@Parfei dit. Heb op een broodafdeling gewerkt en heb ze nooit hoeven schoonmaken hoor.
En loop de gemiddelde kruidvat eens binnen en luister even of je een lepel van het schepsnoep hoort vallen. Grote kans dat je dat hoort, maar die lepel schuift de klant gewoon weer in een vakje hoor.
Sowieso de vieze, gore dingen die je daar in kan vinden ik schep in ieder geval geen snoep meer
Getsie hahaha. Nou ja maar niet te lang bij nadenken
hahaha, ik heb dit ook al een paar keer gehad bij de jumbo. het zo ook gewoon twee plastic stokken op elkaar, zit geen enkele grip op? Die bij de appie zijn tenminste echt tangen
Ik moest een hoge rekening betalen dus had dat bedrag van mijn spaarrekening naar lopende rekening overgemaakt.
Ik, 5 minuten later als ik mijn bank app open: wow wat staat er ineens veel geld op mijn rekening! Waar komt dat nou vandaan?
misschien toch maar mijn naam veranderen naar @anon95331300
Ik moet nog 2 pagina’s Kant lezen en dan lekker 24 kitchen kijken whoohoo
Ik kan zo genieten van mensen die koken op tv, echt brain off en zombie modes aan naar het scherm staren
hahaha, ik heb dit regelmatig en voel vanaf hier de teleurstelling bij het besef dat dat geld voor die rekening was
Met wat?
Ik ben echt lame. Een vriendin komt zo bij mij thuis om te borrelen.
En ik heb me helemaal (voor mijn doen) opgedost. Full face make-up, nagels gelakt, jurkje aan, haar gedaan ipv in een staart. Alsof we uit eten gaan ofzo.
Corona did this to me. Thirsty opzoek naar redenen om uit te pakken.
hahahah ik had juist vandaag zoiets van; ik ben al naar buiten geweest, BH zit niet meer lekker. waarom heb ik überhaupt dan nog een bh aan? Niemand die het ziet.
Nee met wat sloot je vorige week je werkweek af?
Ja ook heel herkenbaar hoor! Werk al sinds halverwege maart vanuit huis, dus loop bijna elke dag rond in een sportlegging en oversized trui zonder bh en zonder make-up
Haha ja precies, ik ben nu wel heel benieuwd of het dan beter is dan pizza
Ik ben zo dom. Ik doe vaak klusjes die eigenlijk te zwaar zijn. Nu heb ik mijn gasfornuis zelf geïnstalleerd en opgetild en verschoven en mijn ruggg. Soms dan denk ik middenin een beweging: ‘dit kan eigenlijk niet. Dit is veel te zwaar.’
In ons dorp hebben we sinds dit jaar eindelijk geen zwarte pieten meer! Bij de (digitale) intocht zouden ze er sowieso al niet zijn, maar zag nu ook dat het winkelcentrum ook roetveegpieten heeft. Echt zo fijn!
Ga ik eten bestellen, naar de Mac afhalen of gewoon naar de winkel?
ooo heeerlijk. ik ga morgen per direct super casual friday invoeren en dit ook doen!
Tijd om de nieuwe tondeuse te gaan testen. ben benieuwd of ik straks kaal ben.
Lief dagboek,
Ik hou niet van broccoli maar als ik in de supermarkt sta en ik al een tijdje geen broccoli meer heb gekocht eindigt er altijd een in mijn mandje. Nu moet hij zo zoetjes aan op en ben ik weer teleurgesteld in mijn levenskeuzes.
Xx
Vandaag heb ik het parkietje op mijn werk een super grote kooi gebracht met een tweede parkiet erbij. Volgens mij ging het wel goed.
McDonalds