Eerste actiepunt op mijn to-dolist deze werkdag: vakantie aanvragen. Ben klaaaaarrrr met 2020 doeidoei
Ben sinds deze week gestopt met energiedrankjes en sinds vandaag (weer) begonnen met ontbijten. Nu nog wat minder snacken 's avonds en ik kom er wel.
Wat is jullie favo badproduct? Volgende week ergens waar een bad is, maar val altijd een beetje inspiratieloos terug op hetzelfde product
Meh weer hoesten en verkoudheid en ik wil graag naar de kapper. Mijn haar begint weer op coupe de corona te lijken
Oh zalig het is meteen goedgekeurd, over 3 weken is dit jaar afgelopen voor mij
Dankjewel, lief van je! Mega blij dat het toch nog goed is gekomen haha.
@Clancy Supergoed idee. Ik heb een leuke bakker opgezocht hier in de buurt en ga er nu taart ophalen, aangezien bezorgen niet meer nodig is
Freud zou hier een mening over hebben
wooohoooo dan wens ik je een hlee fijne verjaardag verder!
Goede reminder, ik heb ook maar even wat vrije dagen aangevraagd. Als het goedgekeurd is dan meteen maar een facial plannen en de kapper.
Heerlijk regenweer want dan is het rustiger buiten straks met hardlopen en wie weet welk dier ik kan spotten!?
(gisteren moest ik andere route lopen omdat er zoveel wandelaars/fietsers waren door het aangename weer).
Mijn buren denken dat ze in National Lampoon’s Christmas Vacation zitten en alle mensen die voorbij hun huis lopen kijken echt zo van … wat is dit.
Hun huis lijkt een beetje hier op maar dan hebben ze ook nog een rendier en een sneeuwpop staan in allerlei kleurtjes en het beweegt allemaal. Echt super gezellig.
Love dit. Als we eindelijk stopcontacten buiten hebben ga ik helemaal los in de voortuin, rendieren, lichtjes, sneeuwpoppen alles.
godverrrrr altijd weer hetzelfde liedje. Te laat met lenzen bestellen, laatste lens doormidden gebroken, en nu moet ik met mijn 3 jaar oude bril als een blinde vink door het leven de komende dagen
Ik kreeg precies wat ze beloofden. Weet niet meer bij welke site.
Ik kreeg een kwart van beloofd. Toen heb ik hem terug laten sturen.
Lush Twilight bath bomb, vooral 's avonds omdat er lavendel inzit. In het algemeen zijn bijna alle Lush bath bombs wel aanraders (maar misschien is dit het product wat je al gebruikt haha).
Badolie met rozemarijn geur + badolie met sinaasappel geur door elkaar mixen. Niet heel spectaculair of vernieuwend, maar dat vind ik echt een super lekkere combinatie!
Ik krijg volgens mij voor het eerst in drie jaar weer een attentie van werk tijdens kerst. En die van drie jaar geleden waren producten die slecht verkochten in de webshop, dus ook niet om over naar huis te schrijven. Ik ben zooo benieuwd en mijn verwachtingen zijn ook veel te hoog gespannen.
Ik verwacht geen heel kerstpakket maar ik ben blij met alles. Ik heb tot nu toe altijd gierige werkgevers gehad.
Op dit moment zijn ze mijn auto aan het keuren, en ben echt bang dat die niet door de keuring komt
De dierenarts moet even bellen met de uitslag want ik krijg niets uit mijn handen van de zenuwen.