Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Ik was zo vroeg buiten met de hond dat we een egeltje hebben gezien! :heart_eyes: :hedgehog:

22 likes

Haha ik ben postbode :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Vita Cleo, vlogster, tante van tweeling die weleens oppast. Het was laat - humor was op

1 like

Een afdeling van mijn directie wil Sinterklaas brievenbuspakketjes versturen naar de collega’s en vroegen of ik dat wil regelen. Helemaal prima maar ik ga niks voorschieten… hoe moet ik dit brengen? Vind het zo ongemakkelijk en omslachtig om te zeggen van yo maak het even over. Maar ik wil het echt niet. Moet ook nog 80,- aan mondkapjes declareren dus nope.

Misschien kan je opzoeken wat het gaat kosten en dat doorgeven? Het is niet zo heel gek om zo’n bedrag niet te willen voorschieten toch? Sommige bedrijven doen het ook wel op factuur.

1 like

Ik denk ook niet dat ze er vanuit gaan dat je het zal voorschieten! Ik zou even vragen naar wat het ongeveer mag kosten en of ze liever hebben dat je een bedrijf uitzoekt waar je het op factuur kan bestellen, of dat jij degene die verantwoordelijk is voor de financiƫn doorgeeft wat hij/zij moet bestellen.

1 like

Ik kijk ook nog steeds elke dag, even mijn verstand op nul, heerlijk!

1 like

@George @Salmiak

Ik heb maar twee opties gevonden die het helaas niet op factuur doen maar wellicht dat ik even kan bellen om het extra na te vragen. Het rotte is dus dat mijn directe collega’s zulke dingen dus wel voorschieten. Ik weet nu al dat ze het zuur gaan vinden dat ik dat niet ga doen. Maargoed ik ga gewoon het bedrag doorgeven en dan een tikkie erachteraan gooien.

Misschien kun je die twee bedrijven nog even mailen/bellen om te vragen of je ook een bestelling op factuur kan doen, soms maken ze nog wel eens een uitzondering! Dan zou je ook kunnen zeggen dat ze jullie eerst de factuur sturen en ze het versturen zodra jullie hebben betaald, dan hebben zij ook zekerheid.

1 like

Ja heerlijk, heb vanmorgen precies hetzelfde gedaan. Echt niet normaal hoeveel mails ik had. Wordt er ook een beetje verdrietig van dat er zóveel troep wordt besteld deze dagen, waarvan meer dan de helft waarschijnlijk ook weer geretourneerd gaat worden.

2 likes

Waar las ik nou net dat iemand dubbele korting bij hm had?

Volgens mij hebben ze t ontdekt en werkt t nu niet meer. Je kon nog extra de member voucher van 20% toevoegen, maar dat lukt mij nu niet meer. Gisteravond nog wel

Gvd

Als iemand pannenzegels over heeft voor mij van de AH? Ik spaar, maar zo alleen krijg ik het niet voor elkaar en kan iemand mij helpen.

1 like

Ik heb er 18 die mag je hebben! Je kan zo’n verzoek sturen om te delen toch?

1 like

Ik heb zegels voor je! Ik spaarde voor iemand anders, maar die wilde de pannen toch niet.

1 like

Een bagel met zalm en roomkaas? Dat ga ik eten in ieder geval

1 like

Ik was ongeduldig en had er toch maar snel een besteld haha. Wel alsnog bedankt voor het reageren!!!

1 like

Pff, afgelopen dagen waren heel stressvol maar ik probeer van elke dag de lichtpuntjes te zien. Waarschijnlijk is het lichtpuntje van vandaag dat m’n moeder van de IC af mag. Wat ga ik blij zijn als het coronavaccin er is. En m’n vriend heeft net rozen meegenomen als verassing om te op te vrolijken, ben zo ontzettend dankbaar voor hem.

47 likes

Ik heb 10 digitale zegels die je mag hebben!

1 like