Heb mezelf getrakteerd op een fancy dunschiller van microplane, helemaal zin om van alles te schillen nu
Ja
Ieeeeh heel naar
Ik heb de achtergrond op mijn telefoon veranderd na serieus iets van 6 jaar dezelfde te hebben gehad en ik kan er NIET aan wennen. Zoveel spijt nu want ik heb die andere niet meer
Horror🤢
Na dag nummer zoveel van eindeloze stress en brandjes blussen hebben m’n compagnon en ik vandaag bedacht dat we eind december 2 weken vrij gaan nemen. Mijn god wat kijk ik daar naar uit! Ik ga 20 boeken downloaden en schrijf alvast m’n out of office bericht.
Ik heb er een!
Ik loop al 8 jaar rond met wanten die met een touwtje, door mijn jas, aan elkaar verbonden zijn. Hartstikke handig, want zo kan ik ze absoluut niet kwijt raken. Mijn moeder heeft vanochtend nieuwe handschoenen voor mij gekocht en nu gaat ze er touwtjes aan maken. Alsof ik een kind ben van 4.
En eerlijk. Ik vind het ideaal.
Groetjes, kind van 26.
Oooh ik wil dit ook
Ik was van de week bij de fysio en had haar sinds mei niet meer gezien.
Ze vroeg of ik was aangekomen (dat is zo) en ze zei dat het me heel mooi en vrouwelijk maakte en dat ik de uitstraling had van een zwangere vrouw. :’)
Vraag me af of ik nu een zwangerschapstest moet doen hahah😅
Kan ze dit ook voor mij doen? Ik ben ook 4.
Wauw wtf?
Edit: o ik zie nu de reactie hieronder, blijkbaar bedoelde ze het goed! Gelukkig haha.Toen ik het las dacht ik alleen uhhh excuse me
Ik dacht al dat het misschien verkeerd zou vallen hier, maar ik vond het juist lief want ik zag dat ze het goed bedoelde. (Toen ik haar leerde kennen had ik ook behoorlijk wat ondergewicht ivm burnout).
Ik snap wel dat je niet bij iedereen zo’n opmerking moet maken.
Edit: Ze bedoelde niet dat ze me zwanger vond lijken door m’n buik, maar door m’n uitstraling.
@Eddie
Ik snap wel dat Penny schrok (en anderen misschien ook).
Opmerkingen over gewicht zijn nou eenmaal erg gevoelig en vaak ook niet gewenst. Had beter gelijk meer context kunnen geven, dan was het duidelijker.
Ik had vandaag iemand aan de telefoon voor werk (geen collega oid) en op een gegeven moment komt de kat echt keihard mauwend de kamer binnen en die persoon echt zo ‘hoor ik nou een kat?’ ze vond het wel grappig maar dit is toch wel next level dat het beest zo hard schreeuwt dat die dame het door mijn callcenter approved headset hoort XD
Ik krijg van werk een goeie laptop (omdat sommige leerlingen thuis les krijgen en we daarvoor goeie apparatuur nodig hebben), maar het eerste wat ik dacht was: yassss eindelijk weer een laptop die de Sims aankan. Dat wordt een wilde kerstvakantie.
Iemand had op tinder deze tekst staan:
“I don’t need a partner in crime, i do all of my crimes on my own and leave you out of it.”
Ik dacht alleen maar “take me”.
Uh jij kan ook even normaal reageren? Je eerste post en dan zo uitvallen tegen een andere forummer vind ik een beetje ver en overdreven vriendin.
Wooow niet zn evil twin broer? Damn Stefano, dat is echt lang geleden