Mijn werklaptop is kapot gegaan waardoor ik niks meer kan doen vandaag wat ik natuurlijk super erg vind😜 Vroeg weekend🎉
Ik ging letterlijk voor 1 ding naar de supermarkt (wc papier) en ik kom thuis met een hele tas vol boodschappen behalve wc papier waarom ben ik zo
gebruik gewoon corona als excuus. its the key to everything!
Nee maar serieus, als je niet wilt afspreken dan is dat toch aan jou. vind niet dat je daar een reden voor op hoeft te geven!
Haar in de verf straks ben ik als het goed is weer blauwzwartig.
Ik had vandaag een functioneringsgesprek en kreeg onverwacht vervroegd een vast contract aangeboden! . Zo blij mee, zeker in deze onzekere tijden maar ook gewoon omdat ik het naar mijn zin heb op mijn werk!
Gefeliciteerd!
Ik heb een hardloop-idool en die doet vandaag een challenge: Killan Jornet 24H running challenge ergens op een trackbaan in Noorwegen (ik wil ook zo’n mooi uitzicht vanaf de atletiekbaan, dan is dat echt geen straf!).
Ik heb de livestream aanstaan, prachtig.
Nu al zo milieubewust!
Haha dit is het tegenovergestelde van mijn zusje die als kind de thermostaat steeds op 29 graden zette want “het is zo koud”
Hahahaha volgens mijn ouders deed ik dat vroeger ook
Ik word echt helemaal ziek van de huurprijzen tegenwoordig, nieuw appartement naast mij met 1 (ik herhaal EEN) slaapkamer wordt gewoon verhuurd voor 1600 exclusief, echt om te kotsen
Heb net een nieuwe fancy plakbandmachine gekocht bij de boekhandel. Was een beetje klaar met die goedkope meuk van de Action en de vrouw in de winkel heeft echt wel 5 minuten kunnen praten over dat ding. Echt super schattig hoe enthousiast ze kon vertellen over een plakbandmachine. En eerlijk is eerlijk: echt een retegoed ding zeg. Dat tientje meer dan waard.
Edit: en zit zelfs nog een gleufje in zodat je je pen of een schaar erin kan zetten. Fucking vet.
Ik wil wel voor je sparen. Einde van actie periode stuur ik ze wel op. Zijn er echt veel voor je een spaarkaart vol heb.
Dankjewel!!!
M’n vriend zit sushi te eten echt ik ga over m’n nek van die lucht. Heb alle deuren open gezet ik bevries nog liever.
Net nog cadeautjes ingepakt en nog altijd zo blij met een goede plakbandhouder!!!
Er zijn vandaag 4 mails binnengekomen. Op zulke dagen ben ik zo blij met het thuiswerken! Zou anders echt doodongelukkig op kantoor hebben gezeten denk ik.
Ik ga vanavond trouwens weer bestellen en weer ongezond doen maar ik heb me voorgenomen om maandag om 7:30 in de sportschool te staan. Ik moet! Ga overigens de wachttijd van het bestellen op de hometrainer zitten, ter compensatie.
Mijn vriend heeft vandaag volgens mij een rotdag gehad op zijn werk, dus ik wil even wat speciaalbiertjes inslaan voor hem en iets lekkers eten vanavond. Of iets laten bezorgen of zo. Iemand ideeën? Ik lig op de bank inspiratieloos te zijn
Hier thuis is een kaasplank met verschillende soorten kaas altijd een succes! Of nachos, ook lekker. Lief dat je wat voor hem wilt regelen, hopelijk kan hij die rotdag dan lekker achter zich laten!