Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Ik heb net nog even getest maar dat is dus niet het geval. Heb vaker dat ik soms een aantal dagen geen spraakmemo’s kan opnemen maar wel kan bellen en na een tijd is dat dan opgelost. Vind het echt heel vaag! Het lijkt niet aan de audio te liggen gezien het dus wel werkt bij een uitgaande oproep.

1 like

Nouja in theorie heeft iedereen zn handen gewassen voor binnenkomst. Maarja, dat theorie hè, als iedereen het al doet, heb je daarna alsnog met je handen aan je gezicht gezeten ect.

Ik weet niet hoe de broodjes-pak situatie is, maar kun je ze niet met het zakje pakken?

1 like

Ah lief dankjewel! Ja dat wel. Ik heb iets minder hard gewerkt vandaag dus het gaat alweer iets beter. Tussendoor rust genomen.

1 like

Die verzorger die haar handen zo bij elkaar doet als het uiltje is weggevlogen :cry:

Moest wel hard lachen om deze comment

31 likes

Omg ik heb eindelijk weer een goede oplaadkabel voor mijn telefoon. Ik heb die bij mijn telefoon hoort aan mijn vriend gegeven een tijdje terug want ik dacht oh heb nog wel kabel liggen maar die is traag schijnbaar haha, nu heb ik eindelijk na een aantal maanden weer een goede kabel en ik ben zo blij. Opladen gaat weer lekker snel. :drooling_face:

Nou echt nooit denk ik. Bij de appie waar ik werkte (wel 10 jaar geleden) werden die dingen echt nooit schoongemaakt. Maar de bak waar de broodjes in liggen werd ook alleen uit gezogen en eens per jaar een grote schoonmaak.

Exact dit. Heb deze week echt weinig gedaan en heb ook zo weekend. Maar kan net zo goed nu stoppen want ik doe toch niks.

1 like

Ik moet naar de wc en eten maar mijn vriend zit in een videocall van 100 jaar en ik moet daarlangs lopen :weary:

1 like

Kruip achter m langs!

4 likes

Haha goeie ik ga het proberen!

3 likes

@Parfei dit. Heb op een broodafdeling gewerkt en heb ze nooit hoeven schoonmaken hoor.
En loop de gemiddelde kruidvat eens binnen en luister even of je een lepel van het schepsnoep hoort vallen. Grote kans dat je dat hoort, maar die lepel schuift de klant gewoon weer in een vakje hoor.
Sowieso de vieze, gore dingen die je daar in kan vinden :face_vomiting: ik schep in ieder geval geen snoep meer

3 likes

Getsie hahaha. Nou ja maar niet te lang bij nadenken :sweat_smile:

hahaha, ik heb dit ook al een paar keer gehad bij de jumbo. het zo ook gewoon twee plastic stokken op elkaar, zit geen enkele grip op? Die bij de appie zijn tenminste echt tangen

1 like

Ik moest een hoge rekening betalen dus had dat bedrag van mijn spaarrekening naar lopende rekening overgemaakt.

Ik, 5 minuten later als ik mijn bank app open: wow wat staat er ineens veel geld op mijn rekening! Waar komt dat nou vandaan?

:thumbsup: misschien toch maar mijn naam veranderen naar @anon95331300

42 likes

Ik moet nog 2 pagina’s Kant lezen en dan lekker 24 kitchen kijken whoohoo
Ik kan zo genieten van mensen die koken op tv, echt brain off en zombie modes aan naar het scherm staren

hahaha, ik heb dit regelmatig en voel vanaf hier de teleurstelling bij het besef dat dat geld voor die rekening was :tired_face:

1 like

Met wat? :stuck_out_tongue:

Ik ben echt lame. Een vriendin komt zo bij mij thuis om te borrelen.

En ik heb me helemaal (voor mijn doen) opgedost. Full face make-up, nagels gelakt, jurkje aan, haar gedaan ipv in een staart. Alsof we uit eten gaan ofzo.

Corona did this to me. Thirsty opzoek naar redenen om uit te pakken.

25 likes

hahahah ik had juist vandaag zoiets van; ik ben al naar buiten geweest, BH zit niet meer lekker. waarom heb ik überhaupt dan nog een bh aan? Niemand die het ziet.

5 likes

Nee met wat sloot je vorige week je werkweek af?

1 like