Ahh ja zo snap ik 'm, maar dit account heeft sinds maart helemaal niks meer geplaatst. Dus er gaan van dat account überhaupt geen posts online komen om te data over te verzamelen, dus wat is het nut dan. Ik heb trouwens wel een actief account, als in, ik volg veel mensen dus heb ook een volle feed. Ik kijk er alleen nooit naar haha.
Ooh op die manier, ik denk omdat ze niet al accounts bij voorbaat uit willen sluiten en bovendien als ze nu juist wat zou plaatsen, kijken wat er dan door het algoritme gebeurt en of mensen die post dan in hun feed zien. Ben wel heel benieuwd naar de resultaten van het onderzoek straks haha
Mijn ex bestelde daar best vaak dus in zijn “studeerkamer” lagen super veel pennen. Voordat hij verhuisde heb ik heel die kamer doorzocht en alle 123 inkt pennen gepakt. Ik schrijf nooit maar goed, heb wel genoeg pennen voor de rest van mijn leven.
hey hoi ja heel goed juist!!! heb opeens een druk leven dus heb bijna geen tijd meer om hier te posten helaas (en als ik tijdje niet gepost heb duurt het altijd weer even om in te komen)
wel vet lief dat je het vraagt♥️
en maar de helft van m’n telefoonscherm werkt dus al het digitale is moeilijk
Mieke
Lot (Lot de stofzuigrobot)
Olaf
Pim
Wat een fijn nieuws! Hopelijk helpt het hem!
Hierbij meteen een oproep aan iedereen om te kijken of je stamceldonor wil en kan worden. Er is een groot tekort dus extra donoren zijn hard nodig!
Mijn collega zou iets doen en zegt op het allerlaatste moment (lees 2 uur voor de afspraak) dat hij dat toch ineens niet gaat doen. Dus ik vraag om opheldering. Krijg ik een appje terug met ‘Ja zo ben ik nu eenmaal, sorry. Fijne avond.’ Eeeeh nee?? Vooral dat laatste vind ik echt zo ergerlijk, alsof je met ‘fijne avond’ ineens bepaalt dat dit gesprek klaar is. Heb echt zin om heel veel niet zo aardige verwijten terug te sturen, maar dat zal ik maar niet doen. Ga er morgen tegen hem persoonlijk nog wel even wat van zeggen en hopen op bijval van andere collega’s.
heb ik al 2 keer gedaan dit jaar
Wat chill ik moet dit ook echt uit gaan zoeken maar ik kan die contracten niet meer vinden
Ik ga maar weer eens een poging wagen hahah
Oh nou dat klinkt zalig, geniet ervan!
Hahaha ‘zo ben ik nou eenmaal’, zalig. Ga ik ook gebruiken als ik geen zin heb om shit te doen.
Hij heeft wel lef om dat zo te sturen.
Ik heb een bol.com bon van 10€ en wil het uitgeven aan iets leuks voor mezelf, niet iets praktisch wat ik toch al nodig had ofzo. Iemand een leuk idee? Mag ook 15€ zijn ofzo dan leg ik iets bij.
Nou echt, ik dacht echt wtf?? toen ik het las. Maargoed ik weet hoe ik de volgende keer kan reageren als hij iets over mij wil zeggen!
Wanneer heb je dat gedaan? Mijn claim ligt er al sinds juli, dus ik weet niet of ik nog geduld moet hebben.
Ik gebruik altijd zo’n medische shampoo van de apotheek alleen zijn er leveringsproblemen waardoor ze me een alternatief hebben gegeven. Nah, STINKEN die shampoo. Ik ruik die geur zelf ook de hele tijd en mijn vriend weigert ook ‘s avonds achter me te liggen ik bed😱 Ik wil mijn oude shampoo terug😭
Iedere keer als ik thuis kom ruik/snuif ik even aan mijn kerstboom
Hebben we geen show je kerstboom topic?
Ik heb een allergische reactie gehad op een medicijn. Het is onduidelijk waarop ik reageerde. Dus ik moet een allergie test laten doen en elke x nu het medicijn in bijzijn van de arts nemen. Dan moet ik 2 uur blijven om te checken of er geen reactie is. Heb zo helemaal geen zin meer om het te nemen. Gedoe. Dit was juist om minder gedoe in m’n leven te hebben.
Ik maak morgen even een foto