Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Oh nou dat klinkt zalig, geniet ervan!

1 like

Hahaha ‘zo ben ik nou eenmaal’, zalig. Ga ik ook gebruiken als ik geen zin heb om shit te doen.

Hij heeft wel lef om dat zo te sturen.

Ik heb een bol.com bon van 10€ en wil het uitgeven aan iets leuks voor mezelf, niet iets praktisch wat ik toch al nodig had ofzo. Iemand een leuk idee? Mag ook 15€ zijn ofzo dan leg ik iets bij.

Nou echt, ik dacht echt wtf?? toen ik het las. Maargoed ik weet hoe ik de volgende keer kan reageren als hij iets over mij wil zeggen!

Wanneer heb je dat gedaan? Mijn claim ligt er al sinds juli, dus ik weet niet of ik nog geduld moet hebben.

Ik gebruik altijd zo’n medische shampoo van de apotheek alleen zijn er leveringsproblemen waardoor ze me een alternatief hebben gegeven. Nah, STINKEN die shampoo. Ik ruik die geur zelf ook de hele tijd en mijn vriend weigert ook ‘s avonds achter me te liggen ik bedđŸ˜± Ik wil mijn oude shampoo terug😭

1 like

Iedere keer als ik thuis kom ruik/snuif ik even aan mijn kerstboom :christmas_tree:

7 likes

Hebben we geen show je kerstboom topic? :heart_eyes_cat:

2 likes

Ik heb een allergische reactie gehad op een medicijn. Het is onduidelijk waarop ik reageerde. Dus ik moet een allergie test laten doen en elke x nu het medicijn in bijzijn van de arts nemen. Dan moet ik 2 uur blijven om te checken of er geen reactie is. Heb zo helemaal geen zin meer om het te nemen. Gedoe. Dit was juist om minder gedoe in m’n leven te hebben.

Ik maak morgen even een foto :heart_eyes:

4 likes

Wanneer ga ik leren dat ik niet in mijn oog moet wrijven als ik een rode peper heb gesneden? Iig niet vandaag. Au

6 likes

Link? :open_mouth:

Mijn vriend en ik hebben een maand geleden een huis gekocht en zouden nu de overlijdensrisicoverzekering gaan regelen. Paar weken nadat we hebben getekend, had mijn vriend ineens een wondje dat steeds openging en niet wilde genezen. Nu ziet het er best vies uit en lijkt het ons toch beter dat een dokter er naar kijkt. Morgen heeft hij een afspraak bij de huisarts. Hoewel ik er niet vanuit ga dat het iets ernstigs is, komt toch de gedachte bij mij op van: wat als het dadelijk wel iets is en het niet meer lukt om een overlijdensrisicoverzekering af te sluiten? Hadden we moeten wachten en eerst de verzekering moeten regelen? Zijn gezondheid is natuurlijk het allerbelangrijkste, maar dit spookt wel in mijn hoofd nu

Het gaat je hoe dan ook wel lukken om een overlijdensrisicoverzekering af te sluiten. In het aller aller ergste geval (een wondje klinkt niet zo ernstig, maar heb er weinig zicht op natuurlijk) heb je nog ORVen voor zieke mensen.

1 like

Ik heb echt een drukke week op werk maar sta nu op mn roti te wachten en ga zo voetbal kijken en dat is echt alles wat ik wil van het leven vandaag

10 likes

Syoss heeft de producten vernieuwd en mijn shampoo ( volume) ruikt zo erg naar mannendouchegel.

Enerzijds heerlijk qua geur, anderzijds wil ik niet dat mijn haar zo ruikt.

Jezus wat is chiquelle een kut site. Heb oorbellen besteld. Krijg meteen tien min een SMS!? Met bericht over hun sale. Ja I know ik heb toch net besteld. En daarna nog een mail. Wéér met bericht over hun sale. Rot op joh.

2 likes

Ah :heart::heart::heart: Knuffel

1 like

Ik heb nog steeds gedoe met die ene collega, zij mailde mr net om deze week in gesprek te gaan

En verder voel ik me buitengesloten door wat vriendinnen, maar toen ik daar wat van zei werd er later over gepraat (ja vaag I know). Ik voel me hier iig kutter over dan ik wil en kan dit echt niet hebben, zit al een uur met tranen in mn ogen hierover.

1 like

Mn bests vriendin heeft nog allemaal appjes van toen we met een toxic (ex) vriendin in een groepsapp zaten. Zo gek om dat allemaal terug te lezen. Krijg weer helemaal dat gevoel terug van toen. Ik zie ook dat ik een stuk volwassener ben geworden en zelf verzekerder enzo.

7 likes