Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Haha ik ook, vooral m’n sociale balkje

Ben in de sportschool en wilde ff doorgeven dat de stair master het niet doet. Stond al een kerel dus ik wacht ff. Komt er een 2e kerel die gewoon gesprek begint met de chick achter de balie die de eerste aan het helpen is en zij gaat er gewoon op in. Terwijl er twee staan te wachten… nou dan niet hoor bon chance met je kapotte stair master we moeten door

3 likes

Heeft die al een naam??

Neeeeee!
Help a girl out!

Frank.

2 likes

Vind Sjef ook wel een leuke.
Sjef de zuiger

4 likes

Herman

2 likes

Ronald

3 likes

Mn opa heeft vanochtend een hartstilstand gehad en ligt in kritieke toestand in het ziekenhuis. Heb m gelukkig al gezien, hij wordt in slaap gehouden maar heb wel tegen m kunnen praten. (Geen idee of hij er iets van mij krijgt)

Ben de hele ochtend en middag al dingen aan het regelen, ik ben ka-pot

4 likes

Ik dacht, oh interessant ik doe ook mee, maar een van de accounts die ik moet volgen is van een pvv dame met 24 volgers die in maart 6 posts heeft geplaatst en verder niks. Dat zal weinig uithalen dan toch, denk niet dat al haar nieuwe posts snel in mijn feed omhoog komen :stuck_out_tongue:

:blue_heart: :blue_heart: :blue_heart:

1 like

Nouja je kunt altijd volgen natuurlijk, en met een beetje mazzel krijg je er inderdaad niet al te veel van te zien. Maar wel bijzonder dat dit account geselecteerd is! Gelukkig is Kees ook nog niet al te actief (al plaatste hij vorige week nog wel een anti abortus filmpje :nauseated_face:)

1 like

Jaa wie ik volg maakt me niet uit, gebruik Instagram toch niet echt. Maar ben vooral benieuwd wat een inactief account voor data oplevert voor dit onderzoek hehe, lijkt me vrij nutteloos. Zal wel een foutje zijn.

1 like

Ik denk dat ze het bekijken vanuit het punt dat het algoritme onder andere meeneemt welke posts je al eerder geliked hebt. Bij een actiever account is dan misschien de kans kleiner dat een post van een politicus met een andere denkbeeld in de feed voorbijkomt dan bij een minder/inactief account. Op die manier levert het dan data op om te zien hoe grote rol verdere interesses en gedrag op Instagram spelen.

Jeetje wat heftig, heel veel sterkte!

1 like

Die gratis pennen van 123inkt schrijven echt lekker. Ben altijd blij als dat weer in m’n pakketje zit. :sunglasses:

8 likes

Sterkte!

1 like

Ik voel me altijd heel erg volwassen als mijn voorraadkast na een tijdje best vol is maar als ik dan ga kijken wat weg kan dan blijkt dat de helft (ver) over datum is hahaha.

9 likes

Met chips in bed ethiek college volgen zijn toch wel de upsides van het effect van dE CaRonA op mijn studieleven

5 likes

@lightbox Veel sterkte!

1 like

rainbow-christmas-tree-2T
Ik wil deze volgend jaar in de kamer hebben staan

15 likes