Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Mijn buren denken dat ze in National Lampoon’s Christmas Vacation zitten en alle mensen die voorbij hun huis lopen kijken echt zo van … wat is dit.
afbeelding
Hun huis lijkt een beetje hier op maar dan hebben ze ook nog een rendier en een sneeuwpop staan in allerlei kleurtjes en het beweegt allemaal. Echt super gezellig. :slightly_smiling_face:

18 likes

Love dit. Als we eindelijk stopcontacten buiten hebben ga ik helemaal los in de voortuin, rendieren, lichtjes, sneeuwpoppen alles.

2 likes

godverrrrr altijd weer hetzelfde liedje. Te laat met lenzen bestellen, laatste lens doormidden gebroken, en nu moet ik met mijn 3 jaar oude bril als een blinde vink door het leven de komende dagen

Ik kreeg precies wat ze beloofden. Weet niet meer bij welke site.

1 like

Ik kreeg een kwart van beloofd. Toen heb ik hem terug laten sturen.

1 like

Lush Twilight bath bomb, vooral 's avonds omdat er lavendel inzit. In het algemeen zijn bijna alle Lush bath bombs wel aanraders (maar misschien is dit het product wat je al gebruikt haha).

1 like

Badolie met rozemarijn geur + badolie met sinaasappel geur door elkaar mixen. Niet heel spectaculair of vernieuwend, maar dat vind ik echt een super lekkere combinatie!

2 likes

Ik krijg volgens mij voor het eerst in drie jaar weer een attentie van werk tijdens kerst. En die van drie jaar geleden waren producten die slecht verkochten in de webshop, dus ook niet om over naar huis te schrijven. Ik ben zooo benieuwd en mijn verwachtingen zijn ook veel te hoog gespannen.
Ik verwacht geen heel kerstpakket maar ik ben blij met alles. Ik heb tot nu toe altijd gierige werkgevers gehad.

3 likes

Op dit moment zijn ze mijn auto aan het keuren, en ben echt bang dat die niet door de keuring komt :grimacing:

De dierenarts moet even bellen met de uitslag want ik krijg niets uit mijn handen van de zenuwen.

Klinkt wel eng ja, hopelijk geeft het onderzoek duidelijkheid! Sterkte!

@Leverworst Ik duim dat je snel gebeld wordt met goed nieuws!

1 like

Aah rot! Gecondoleerd en het is oke om even je tijd te nemen. Deadline gaat niet voor dit soort situaties.

1 like

Als ik iemand zelf bel kunnen ze me horen, maar als ze mij bellen blijkbaar niet? Heel vaag

Nou vakantie gepland over 3 weken en contractverlenging in de pocket, helemaal toppie deze werkdag :partying_face:

44 likes

Ik doe echt geen fuck vandaag… Ik heb straks weekend maar dan heb ik totaal niet het idee dat ik het verdiend heb na zo’n dag/week.

3 likes

Die plastic knijpers van de Jumbo om losse broodjes te pakken, vooral bij hardere bolletjes zijn zo ruk dat ik net per ongeluk twee broodjes richting de kant van de bakkerij heb geschoten. Ik schaamde mij ontzettend, net alsof ik een kind was dat met zijn speelgoed speelde. Maar ik durfde ook niet die twee laatste broodjes met de hand te pakken (doe ik normaal ook nooit). :alien:

3 likes

Biecht: ik ben te motorisch gestoord voor die broodjes waardoor ik ze voor corona nog wel eens met de hand pakte. Wel altijd gewoon de voorste zonder de andere broodjes aan te raken, maar alsnog wel vies.
Nu zet ik altijd mijn mandje en alles neer en probeer ik met opperste concentratie die broodjes met de tang te pakken. Gaat niet altijd goed trouwens.

4 likes

Ik denk dat ik nog meer geluk heb met zijn grijphaak op de kermis, dat ik daar minder vaak zou missen. :joy:

@Nefertiti Ik heb sowieso de motoriek van een baksteen dus misschien kan het ook niet anders.

1 like

Wat ik me wel altijd afvraag bij die tangen is wanneer die dingen zelf schoongemaakt worden… Want dat is eigenlijk toch ook totaal niet corona-proof

4 likes

Druk je misschien als je je telefoon opneemt op mute?