Wat mooi dat hij even zijn ogen opendeed en dat je bij hem mag! Ik heb af en toe een stukje van je meegelezen en denk aan jullie, heel veel sterkte!
Spannend zeg, maar wat fijn dat hij niet meer in coma wordt gehouden. Hopelijk komt alles helemaal goed.
Haha omg mân vriend wilde net iets van vleeswaren op zân brood doen, was het aan de onderkant helemaal groen. Hij direct: . Keken we op de houdbaarheidsdatum, stond er 3 nov!!
Hahaha hij eet dit al de hele week
Heb net dankzij Micks Rijmwoordenboek weer mn Sintgedicht in elkaar gezet
Vind dit zon leuk verhaal:
haha hopelijk kijk je inmiddels wel iets leuks, maar er zitten ook knoppies op het toestel zelf he
oh shit, dat is zeker nog echt iets van oude tvâs ofzo. Maar chill dat je m gevonden hebt!
Ik voel mij de laatste tijd echt eenzaam en vind het lastig om nieuwe vrienden te maken vanwege de corona maatregelen.
Onze robot stofzuiger is binnen gekomen.
Love it
Nu nog twee van die wiebeloogjes voor als die aan het werk is
Ik was net bij kruidvat. Super druk, niemand hield afstand en niemand, behalve het personeel en ik, had een mondkapje op. Als klap op de vuurpijl werd ik ook nog vies aangekeken en uitgelachen door mensen, omdat ik een mondkapje op had.
Vraag mij echt af hoe dit ooit goed gaat komen tussen nu en dinsdag.
Haha ik ook, vooral mân sociale balkje
Ben in de sportschool en wilde ff doorgeven dat de stair master het niet doet. Stond al een kerel dus ik wacht ff. Komt er een 2e kerel die gewoon gesprek begint met de chick achter de balie die de eerste aan het helpen is en zij gaat er gewoon op in. Terwijl er twee staan te wachten⊠nou dan niet hoor bon chance met je kapotte stair master we moeten door
Heeft die al een naam??
Neeeeee!
Help a girl out!
Frank.
Vind Sjef ook wel een leuke.
Sjef de zuiger
Herman
Ronald
Mn opa heeft vanochtend een hartstilstand gehad en ligt in kritieke toestand in het ziekenhuis. Heb m gelukkig al gezien, hij wordt in slaap gehouden maar heb wel tegen m kunnen praten. (Geen idee of hij er iets van mij krijgt)
Ben de hele ochtend en middag al dingen aan het regelen, ik ben ka-pot
Ik dacht, oh interessant ik doe ook mee, maar een van de accounts die ik moet volgen is van een pvv dame met 24 volgers die in maart 6 posts heeft geplaatst en verder niks. Dat zal weinig uithalen dan toch, denk niet dat al haar nieuwe posts snel in mijn feed omhoog komen