Nouja je kunt altijd volgen natuurlijk, en met een beetje mazzel krijg je er inderdaad niet al te veel van te zien. Maar wel bijzonder dat dit account geselecteerd is! Gelukkig is Kees ook nog niet al te actief (al plaatste hij vorige week nog wel een anti abortus filmpje )
Jaa wie ik volg maakt me niet uit, gebruik Instagram toch niet echt. Maar ben vooral benieuwd wat een inactief account voor data oplevert voor dit onderzoek hehe, lijkt me vrij nutteloos. Zal wel een foutje zijn.
Ik denk dat ze het bekijken vanuit het punt dat het algoritme onder andere meeneemt welke posts je al eerder geliked hebt. Bij een actiever account is dan misschien de kans kleiner dat een post van een politicus met een andere denkbeeld in de feed voorbijkomt dan bij een minder/inactief account. Op die manier levert het dan data op om te zien hoe grote rol verdere interesses en gedrag op Instagram spelen.
Jeetje wat heftig, heel veel sterkte!
Die gratis pennen van 123inkt schrijven echt lekker. Ben altijd blij als dat weer in mān pakketje zit.
Sterkte!
Ik voel me altijd heel erg volwassen als mijn voorraadkast na een tijdje best vol is maar als ik dan ga kijken wat weg kan dan blijkt dat de helft (ver) over datum is hahaha.
Met chips in bed ethiek college volgen zijn toch wel de upsides van het effect van dE CaRonA op mijn studieleven
Ik wil deze volgend jaar in de kamer hebben staan
Ahh ja zo snap ik 'm, maar dit account heeft sinds maart helemaal niks meer geplaatst. Dus er gaan van dat account überhaupt geen posts online komen om te data over te verzamelen, dus wat is het nut dan. Ik heb trouwens wel een actief account, als in, ik volg veel mensen dus heb ook een volle feed. Ik kijk er alleen nooit naar haha.
Ooh op die manier, ik denk omdat ze niet al accounts bij voorbaat uit willen sluiten en bovendien als ze nu juist wat zou plaatsen, kijken wat er dan door het algoritme gebeurt en of mensen die post dan in hun feed zien. Ben wel heel benieuwd naar de resultaten van het onderzoek straks haha
Mijn ex bestelde daar best vaak dus in zijn āstudeerkamerā lagen super veel pennen. Voordat hij verhuisde heb ik heel die kamer doorzocht en alle 123 inkt pennen gepakt. Ik schrijf nooit maar goed, heb wel genoeg pennen voor de rest van mijn leven.
hey hoi ja heel goed juist!!! heb opeens een druk leven dus heb bijna geen tijd meer om hier te posten helaas (en als ik tijdje niet gepost heb duurt het altijd weer even om in te komen)
wel vet lief dat je het vraagtā„ļø
en maar de helft van mān telefoonscherm werkt dus al het digitale is moeilijk
Mieke
Lot (Lot de stofzuigrobot)
Olaf
Pim
Wat een fijn nieuws! Hopelijk helpt het hem!
Hierbij meteen een oproep aan iedereen om te kijken of je stamceldonor wil en kan worden. Er is een groot tekort dus extra donoren zijn hard nodig!
Mijn collega zou iets doen en zegt op het allerlaatste moment (lees 2 uur voor de afspraak) dat hij dat toch ineens niet gaat doen. Dus ik vraag om opheldering. Krijg ik een appje terug met āJa zo ben ik nu eenmaal, sorry. Fijne avond.ā Eeeeh nee?? Vooral dat laatste vind ik echt zo ergerlijk, alsof je met āfijne avondā ineens bepaalt dat dit gesprek klaar is. Heb echt zin om heel veel niet zo aardige verwijten terug te sturen, maar dat zal ik maar niet doen. Ga er morgen tegen hem persoonlijk nog wel even wat van zeggen en hopen op bijval van andere collegaās.
heb ik al 2 keer gedaan dit jaar
Wat chill ik moet dit ook echt uit gaan zoeken maar ik kan die contracten niet meer vinden
Ik ga maar weer eens een poging wagen hahah