Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Genieten. Ik werd de afgelopen 3 dagen ook vroeg wakker door werkzaamheden. Keek ik gister waar men nou eigenlijk mee bezig is. Hebben ze het dak van dit ‘huisje’ bekleed. Ik kan niet meer:

108 likes

Handig die pijl wel, anders had ik het niet gezien

65 likes

Ik heb een coronatest gedaan maar heb nog geen uitslag. Vandaag ben ik jarig en mijn vriend zou komen en we zouden sushi eten met champagne. En morgen zouden er twee vriendinnen langskomen om taart te eten. Maar de uitslag laat op zich wachten en nu ben ik bang dat ik vandaag in mijn eentje thuis moet zitten op mijn verjaardag? Niks geen taart, sushi en champagne. Gewoon bonbonbloc in bed dan maar. En hopen dat ik de uitslag gauw krijg zodat ik (indien negatieve uitslag) in ieder geval morgen taart kan eten :cake:

Edit: tien minuten na deze post check ik mijn mail en heb ik de uitslag binnen gekregen! Die is negatief dus jaaaa gezelligheid (met afstand) here I comeeee

63 likes

offf taart bestellen bij je lokale bakker die het wellicht kan bezorgen :smiley: ?

Ik begin de werkdag even met Animal Crossing muziek

15 likes

Zo om de paar weken heb ik een Corona-depressie. Wat zijn de dagen saaiii & vooral hetzelfde. Het komt vandaag extra binnen, omdat ik een melding kreeg voor en niet bestaand concert waar ik nog een kaartje voor had.

9 likes

Ik ga zo voor de eerste keer sinds maart naar kantoor (voor een dag, daarna is het gewoon weer thuis werken). Voelt net als een eerste schooldag!

Moet ook opeens weer nadenken over wat je dan meeneemt en wat ga ik dan eten als lunch etc. Compleet van slag haha.

13 likes

Kun je een keer uitslapen, word je om 8u wakker. Heel erg jammer.

M’n tong en lippen zwollen op. Onhandig en eng. Maar voelde me toen niet perse ziek. Ga inderdaad een boek meenemen.

Oooh brrr ik vind hem zo eng :frowning:

1 like

Bluuuh ik wil de dierenarts spreken maar die hebben nog het we zijn gesloten bandje aanstaan. Dit helpt ook niet met mijn zenuwen

Eerste actiepunt op mijn to-dolist deze werkdag: vakantie aanvragen. Ben klaaaaarrrr met 2020 doeidoei

24 likes

Ben sinds deze week gestopt met energiedrankjes en sinds vandaag (weer) begonnen met ontbijten. Nu nog wat minder snacken 's avonds en ik kom er wel.

19 likes

Wat is jullie favo badproduct? Volgende week ergens waar een bad is, maar val altijd een beetje inspiratieloos terug op hetzelfde product

Meh weer hoesten en verkoudheid en ik wil graag naar de kapper. Mijn haar begint weer op coupe de corona te lijken :pensive:

Oh zalig het is meteen goedgekeurd, over 3 weken is dit jaar afgelopen voor mij :wave:

33 likes

Dankjewel, lief van je! Mega blij dat het toch nog goed is gekomen haha.

@Clancy Supergoed idee. Ik heb een leuke bakker opgezocht hier in de buurt en ga er nu taart ophalen, aangezien bezorgen niet meer nodig is :tada:

1 like

Freud zou hier een mening over hebben

2 likes

wooohoooo dan wens ik je een hlee fijne verjaardag verder! :smiley:

1 like

Goede reminder, ik heb ook maar even wat vrije dagen aangevraagd. Als het goedgekeurd is dan meteen maar een facial plannen en de kapper. :partying_face:

1 like

Heerlijk regenweer want dan is het rustiger buiten straks met hardlopen :partying_face: en wie weet welk dier ik kan spotten!?
(gisteren moest ik andere route lopen omdat er zoveel wandelaars/fietsers waren door het aangename weer).

2 likes