Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Word je vroeg oud van racist zijn?

De ex FvD’er nu bij op1 is 23!!! Ziet eruit als achterin de 30

19 likes

Als ik haar nog een keer zie en ze is weer zo gek aan het doen ga ik dat zeker doen!

Kijkt iemand Danny and the brotherhood
doet me echt denken aan dit

2 likes

Was dit in Amsterdam? Dan denk ik dat ik gewoon weet over welke vrouw je het hebt. Ben zelf daar keer lastiggevallen met een groep vriendinnen door een vrouw die zei ons voor de metro te willen duwen, in welke volgorde en waarom. Echt heel raar, alsof ze in een soort psychose zat.

Racisten zijn wel vaak lelijke mensen sorry not sorry

6 likes

Ik ging vanavond lekker wok eten met allemaal verse groentes en kruiden en weet ik veel wat. En in een vlaag van verstandsverbijstering kreeg ik zin in kaas en heb er een derde zak geraspte kaas doorheen gegooid. Het was echt niet te nassen. Geen aanrader. Zonde van al mn kookmoeite :sob:. Ben nog steeds misselijk.

5 likes

Dit klinkt als een intrusie die je hebt uitgevoerd, wel jammer van je wok gerecht, vind zelf kaas niet te eten dus feel your pain!

3 likes

Hahah dit heb ik nog nooit geoord

22 likes

Ik kan niet slapen en op een of andere manier heb ik het schoollied van mijn oude basisschool in m’n hoofd :face_with_raised_eyebrow:

Het heeft wel 12 hele minuten geduurd voordat ik weer compleet zit te ragen om werk. echt, soms…

6 likes

Ik kwam deze net tegen, misschien vrolijkt het je wat op! Vind ze zo schattig.

6 likes

Iemand die ik volg op insta is nu op vakantie naar Lissabon?? En nu zie ik stories op een terras. Snap er niks van, dacht dat er niet eens vliegtuigen gingen.

1 like

Aha. Vind het gewoon raar, ging nog even kijken op de site van de Rijksoverheid of Portugal geel is ofzo, maar letterlijk de hele wereld is oranje of rood haha. Vind het wel bijzonder maar ok.

Anyway, wat ik nog even kwijt wilde. Ik zit echt in zo’n sleur. Altijd wel in de herfst/winter maar met Corona is het wel erger. Elke avond maar weer Netflix aan omdat ik ook niet weet wat ik anders moet doen. Zou eigenlijk naar de sportschool moeten/kunnen gaan maar daar kan ik me dan weer niet toe zetten ofzo. En me daar dan weer slecht om voelen. Bluh voel me echt een beetje down :frowning:

3 likes

Heel herkenbaar. Ik ben in september met een taalcursus begonnen zodat ik bezig ben met leuke dingen. Ik heb nu 2 keer per week les, toch weer 2 avonden gevuld en ik heb wat aanspraak. Misschien kun je ook opzoek gaan naar een cursus of iets

3 likes

Zoiets is wel een goed idee inderdaad, al vind ik zoiets dan misschien te inspannend na een dag werken. Heb in het verleden wel toneel cursussen gedaan en mindfulness dus misschien kan ik naar zoiets kijken, geen idee wat wel en niet kan ivm Corona

@propje heel herkenbaar! Ik had me al eerder ingeschreven voor een schilder/tekencursus, maar had er toch vanaf gezien. Door jouw post zojuist weer opnieuw gedaan!

2 likes

Ik moet zo naar de tandarts en op de website staat dat ze je temperatuur meten bij binnenkomst. Heb ik nog nergens gehoord of meegemaakt in NL tijdens corona.

Bij mij op kantoor wordt dat al maanden gedaan :stuck_out_tongue: (net zoals mondkapjes), maar toen ik laatst bij de tandarts was waren ze ook super streng!!

Je moest in je auto blijven wachten tot ze je belde, dan moest je desinfecteren, je werd getemperatuurd en dan mocht je binnenkomen. De huisarts was lang niet zo streng. :stuck_out_tongue:

O echt op kantoor joh?

Ik was ook verbaasd maar eigenlijk is het wel logisch dat ze juist bij de tandarts zo streng zijn, ze zitten wel de hele tijd in monden te werken natuurlijk. De huisarts ziet veel mensen toch maar 10 minuten en komt bij de meesten niet in aanraking met speeksel, dus voor virusoverdracht is de tandarts wel het meest risicovol natuurlijk.

1 like

Ik moest dat laatst ook bij de fysio maar had het bloedheet van het fietsen dus dacht als ie dan maar niet omhoog is gegaan, maar zo werkt dat natuurlijk niet meteen :joy:

Success bij de tandarts!

1 like