Dank je wel 1 minuut nadat ik klaar was met werk belde ze. Meneer krijgt komende dagen antibiotica en pijnstilling en dat komt het weer helemaal goed met hem
Prachtig
Ik ben mn airpod oplaadcase kwijt denk in de sportschool verloren of gestolen. Zijn helaas niet gevonden.
Itās a long shot maar; iemand hier heeel toevallig een airpods 2 case over die niet meer gebruikt wordt en voor een normale prijs weg wil doen?
Wel 60 a 70⬠helaas
Ik zit in een appgroep met alle bovenbouwleerkrachten en er wordt zo ontzettend viva gedaan de hele dag, ik trek het slecht. De ene slechte kutgrap na de ander, de een nog āgrappigerā dan de ander, mijn god wat een suffe lullenclub
Heb nu een week vrij maar heb nog nooit zo onrustig mijn laptop gesloten? Wetende dat er een giga bak werk op me ligt te wachten. Vandaag 10,5 uur gewerkt om te compenseren maar zoveel ZEIKERDS aan de tel.
Dus nu dit. Grafveel frietjes ga ik eten!!!
Ik heb besloten dat ik deze week een keuze ga maken over mijn huidige baan. Blijven of gaan. Loopt er al langer tegenaan. Krijg enorm veel ruimte en kansen(en zit echt wel goed wat dat betreft), maar toch voel ik me ook zo ābelemmerdā. Nu is mn motivatie als sneeuw voor de zon verdwenen, wat mijn negativiteit (richting mezelf) alleen verergert. Echt onhandig en dubbel.
Anderszijds kan het ook aan mezelf en de winter liggen. Alles voelt als moeite en werk en niks vind ik leuk. Probeer ook een hobby te zoeken, maar alles is kut. IK WEET GEWOON NIET WAT IK WILā¦
Ohja lekker random allemaal, maar ik heb last van uitstelgedrag hierover. Hoop dat door het anoniem ergens te droppen, ik dit als een stok achter de deur voor mezelf zie.
Volgens mij verwacht mijn vriend dat het eten zo klaar staat maar ik lig echt languit op de bank beetje te wachten tot hij er is om het samen te doen. Nog ff genieten van muziek die hij niet leuk vindt.
Oh en vanavond mag hij stofzuigen (het was of niet afspreken, of me helpen met opruimen. Heb pas bij hem ook 3 uur schoongemaakt dus dit kan wel
).
Ik at net noten en net toen ik de laatste nam zag ik wormen! De hele pot zit vol wormen
Heb je ze gegeten denk je?
Heb mezelf getrakteerd op een fancy dunschiller van microplane, helemaal zin om van alles te schillen nu
Ja
Ieeeeh heel naar
Ik heb de achtergrond op mijn telefoon veranderd na serieus iets van 6 jaar dezelfde te hebben gehad en ik kan er NIET aan wennen. Zoveel spijt nu want ik heb die andere niet meer
Horrorš¤¢
Na dag nummer zoveel van eindeloze stress en brandjes blussen hebben mān compagnon en ik vandaag bedacht dat we eind december 2 weken vrij gaan nemen. Mijn god wat kijk ik daar naar uit! Ik ga 20 boeken downloaden en schrijf alvast mān out of office bericht.
Ik heb er een!
Ik loop al 8 jaar rond met wanten die met een touwtje, door mijn jas, aan elkaar verbonden zijn. Hartstikke handig, want zo kan ik ze absoluut niet kwijt raken. Mijn moeder heeft vanochtend nieuwe handschoenen voor mij gekocht en nu gaat ze er touwtjes aan maken. Alsof ik een kind ben van 4.
En eerlijk. Ik vind het ideaal.
Groetjes, kind van 26.
Oooh ik wil dit ook
Ik was van de week bij de fysio en had haar sinds mei niet meer gezien.
Ze vroeg of ik was aangekomen (dat is zo) en ze zei dat het me heel mooi en vrouwelijk maakte en dat ik de uitstraling had van een zwangere vrouw. :ā)
Vraag me af of ik nu een zwangerschapstest moet doen hahahš