Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Ik heb eigenlijk geen idee hoe hoog ze zijn :thinking:

dat is zo’n Lul met vingers in t echt

1 like

Vond hem wel echt heet toen hij in GTST kwam, met die hele pot gel in z’n haar, zo naar achter gekamd, met zo’n plukje los. :drooling_face: Even kijken hoe oud mijn puberbrein toen was
 Oh 13–14 jaar ofzo. Daarna werd het zo’n typische accountmanager ofzo.

5 likes

Sushitent: zet in de opmerkingen met hoeveel personen je bent
Ik: 1 persoon
Sushitent: ok gooit drie paar eetstokjes in de tas
:upside_down_face:

11 likes

Ik kon ook nog de kortingscode WINSCHO10 invullen bovenop die 2 kortingen van 20%.

2 likes

Ik had eens gezet bij opmerkingen: geen stokjes, soja en wasabi nodig!

Kreeg ik van alles 2 (maar de portie was echt voor 1 persoon die ik gekozen heb
) echt verspilling

Ja mega zonde! Ik had ook duidelijk een eenpersoonsportie, dus volgens mij gooien ze er maar wat in. Vind het prima om het te bewaren maar zo stapelt het zich wel erg snel op (heb een mega collectie miniflesjes sojasaus ook :stuck_out_tongue:)

1 like

Vita is that you?

Gewoon kijken, ik kijk het nog elke dag trouw. Of moet ik nu gaan biechten :joy:

1 like

Ik ben sinds kort RuPauls Drag Race aan het kijken op Netflix en ben nu bij seizoen 11. Heb door het vorige seizoen telkens het zinnetje “Vanjie, miss vaaaaanjie” in Mn hoofd. Irritant, vooral als je probeert te slapen hahaha

4 likes

Lig klaar wakker in bed, ga zo maar wandelen en daarna wat eerder aan werk beginnen. Doomsday is here.

Que?

Ik was gisteravond naar mijn vriend gegaan om daar te slapen en zou daar vandaag gaan werken en dan zouden we samen chillen vanavond. Ben ik daar 5 minuten, vliegt het internet eruit. En het is nog steeds niet terug. Kan ik dus vanochtend weer helemaal terugreizen naar huis om daar te werken, daar gaat mijn ‘uitslapen’ :roll_eyes: Gelukkig komt vriend na werk vanavond wel mijn kant op, dat scheelt weer wat reizen.

Ik heb die zwaartedeken nu op mn dekbed, in plaats van mijn tweede dekbed en het ligt zo lekker en warm

3 likes

Jeeeemig negen! Ik krijg al zoveel stress van deze twee, vooral een. Die kan zo zo zo hard krijsen, echt alsof de wereld vergaat, en dat vind ik dan zo zielig (en tering irritant want er is gewoon niks). En dan proberen we wel bedje maar die meid raakt echt helemaal overstuur en ik ben bang dat zoveel adrenaline ook niet goed is voor zo’n kleintje dus als het te lang duurt (lees elke keer) stop ik ze toch maar weer in die kar. Ouders doen dit ook. En de ander moest dan altijd mee want kan dr niet alleen laten dus die went daar nu ook langzaam aan.

Deze week heeft mijn vriend avonddienst, ik merk dat ik daardoor wel erg slecht slaap.

Ik vind black friday een mooi moment om me af te melden voor al die reclame die ik in m’n mailbox krijg

22 likes

nou jeetje maar echt. ik krijg zelfs mails van webshops waar ik nog nooit op ben geweest of wat heb gekocht.

Ik heb er al een uur werk op zitten en voelt zo goed. niemand die me lastig heeft gevallen een uur lang en gewoon binnen een uur gewoon iets gevonden wat een oorzaak is van een probleem. heerlijk.

Meh heb me toch ziek gemeld. Ik kan niet eens fatsoenlijk uit bed komen van de pijn, laat staan 4 uur fietsen

4 uur fietsen?