Ja haha, ik heb zelf een donker thema, ff beetje undercover. Ik krijg zelf ook steeds errors dus denk dat ik m binnenkort wel weer verander
Ja was hier ook zo vanmiddag, zo insane. Woon ook in de stad en heb echt met open mond uit het raam zitten hangen om naar de mensen te kijken. Wil echt niet als een moraalridder overkomen maar jezus, doe gewoon normaal in deze tijd!
Ja ik was sowieso van plan om meteen te gaan als ‘ie open is, maar dat is pas om 11 u. Winkel zit niet in de binnenstad dus hopelijk valt het dan mee. Naja denk dat ik gewoon die kant op fiets en als het te druk is gewoon weer weg ga
Ik moest nog koken maar ik ben ongesteld dus dat lukte niet, dus nu is m’n vriend voor me naar de snackbar
Vorige week de winnaar van Voice kids en nu weer degene die 2e was. Booooring. Hoezo kijk ik dit überhaupt? Duik zo lekker mijn nest in
Sommige winkels meten je niet op.
Ik weet dat Hunkemöller je niet meer meet ivm covid
Jezus wat is die Peter Paul Muller lekker opgedroogd
Ik heb een bubbel masker op en het knetter zachtjes. Heerlijk
De action! Maar prima ding, ruikt naar watermeloen.
Eindelijk in bed morgen ochtend bij opening sporten (ja ik ga toch), daarna bureau verplaatsing afmaken. Ik had er de hoofd ruimte niet meer voor vanavond
@midheavenmoon als ik weer naar mijn oma mag, kan je dan een openingszin voor de jomgen achter de receptie verzinnen?
@Clancy als jij nog iets spicy weet, mag het ook
Volgensmij heb ik een kleine zuigzoen van m’n vriend op m’n wang
Mijn moeder is zo lief, ze heeft een nieuw dekbed gekocht voor mij omdat ze mij hoorde klagen dat ik het zo koud had onder m’n oude en ruzie had met de knoopjes erop. Ik lig nu heerlijk onder m’n Texelse dekbed
Ik heb een random playlist van spotify aangezet en ik hoor opeens badman ollo. Ik mis het goede leven.
ik ben een ontzettend aardige oude witte man! pls corona maak voor mij een uitzondering
ik kan toch niet optreden voor maar 30 mensen
! daar ben ik veel te beroemd voor
Jemig wat irritant dit. Wat denkt hij .
Niks bijzonders, maar gewoon, wat doe ik daar en waarom is het zo achterlijk koud!!!
Jezus wat een kneus, maar goed dat wisten we al op basis van zo ongeveer alles wat hij doet en schrijft. 30 man publiek is al 30 man te veel
Ja ik dus ook. En van die Jan uit s12 dat hij zingt: i want to ruuuuule the woooorld
Hij mag mijn klas een dag overnemen, zijn er 31, met mij erbij 32, scheelt weer he