Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Vandaag kreeg ik mijn hometrainer-fiets binnen. Eerst een uur in elkaar gezet en daarna 17KM gefietst terwijl ik Jane the Virgin keek. Echt ideaal, je merkt amper dat je sport omdat je lekker een serie kijkt. Perfect voor sporthatende ik. Nu nog consequent volhouden :innocent:

15 likes

Huh hij is toch alleen geen lijsttrekker meer? Ik ging het helemaal blij opzoeken maar hij blijft in de kamer :frowning:

2 likes

De microfoon mag voor altijd uit.

10 likes

Kan je dit in het Latijn zeggen dan zal het van blijvende waarde zijn.

5 likes

Ja hij blijft tot de verkiezingen sowieso (maar dat is natuurlijk niet meer heel lang) en wil daarna wel als lijstduwer op de lijst. Dikke kans dat hij zoveel voorkeursstemmen krijgt dat 'ie dan alsnog terug komt in de kamer, maarrrrr ik kan me echt niet voorstellen dat dit geheel FvD goed gaat doen qua stemmenaantal en dat vind ik al reden voor een feestje. Ben ook benieuwd of die Freek Jansen nu ook zich terug gaat trekken of niet.

Is het al tijd voor een TK2021 topic?

8 likes

Ik zou dat nooit aandurven want dan eindig ik met heel duur geknipte puntjes. :upside_down_face:

Ik heb zooooveel zin in een mcflurry niet te doen

4 likes

Ik zag net bij de laatste framboos die ik in de yoghurt gooide dat er schimmel op zat :upside_down_face:
Had ze al geïnspecteerd aangezien die dingen beschimmelen zodra je met je ogen knippert, maar helaas. Heb er nog twee verdachte uitgevist maar de rest opgegeten dus duim voor me dat ik niet ziek wordt aub :upside_down_face: :upside_down_face:

Succes!!! Je voelt je vast goed als je terugkomt :slight_smile:

1 like

Welke heb jij? Wil er ook graag een! Moet wel een beetje lekkere zadel hebben :rofl:

Deze, hij was gister in de aanbieding maar nu niet meer én niet meer leverbaar.
Gekocht omdat hij niet duur was en opklapbaar. Staat nu in mijn trapkast.
Zadel vond ik in het begin wat hard maar aan t eind van de oefening was ik hem wat meer gewend en wist ik een beetje hoe ik erop moest zitten zodat hij comfy was. Heel breed zadel wel hoor. Maakt helemaal geen herrie tijdens het trappen.

Samenvatting


5 likes

Wat een luguber poppetje hangt daar tegen de wand :eek:

31 likes

Oh ja inderdaad… dat is eigenlijk een badkamerlichttouwtje uit ons oude huis (gekregen van iemand), maar in ons huis nu hebben we gewoon een knop. Dus heb hem maar daar gehangen maar ik was hem alweer vergeten eigenlijk tot jij het zei.

4 likes

Hahaha het is zo saddd

3 likes

Joee welke was dat? En was ie niet krakkemikkig, beetje stabiel?

Edit Haha O sorry had niet verder gelezen

Sporten was zo fijn :smiling_face_with_three_hearts: voel me gelijk een stuk beter.

11 likes

Zeker stabiel en niet krakkemikkig, hoorde geen piep of kraak. Kon ongestoord mn serie kijken. :popcorn:

4 likes

Maar we zeiden ook negentien-achtentachtig (even mijn geboortejaar gepakt) i.p.v. negentienhonderdachtentachtig, dus in die lijn is twintig-eenentwintig wel logisch, toch?

6 likes

Ik ben best wel strikt met de corona maatregelen maar volgende week ben ik vrij en nu heb ik een nachtje weg geboekt. Omdat ik zin had om iets te doen. Expres op een doordeweekse dag in de hoop drukte te vermijden. Je kan inchecken om 15 uur en volgende dag uitchecken om 11 uur. Maar er zit ook een zwembad en sauna bij.

Nu belde ik of je al eerder daarvan gebruik van kan maken maar dat mag niet. Het is pas na het inchecken en voor het uitchecken. Maar om 17 uur moeten we ook eten (door corona maatregelen zo vroeg). Dat is toch best wel gek?

Misschien zei in negentien-tien ook nog wel iedereen negentienhonderdtien en is men ook pas in negentien-twintig begonnen met negentien-X zeggen :exploding_head:

2 likes