weet ik niet, maar ik zag laatst een foto en toen hadden ze die wegwerp witte plastic poncho met capuchon aan om te knuffelen. Dan doe je de capuchon kant over je voorkant van gezicht zeg maar.