Wanneer ga ik leren dat ik niet in mijn oog moet wrijven als ik een rode peper heb gesneden? Iig niet vandaag. Au
Link?
Mijn vriend en ik hebben een maand geleden een huis gekocht en zouden nu de overlijdensrisicoverzekering gaan regelen. Paar weken nadat we hebben getekend, had mijn vriend ineens een wondje dat steeds openging en niet wilde genezen. Nu ziet het er best vies uit en lijkt het ons toch beter dat een dokter er naar kijkt. Morgen heeft hij een afspraak bij de huisarts. Hoewel ik er niet vanuit ga dat het iets ernstigs is, komt toch de gedachte bij mij op van: wat als het dadelijk wel iets is en het niet meer lukt om een overlijdensrisicoverzekering af te sluiten? Hadden we moeten wachten en eerst de verzekering moeten regelen? Zijn gezondheid is natuurlijk het allerbelangrijkste, maar dit spookt wel in mijn hoofd nuâŠ
Het gaat je hoe dan ook wel lukken om een overlijdensrisicoverzekering af te sluiten. In het aller aller ergste geval (een wondje klinkt niet zo ernstig, maar heb er weinig zicht op natuurlijk) heb je nog ORVen voor zieke mensen.
Ik heb echt een drukke week op werk maar sta nu op mn roti te wachten en ga zo voetbal kijken en dat is echt alles wat ik wil van het leven vandaag
Syoss heeft de producten vernieuwd en mijn shampoo ( volume) ruikt zo erg naar mannendouchegel.
Enerzijds heerlijk qua geur, anderzijds wil ik niet dat mijn haar zo ruikt.
Jezus wat is chiquelle een kut site. Heb oorbellen besteld. Krijg meteen tien min een SMS!? Met bericht over hun sale. Ja I know ik heb toch net besteld. En daarna nog een mail. Wéér met bericht over hun sale. Rot op joh.
Ah Knuffel
Ik heb nog steeds gedoe met die ene collega, zij mailde mr net om deze week in gesprek te gaanâŠ
En verder voel ik me buitengesloten door wat vriendinnen, maar toen ik daar wat van zei werd er later over gepraat (ja vaag I know). Ik voel me hier iig kutter over dan ik wil en kan dit echt niet hebben, zit al een uur met tranen in mn ogen hierover.
Mn bests vriendin heeft nog allemaal appjes van toen we met een toxic (ex) vriendin in een groepsapp zaten. Zo gek om dat allemaal terug te lezen. Krijg weer helemaal dat gevoel terug van toen. Ik zie ook dat ik een stuk volwassener ben geworden en zelf verzekerder enzo.
Wtf. Ik verf al jaren met loreal preference mijn haar (af en toe) en het beviel altijd goed maar vandaag rook het opeens veeel sterker naar ammoniak (kon mân ogen bijna niet eens open houden) en pakt mijn haar super geel uit? Heel raar. Gelukkig heb ik zilvershampoo in huis dus heb dat er nu net maar even in laten trekken en uitgespoeld, maar ben nu opeens wel bang voor het resultaat terwijl ik dat eerder nooit was
Ik heb net voor het eerst in jaren weer ingelogd op Girlscene. Wat schattig eigenlijk en wat een drama speelde er toen in mijn leven blijkbaar nu maar even account verwijderen want had niet bepaald mijn privacy in gedachten 8 jaar geleden.
Ik wacht ook al sinds 4 november op een pakketje, snel hoeft het voor mij niet maar dat vind ik wel intens lang jongens!
Wat rot zeg, ben je er erg ziek van geweest? Hopelijk valt het mee! Misschien jezelf trakteren op een leuk boek Ofzo voor tijdens het wachten!
Ik moet nog 1 dag werken en dan heb ik weekend en ik ben er zo aan toe, ben echt op en heb geen idee waarvan. Kan nu natuurlijk ook niet slapen dus denk alleen maar âom 7 uur gaat de wekker⊠Nog 6 uur en 40 minuten slaapâŠâ
Kind met buikgriep, zelf nu ook kotsmisselijk en over een paar uur komt de gemeente een kapotte rioolpijp vervangen waardoor we uren zonder water zitten en het toilet en alles niet kunnen gebruiken
Wow dat is echt echt echt een slechte timing! Vreselijk. Sterkte morgen
Dat is echt letterlijk shit, sterkte en succes
Hahahaha ja echt hoor. Het is bijna lachwekkend, zo slecht gepland dit