Hahahaha ja @monkeyslut je mag mij wel als excuus gebruiken om hem aan te spreken. ‘Advies nodig voor een vriendin’
Gewoon elke dag gaan tot het hem opvalt
Op factuur of gegevens creditcard van de zaak opvragen.
Voorschieten is serieus een optie?? Of denk je dat dat zo is? Ik zou er iig niet van uit gaan, bedrijf hoort dit te dokken direct en daar hebben ze wel mogelijkheden voor.
Zelf om advies vragen! Zeggen wat voor soort bier en welke biertjes je lekker vindt (laten zien dat je kennis hebt) en of ie wat nieuws kan aanraden in dat straatje.
Ik heb voor mijn vriend een grote fles met speciaalbier gekocht, stokbrood en smeersels en wat andere kleine hapjes. Nu al zin om vanavond lekker tegen hem aan te kruipen op de bank.
Ik weet niet in welk topic dit anders moet maar ik voel me zo ontzettend eenzaam. Ik heb geen familie, het is lastig om mensen te leren kennen in deze corona tijd en het gaat nu ook even niet lekker tussen mijn vriend en mij. Ik zou de hele dag wel willen huilen.
Vond dat ik toch even moest vermelden dat ik emdr-therapie heb voor insecten en dergelijke, en ik destijds zo in shock was van het zien van de afbeelding van de voor-forummers-alom-bekende veenmol, dat ik gisteren bij m’n psycholoog heb aangegeven dat ik een doel heb voor een van de volgende sessies:
Rustig naar afbeeldingen van veenmollen kijken, zonder een halve paniekaanval te krijgen en nog dagenlang met hartkloppingen te lopen omdat het beeld maar niet van m’n netvlies afgaat.
Jep. Jullie hebben me meer geinfluenced dan me lief is en ergens vind ik dat toch behoorlijk ‘hilarisch’.
Aah wat rot! Ik ben eigenlijk heel slecht met tips geven en troosten maar mijn PB staat altijd open voor eventuele vriendschappen. Knuffel!
Ik ben in Oostrum en w t f
Ik heb vandaag nog geen terugkoppeling gekregen vanuit mijn collega, dus het was even stress voor niets. Deze actie is overigens niet vanuit het bedrijf zelf gekomen, want dan gaat alles inderdaad op factuur en verwacht niemand een voorschot. Dit was echt opgezet door een collega die mij (het secretariaat) erbij betrok. Mijn directe collega’s zijn wat makkelijker en die hebben zoiets van ‘joh ik schiet het wel even voor, dan declareer ik het later’ dus ik vind het lastig om dat dan anders aan te pakken. Het was dus echt een eenmansactie, haha. Ik vind het gewoon heel lastig om daar mijn grenzen in aan te geven. Soms lijkt het ook alsof mijn collega’s denken dat personeel op een secretariaat wonderen kan verrichten en verder niet nadenken over hoe en wat. Maargoed vanuit de directie zelf is die verwachting iniedergeval niet zo gelukkig.
@Negativ @tijgerlelie @nello Wat een ontzettende lieve reacties, nu ben ik aan het huilen for sure. Het komt wel goed, corona is niet voor altijd en dus zal mijn situatie ook niet blijven zoals het nu is. Ik voel me nu een stuk beter, dankjewel.
Leuk dorpie he!!! kun je meteen ook even langs Venray wat vandaag nog in het nieuws was.
Ik heb opeens zin in trefbal.
Nee, nee, dan moet je in dat veld aan de achter- en zijkant. Dan mag je, als je iemand afgooit, er weer in. Die versie!
De gymdocent op school zat in quarantaine dus geen gym voor groep 8. Dus ik had gezegd dat ze een workout mochten voorbereiden en dan aan groep 6 en 7 geven. Maar het moest in het lokaal kunnen dus geen gekkigheid. Vraagt er een: mogen we trefballen!?
Love dat kind! Hahaha.
Ik heb m helaas moeten teleurstellen, sad times
Ik zoek voor een videoclip een bijzondere outfit en probeer me te oriënteren op jonge het liefst opkomende modeontwerpers en het is zooo lastig. Heeft iemand tips?