Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

@midheavenmoon als ik weer naar mijn oma mag, kan je dan een openingszin voor de jomgen achter de receptie verzinnen?
@Clancy als jij nog iets spicy weet, mag het ook :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Volgensmij heb ik een kleine zuigzoen van m’n vriend op m’n wang :thumbsup:

2 likes

Mijn moeder is zo lief, ze heeft een nieuw dekbed gekocht voor mij omdat ze mij hoorde klagen dat ik het zo koud had onder m’n oude en ruzie had met de knoopjes erop. Ik lig nu heerlijk onder m’n Texelse dekbed :slight_smile:

27 likes

Ik heb een random playlist van spotify aangezet en ik hoor opeens badman ollo. Ik mis het goede leven.

1 like

:frowning: ik ben een ontzettend aardige oude witte man! pls corona maak voor mij een uitzondering :relieved: ik kan toch niet optreden voor maar 30 mensen :cry:! daar ben ik veel te beroemd voor :pensive:

48 likes

Jemig wat irritant dit. Wat denkt hij :roll_eyes:.

Niks bijzonders, maar gewoon, wat doe ik daar en waarom is het zo achterlijk koud!!!

Jezus wat een kneus, maar goed dat wisten we al op basis van zo ongeveer alles wat hij doet en schrijft. 30 man publiek is al 30 man te veel

2 likes

Ja ik dus ook. En van die Jan uit s12 dat hij zingt: i want to ruuuuule the woooorld

Hij mag mijn klas een dag overnemen, zijn er 31, met mij erbij 32, scheelt weer he :raising_hand_woman:t3::grimacing::upside_down_face::smirk:

4 likes

Ik ben op delpher.nl beland en daar al uren aan het lezen in allemaal oude kranten. Heb ook de geboorteadvertenties van mijn opa en oma gevonden. Kranten van voor 1900 zijn ook zo interessant en soms grappig, vooral de manier van gebeurtenissen beschrijven.

21 likes

Waarom ren in altijd naar het station alsof ik nog maar 1 minuut heb om mn laatste trein oooit te halen. Ookal heb ik daadwerkelijk maar 1 minuut ben ik nog steeds altijd veel te vroeg.

1 like

Thanks voor de reminder om nooit naar australie te gaan. Ik wacht wel tot koalas naar mij toe komen.

28 likes

Waar leeft zo’n enorme spin op? Kinderen?

17 likes

Awh dit is een huntsman spider! Zijn hele kalme beesten en eten ontzettend veel (grote) insecten op. Hij is ongevaarlijk ook.

Je kan duizend keer beter deze in je huis hebben dan een kleinere, snellere, agressievere en gevaarlijke spin.

10 likes

Hahaha echt een vergissing om op die link te klikken :rofl: Ik lach en huil tegelijk.

6 likes

Ik heb echt veel te veel pepernoten op je kunt me wegrollen

Ja dat heb ik dus ook!

Ik was altijd super bang van spinnen, maar toen ik er eentje ter grootte van een hand zag die ook gewoon langzaam bewoog, was dat zoveel minder eng dan ik dacht idd.

Gewoon een soort kleine rat met extra poten.

4 likes
7 likes

Vakantie naar Australië boeken en dan zorgen dat je een Sydney funnel spider in je hotel hebt, kleine bijt en binnen minuten is je kleuter dood.

Moet je helaas wel twee tickets naar Australië betalen (lichtpuntje, wel maar 1 ticket terug)

13 likes