Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Ik heb sinds deze week alle social media van mijn telefoon gegooid en vind het echt een verademing. Voel me echt alsof ik weer in 2010 leef ofzo. Mijn accounts bestaan nog wel maar gewoon geen Facebook/insta meer op mijn telefoon en dat zonder bij na te denken 100x per dag checken.

En merk dat vooral instagram toch ook wel invloed heeft op hoe ik me voel. Gewoon door alle perfecte levens die je voorbij ziet komen, dat ik nu pas besef hoe ziekelijk dat eigenlijk is?

11 likes

Ik voelde me vorige week buitengesloten door vriendinnen, heb ik ze vandaag verteld. Was niet zo (bedoeld) en ik hoor er gewoon bij enzo. Nou opluchting dus.
En vandaag met die collega gepraat waar ik gedoe mee had. Zij heeft excuses gemaakt voor dingen die ze heeft gezegd, was niet zo bedoeld en helemaal niet vervelend bedoeld. Ik heb gezegd dat ik er last van had en me er rot over voelde en nu is het weer goed en uitgepraat.
Dus ik ga wel opgelucht het weekend in. En kei moe, want het was een drukke week

57 likes

In real life is echt een tering saai programma

3 likes

Ja MaAr KoRtInG KaN dE RoVeRhEiD mE nIeT AfNeMeN.

(Voor de duidelijkheid ik snap dit gedrag dus echt niet. Lekker over een week of twee weer de bios en zo dicht. Nee joh, goed idee dit!)

5 likes

Black Friday was toch nooit echt een ding in NL en nu met corona is iedereen iedereen hyped??? Wtf bezielt die mensen :confused:

3 likes

Mensen vervelen zich gewoon, dat is het. Het is ieder jaar al een beetje oplopend dat black friday gebeuren. Had toch gehoopt dat mensen hun verstand eens zouden gebruiken :woman_facepalming:t3:

En ik loop al twee dagen te twijfelen of ik wel naar de sportschool kan Jezus. En ja ik kan hier echt kwaad van worden.

3 likes

Nou ik denk dat @Clancy zegt

DiT Is HeT ENiGe UiTJe DaT We N0g HEbBeN!!11!!!
(Wat kost het veel moeite om zo te typen zeg, dat we dat vroeger standaard deden :joy:)

6 likes

Ik krijg echt steeds een error bij jouw profielfoto :stuck_out_tongue: Heb je dat expres gedaan haha

2 likes

God ik wilde morgen een nieuwe beha gaan kopen want heb niks passends meer maar nu met al die winkelberichten ga ik twijfelen
 moet wel echt even maatadvies hebben dus wil ook niet online bestellen

Misschien kun je om 9u 's ochtends voor de winkel staan (als hij opengaat)? Weet niet hoe erg het dan al is

Ja haha, ik heb zelf een donker thema, ff beetje undercover. Ik krijg zelf ook steeds errors dus denk dat ik m binnenkort wel weer verander

2 likes

Ja was hier ook zo vanmiddag, zo insane. Woon ook in de stad en heb echt met open mond uit het raam zitten hangen om naar de mensen te kijken. Wil echt niet als een moraalridder overkomen maar jezus, doe gewoon normaal in deze tijd!

1 like

Ja ik was sowieso van plan om meteen te gaan als ‘ie open is, maar dat is pas om 11 u. Winkel zit niet in de binnenstad dus hopelijk valt het dan mee. Naja denk dat ik gewoon die kant op fiets en als het te druk is gewoon weer weg ga

Ik moest nog koken maar ik ben ongesteld dus dat lukte niet, dus nu is m’n vriend voor me naar de snackbar :ok_hand:t2:

22 likes

Vorige week de winnaar van Voice kids en nu weer degene die 2e was. Booooring. Hoezo kijk ik dit ĂŒberhaupt? Duik zo lekker mijn nest in

1 like

Sommige winkels meten je niet op.
Ik weet dat Hunkemöller je niet meer meet ivm covid

Jezus wat is die Peter Paul Muller lekker opgedroogd

1 like

Ik heb een bubbel masker op en het knetter zachtjes. Heerlijk

4 likes

De action! Maar prima ding, ruikt naar watermeloen.

1 like

Eindelijk in bed :smiling_face_with_three_hearts: morgen ochtend bij opening sporten (ja ik ga toch), daarna bureau verplaatsing afmaken. Ik had er de hoofd ruimte niet meer voor vanavond :sweat_smile:

3 likes