Ik heb 15 november iets besteld en betaald, het komt via homer, er staat nu enkel in de app dat mijn pakketje vertraging heeft opgelopen. Ik vind dit echt niet normaal, of is dat het wel met homer?
Ik had geen andere optie dan homer, ik betaal liever 4 euro en dat het er dan snel is… was een duur pakketje en nu ligt het zomaar ergens!!!
uuugghh heb dus de hik, super irritant. Tijdens het tandenpoetsen hik, nu drink ik mijn koffie, hik. Dus nu kan ik niet van mijn koffie genieten.
Oh slim ja! Dat ga ik voortaan ook doen
Haha moet telkens zo lachen om deze foto van die FvD-Freak-Freek:
Hij loopt iig alsof ie een doel heeft.
Ik krijg door Black Friday FOMO. Ik heb een parfum om 't oog (al een tijdje) en vanaf vandaag kan ik 'm met 37% korting kopen (normaal max 30%) ennnn krijg ik er ook nog eens een 30 ml parfum gratis bij.
Maar ik heb 2 kortingskaarten van €5 die ik alleen in de winkel kan inleveren. Durf ik te wachten tot vrijdag (dan wil ik sowieso ff de stad in), met het risico dat hij dan niet meer op voorraad is, of ga ik vandaag al, terwijl ik eigenlijk geen zin heb om vandaag het huis uit te gaan?
Kun je misschien de winkel bellen en vragen of ze een flesje voor je apart houden?
Je kunt zoals ze hier aangeven even bellen wellicht, maar dan meestal verwachten ze wel dat je het dan vandaag komt ophalen. weet niet of ze nu met BF dingen gaan achter leggen.
Ben een beetje BF moe. zowel aan beide kanten, als werk en consument. erge is nog, als dit voorbij is dan gaan we naar de sinterklaas. darnaa misschien even ademen en dan is het kerst tijd. ik haat deze periode zo intens. (een ding scheelt ik hoef niet geforceerd aardig te doen met kerst, lekker thuis blijven en niemand zien joeeee)
Oeps toen ik mn karretje terug zette zag ik dat ik mn chocolade niet had afgerekend. Naja gratis chocolade smaakt wel lekkerder.
Ik zit al zes uur in de wachtkamer van een Duits ziekenhuis en was de hele tijd lekker alleen, maar nu zit er sinds een kwartier oid een vrouw naast me die maar theatraal blijft zuchten van Ik ZiT hIeR aL zO lAnG en ik heb zin om tegen haar te gillen
Ik heb wat cadeautjes gekocht voor m’n opa en oma voor sinterklaas. Dit hebben alle kleinkinderen gedaan. Volgende week zetten we het bij de deur en pikt m’n zusje bij iedereen de cadeautjes op en zet het dan bij opa en oma op de stoep. Vinden ze vast een leuke verrassing!
Sterkte!
Was best een ingewikkelde/risicovolle operatie van je vriend toch?
Hoop dat je snel goed nieuws krijgt.
Thanks! Ja was heel riskant en is ook niet echt goed gegaan en ik mag als sinds gisteravond niet meer bij hem. Dus al mijn angst en razernij projecteer in op die arme vrouw. Maar ja die zit hier ook gewoon op de IC voor een geliefde.
Maar zij is nu naar binnen en ik nog steeds niet. Trut.
Ik zou gewoon gillen hoor, dat recht heb je
Omg ik viel net van mijn stoel
Ik weet gewoon niet wat ik met mijzelf aanmoet als ik gewoon een keer een echte vrije dag kan hebben. Gisteravond zat ik er nog aan te denken om naar Amsterdam te gaan, maar twee minuten later kwam mijn verstand terug dat je beter dicht bij huis kan blijven i.v.m. corona.
Mep haar!!
Wat rot! Heel veel sterkte voor jullie
Ah Shit zeg dat het niet echt goed gegaan is en balen dat je niet bij hem mag. Weet je wanneer dat wel weer mag?
Sterkte!