Waar las ik nou net dat iemand dubbele korting bij hm had?
Volgens mij hebben ze t ontdekt en werkt t nu niet meer. Je kon nog extra de member voucher van 20% toevoegen, maar dat lukt mij nu niet meer. Gisteravond nog wel
Gvd
Als iemand pannenzegels over heeft voor mij van de AH? Ik spaar, maar zo alleen krijg ik het niet voor elkaar en kan iemand mij helpen.
Ik heb er 18 die mag je hebben! Je kan zo’n verzoek sturen om te delen toch?
Ik heb zegels voor je! Ik spaarde voor iemand anders, maar die wilde de pannen toch niet.
Een bagel met zalm en roomkaas? Dat ga ik eten in ieder geval
Ik was ongeduldig en had er toch maar snel een besteld haha. Wel alsnog bedankt voor het reageren!!!
Pff, afgelopen dagen waren heel stressvol maar ik probeer van elke dag de lichtpuntjes te zien. Waarschijnlijk is het lichtpuntje van vandaag dat m’n moeder van de IC af mag. Wat ga ik blij zijn als het coronavaccin er is. En m’n vriend heeft net rozen meegenomen als verassing om te op te vrolijken, ben zo ontzettend dankbaar voor hem.
Ik heb 10 digitale zegels die je mag hebben!
Mijn werklaptop is kapot gegaan waardoor ik niks meer kan doen vandaag wat ik natuurlijk super erg vind😜 Vroeg weekend🎉
Ik ging letterlijk voor 1 ding naar de supermarkt (wc papier) en ik kom thuis met een hele tas vol boodschappen behalve wc papier waarom ben ik zo
gebruik gewoon corona als excuus. its the key to everything!
Nee maar serieus, als je niet wilt afspreken dan is dat toch aan jou. vind niet dat je daar een reden voor op hoeft te geven!
Haar in de verf straks ben ik als het goed is weer blauwzwartig.
Ik had vandaag een functioneringsgesprek en kreeg onverwacht vervroegd een vast contract aangeboden! . Zo blij mee, zeker in deze onzekere tijden maar ook gewoon omdat ik het naar mijn zin heb op mijn werk!
Gefeliciteerd!
Ik heb een hardloop-idool en die doet vandaag een challenge: Killan Jornet 24H running challenge ergens op een trackbaan in Noorwegen (ik wil ook zo’n mooi uitzicht vanaf de atletiekbaan, dan is dat echt geen straf!).
Ik heb de livestream aanstaan, prachtig.
Nu al zo milieubewust!
Haha dit is het tegenovergestelde van mijn zusje die als kind de thermostaat steeds op 29 graden zette want “het is zo koud”
Hahahaha volgens mijn ouders deed ik dat vroeger ook