Ik had laatst dat ik in het ziekenhuis een uur zat te wachten op een afspraak en toen kwamen er 2 boomers samen binnen die een hele discussie met het personeel aangingen dat “ze gewoon met z’n tweeën kwamen hoor want dat deden ze de vorige keer ook!! En je kan ons toch niet tegenhouden blablabla” want je mag dus eigenlijk niet meer met 2 man komen tenzij het echt nodig is.
Toen kwamen ze ook nog heel dicht langs me afgelopen op weg naar de wachtkamer en ik werd er echt zo agressief van, heb echt diep zuchtend en m’n handen ophoog gooiend boos naar ze gedaan en weggelopen bij die twee en ze keken echt alsof ik gek was geworden. Maargoed lang verhaal dus maar wat ik wilde zeggen: totaal begrijpelijk dat je daar boos van wordt en mensen zijn gewoon irritant.
Deze werkdag duurt lang en ik wil gewoon een dutje doen en ik begrijp niet dat ik niet thuis mag werken terwijl dat naar mijn mening gewoon kan
Waarom kost een ansichtkaart fucking 2,95 het is echt de meest generic verjaardagskaart ever
“Trump verleent een kalkoen traditioneel gratie.” Die kalkoen heeft binnenkort meer vrijheid dan Trump als die wordt berecht.
@Banananana dan zou ik er gewoon geen kopen of naar de Hema of Boekenvoordeel gaan. Voor die prijs verwacht ik een originele kaart.
Ik heb net een heel groot bedrag overgemaakt en ik ben helemaal zenuwachtig of dat wel goed is gegaan en bij de juiste is aangekomen maar dat kan ik pas zaterdag checken.
Ik had het nog bijna liever cash gepind en zelf afgeleverd, maar dat is natuurlijk veel minder veilig dan online bankieren.
Ik heb veel gehad aan de tips van Mark Tigchelaar, hij heeft er ook een boek over geschreven: Focus aan/uit. Hij heeft ook wel podcasts/youtube filmpjes geloof ik.
Succes in ieder geval! Bekend “probleem” in ieder geval, ik houd het meestal niet eens tot 17/18 uur vol, dus dat vind ik al heel netjes. Maar ik kom ook uit een burn-out, en ben volgens mij gewoon niet gemaakt om volle dagen te werken, of in elk geval niet op dit moment haha.
Ik zie er zoooo tegenop om naar de supermarkt te gaan. Door die kut-carona is onze pick-up-point telkens super ver vooruit volgeboekt.
Ja ik ken het principe van homer en ik sta daar ook achter maar voor iets duurs ga ik het niet meer doen!
Echt helemaal? Ik heb wel eens zin om de eerste vier seizoenen opnieuw te kijken. En stukjes/delen van het vijfde t/m zevende seizoen. Maar helemaal, daar zou ik echt weer bloedchagrijnig van worden.
Ben nu bij hem! Hij wordt niet meer in coma gehouden. Maar is ook nog niet wakker. Deed net wel even z’n ogen open dus ik denk.fst het goed komt. <3
Wat mooi dat hij even zijn ogen opendeed en dat je bij hem mag! Ik heb af en toe een stukje van je meegelezen en denk aan jullie, heel veel sterkte!
Spannend zeg, maar wat fijn dat hij niet meer in coma wordt gehouden. Hopelijk komt alles helemaal goed.
Haha omg m’n vriend wilde net iets van vleeswaren op z’n brood doen, was het aan de onderkant helemaal groen. Hij direct: . Keken we op de houdbaarheidsdatum, stond er 3 nov!!
Hahaha hij eet dit al de hele week
Heb net dankzij Micks Rijmwoordenboek weer mn Sintgedicht in elkaar gezet
Vind dit zon leuk verhaal:
haha hopelijk kijk je inmiddels wel iets leuks, maar er zitten ook knoppies op het toestel zelf he
oh shit, dat is zeker nog echt iets van oude tv’s ofzo. Maar chill dat je m gevonden hebt!
Ik voel mij de laatste tijd echt eenzaam en vind het lastig om nieuwe vrienden te maken vanwege de corona maatregelen.
Onze robot stofzuiger is binnen gekomen.
Love it
Nu nog twee van die wiebeloogjes voor als die aan het werk is
Ik was net bij kruidvat. Super druk, niemand hield afstand en niemand, behalve het personeel en ik, had een mondkapje op. Als klap op de vuurpijl werd ik ook nog vies aangekeken en uitgelachen door mensen, omdat ik een mondkapje op had.
Vraag mij echt af hoe dit ooit goed gaat komen tussen nu en dinsdag.