Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Kan ze dit ook voor mij doen? Ik ben ook 4.

2 likes

Wauw wtf?

Edit: o ik zie nu de reactie hieronder, blijkbaar bedoelde ze het goed! Gelukkig haha.Toen ik het las dacht ik alleen uhhh excuse me

1 like

Ik dacht al dat het misschien verkeerd zou vallen hier, maar ik vond het juist lief want ik zag dat ze het goed bedoelde. (Toen ik haar leerde kennen had ik ook behoorlijk wat ondergewicht ivm burnout).
Ik snap wel dat je niet bij iedereen zo’n opmerking moet maken.

Edit: Ze bedoelde niet dat ze me zwanger vond lijken door m’n buik, maar door m’n uitstraling.

5 likes

@Eddie
Ik snap wel dat Penny schrok (en anderen misschien ook).
Opmerkingen over gewicht zijn nou eenmaal erg gevoelig en vaak ook niet gewenst. Had beter gelijk meer context kunnen geven, dan was het duidelijker.

Oh yes!

@Vaiana perfect voor tovenaar-Hitler dan toch?

1 like

Ik had vandaag iemand aan de telefoon voor werk (geen collega oid) en op een gegeven moment komt de kat echt keihard mauwend de kamer binnen en die persoon echt zo ā€˜hoor ik nou een kat?’ :upside_down_face: ze vond het wel grappig maar dit is toch wel next level dat het beest zo hard schreeuwt dat die dame het door mijn callcenter approved headset hoort XD

7 likes

Ik krijg van werk een goeie laptop (omdat sommige leerlingen thuis les krijgen en we daarvoor goeie apparatuur nodig hebben), maar het eerste wat ik dacht was: yassss eindelijk weer een laptop die de Sims aankan. Dat wordt een wilde kerstvakantie.

12 likes

Iemand had op tinder deze tekst staan:

ā€œI don’t need a partner in crime, i do all of my crimes on my own and leave you out of it.ā€

Ik dacht alleen maar ā€œtake meā€.

18 likes

Uh jij kan ook even normaal reageren? Je eerste post en dan zo uitvallen tegen een andere forummer vind ik een beetje ver en overdreven vriendin.

13 likes

Wooow niet zn evil twin broer? Damn Stefano, dat is echt lang geleden :joy:

1 like

Dank voor je antwoord! 5,5 maand nu. En dat van die beweging klinkt indd heel logisch. Maar omdat het er twee zijn en ik maar alleen ben is het gewoon eigenlijk niet te doen om ze in bed in slaap te krijgen. Ze gaan dan nu ineens zo hard huilen, sowieso dat ze elkaar dan wakker houden en ze raken helemaal overstuur gewoon, ze krijsen echt. Ritme hebben we wel, ze zijn max twee uur wakker tussen slaapjes. Maar ik kan me niet voorstellen dat ze op de opvang ook zo krijsen. Pianomuziek heb ik ook geprobeerd idd en white noise ook. Dat hielp wel maar sinds een paar weken is het gewoon helemaal anders, een wil sowieso niet meer in bed en de ander steeds moeilijker.

Bas Muis? :heart:

1 like

Ik vind het wel leuk dat zulke dingen vaak het gesprek een andere kant op voeren, iets menselijker of zo. Mijn kat laat zich ook wel eens horen en dan blijkt vaak de persoon aan de lijn die dat hoort ook een kat te hebben of zo en die begint daar dan over.

1 like

Ja hij zit nu vast ergens ā€œonder de grondā€ omdat hij in een ander programma een molletje was zeker

4 likes

Wauw :joy: zijn Janine, Laura, Robbert enzo er ook nog?

Nee Robbert zit in Japan, de rest is er wel. Laura is net onkruid, ze vergaat niet

2 likes

afbeelding
Uhuuuuuu

2 likes

Ik lees net een trucje op pepper voor dubbele korting bij de H&M :heart_eyes::see_no_evil: het werkt. 35 euro kleding en moet 22 betalen.

Samenvatting

https://nl.pepper.com/aanbiedingen/dubbel-korting-bij-h-en-m-173608

Ja deze persoon had er zelf ook 3! En dat had ik tijdens de 5 eerdere gesprekken niet gehoord dus schept idd wel een andere band XD

1 like

:frowning: ik ben tijdens het sporten echt zo hard door m’n rug gegaan. Ik kan amper lopen… Heb mijn leidinggevende al wel een heads-up gegeven voor morgen maar hoop echt dat ik na een nacht slapen gewoon weer kan fietsen. Vind het altijd zo lullig dat m’n collega’s dan veel meer werk krijgen (zo kortdag)