nee net zo erg en grieperig hoort er ook bij
Ik heb voor het eerst in mijn leven helemaal alleen mijn binnen- en buitenband vervangen. Ik ben trots
Grieperig is toch minder irritant dan mensen die roepen dat ze de griep hebben terwijl dat waarschijnlijk niet het geval is (omdat ze alleen een loopneus hebben ofzo)
Ja maar dat is dus precies wanneer ze de woorden snotterig en grieperig gebruiken.
Mijn oren jeuken zo erg de laatste paar dagen, word er helemaal gek van.
Ik vind de whatsapp update dus écht geweldig. Zoeken in emoticons. Ik ben mijn dag kwijt aan het kijken of hij bepaalde woorden pakt en heb net een smiley gevonden door ‘feest’ in te typen. Ik vind dit zoveel leuker dan swipen door die dingen.
Zo goed om te lezen dit
Ik ben een beetje bang voor updates, dus heb vast lang gewacht zou goed kunnen dat jij m al lang hebt. Ik krijg meestal zo’n melding als ik mn oplader niet in de buurt heb ook.
Mijn maaltijd was simpel maar lekker toen ik bedacht namelijk groentennoodles met gebakken ei.
Toen ik het at dacht ik alleen maar gadverdamme wat smakeloos. De noodles waren andere dan ik normaal heb maar niet voor herhaling vatbaar.
Ik word tante. heuu. Nu heb ik niet de beste band met mijn broer, met mijn schoonzus kan ik overigens wel goed overweg. Hoop stiekem dat ze me niet vergeten in de opvoeding van hun kind. Tantes zijn namelijk óók belangrijk!
Ik zag deze net ook langskomen via de fb van Snollebollekes. Ik ging echt stuk
VAKANTIE.
Lekker nagels lakken, boekjes lezen, luieren, lang douchen.
En volgende week lekker wandelen in Drenthe en fikkie stoken in de open haard bij ons huisje
Jeej ik hoef zelf geen beslissing te maken mn dans les stopt minimaal 2 weken.
Ik LEEF echt voor sommige leerlingen, die compenseren alle nadelen van mijn werk. Er zijn er echt een paar waar ik midden in de nacht nog voor op zou staan. Zo lief, zoveel inzet, zoveel shit waar ze doorheen moeten, onterechte onzekerheid. Zoveel behoefte aan iemand die ze vertrouwen geeft.
Mijn onderwijshart ontploft soms haha.
Yes, een voucher gekregen voor onze vakantie omdat het zwembad dicht is en je nagenoeg niks meer kan doen met kinderen.
Ben blij! Anders mooi 300 euro kwijt.
Wat een arrogante kut agenten bij bureau 040
Ik gok dat het een uitspraak is gebaseerd op dit boek? :
Edit: volgens mij bedoelt ze dus van een bepaalde generatie? Moeilijk te bepalen wat ze bedoelt zonder verdere context maar misschien net zo’n uitspraak als bij ons de generatie die we ‘boomers’ noemen
Ik las geknuffeld
Ik ben zo’n basic bitch, en ik heb het zelf niet eens door. Kom er net pas achter dat twee van mijn favoriete “lokale” eettentjes blijkbaar extra vestigingen zijn en oorspronkelijk uit amsterdam komen