Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Ik heb vandaag nog geen terugkoppeling gekregen vanuit mijn collega, dus het was even stress voor niets. Deze actie is overigens niet vanuit het bedrijf zelf gekomen, want dan gaat alles inderdaad op factuur en verwacht niemand een voorschot. Dit was echt opgezet door een collega die mij (het secretariaat) erbij betrok. Mijn directe collega’s zijn wat makkelijker en die hebben zoiets van ‘joh ik schiet het wel even voor, dan declareer ik het later’ dus ik vind het lastig om dat dan anders aan te pakken. Het was dus echt een eenmansactie, haha. Ik vind het gewoon heel lastig om daar mijn grenzen in aan te geven. Soms lijkt het ook alsof mijn collega’s denken dat personeel op een secretariaat wonderen kan verrichten en verder niet nadenken over hoe en wat. Maargoed vanuit de directie zelf is die verwachting iniedergeval niet zo gelukkig.

1 like

@Negativ @tijgerlelie @nello Wat een ontzettende lieve reacties, nu ben ik aan het huilen for sure. Het komt wel goed, corona is niet voor altijd en dus zal mijn situatie ook niet blijven zoals het nu is. Ik voel me nu een stuk beter, dankjewel. :heart: :heart: :heart:

2 likes

Leuk dorpie he!!! :crazy_face: kun je meteen ook even langs Venray wat vandaag nog in het nieuws was.

2 likes

Ik heb opeens zin in trefbal.

5 likes

Nee, nee, dan moet je in dat veld aan de achter- en zijkant. Dan mag je, als je iemand afgooit, er weer in. Die versie!

2 likes

De gymdocent op school zat in quarantaine dus geen gym voor groep 8. Dus ik had gezegd dat ze een workout mochten voorbereiden en dan aan groep 6 en 7 geven. Maar het moest in het lokaal kunnen dus geen gekkigheid. Vraagt er een: mogen we trefballen!?

200 (2)

34 likes

Love dat kind! Hahaha.

Ik heb m helaas moeten teleurstellen, sad times

1 like

Ik zoek voor een videoclip een bijzondere outfit en probeer me te oriënteren op jonge het liefst opkomende modeontwerpers en het is zooo lastig. Heeft iemand tips?

"heb je ook hard hout? "

37 likes

Ik heb sinds deze week alle social media van mijn telefoon gegooid en vind het echt een verademing. Voel me echt alsof ik weer in 2010 leef ofzo. Mijn accounts bestaan nog wel maar gewoon geen Facebook/insta meer op mijn telefoon en dat zonder bij na te denken 100x per dag checken.

En merk dat vooral instagram toch ook wel invloed heeft op hoe ik me voel. Gewoon door alle perfecte levens die je voorbij ziet komen, dat ik nu pas besef hoe ziekelijk dat eigenlijk is?

11 likes

Ik voelde me vorige week buitengesloten door vriendinnen, heb ik ze vandaag verteld. Was niet zo (bedoeld) en ik hoor er gewoon bij enzo. Nou opluchting dus.
En vandaag met die collega gepraat waar ik gedoe mee had. Zij heeft excuses gemaakt voor dingen die ze heeft gezegd, was niet zo bedoeld en helemaal niet vervelend bedoeld. Ik heb gezegd dat ik er last van had en me er rot over voelde en nu is het weer goed en uitgepraat.
Dus ik ga wel opgelucht het weekend in. En kei moe, want het was een drukke week

57 likes

In real life is echt een tering saai programma

3 likes

Ja MaAr KoRtInG KaN dE RoVeRhEiD mE nIeT AfNeMeN.

(Voor de duidelijkheid ik snap dit gedrag dus echt niet. Lekker over een week of twee weer de bios en zo dicht. Nee joh, goed idee dit!)

5 likes

Black Friday was toch nooit echt een ding in NL en nu met corona is iedereen iedereen hyped??? Wtf bezielt die mensen :confused:

3 likes

Mensen vervelen zich gewoon, dat is het. Het is ieder jaar al een beetje oplopend dat black friday gebeuren. Had toch gehoopt dat mensen hun verstand eens zouden gebruiken :woman_facepalming:t3:

En ik loop al twee dagen te twijfelen of ik wel naar de sportschool kan Jezus. En ja ik kan hier echt kwaad van worden.

3 likes

Nou ik denk dat @Clancy zegt

DiT Is HeT ENiGe UiTJe DaT We N0g HEbBeN!!11!!!
(Wat kost het veel moeite om zo te typen zeg, dat we dat vroeger standaard deden :joy:)

6 likes

Ik krijg echt steeds een error bij jouw profielfoto :stuck_out_tongue: Heb je dat expres gedaan haha

2 likes

God ik wilde morgen een nieuwe beha gaan kopen want heb niks passends meer maar nu met al die winkelberichten ga ik twijfelen… moet wel echt even maatadvies hebben dus wil ook niet online bestellen

Misschien kun je om 9u 's ochtends voor de winkel staan (als hij opengaat)? Weet niet hoe erg het dan al is…