Mijn grootste nachtmerrie als straf voor teveel eten
Zon mega spin zie ik eigenlijk als een groot verlegen beest. Die dan op je muur zit van " Oh ja sorry ik had het koud en het zag er hier wel knus uit. Ik zal niet in de weg lopen hoor ik blijf hier gewoon heeel rustig zodat u geen last van mij heeft."
( op fotos dan he. Als die spin op mijn muur zou zitten verhuis ik en mag hij mn spullen hebben)
Als spinnen zouden praten en je gewoon zouden vertellen dat ze alleen een beetje chillen op de muur maar verder geen kwaad doen, zouden ze dan meer of minder eng zijn?
- Meer
- Minder
0 stemmers
Minder, maar ik vind spinnen sowieso niet echt eng. Enigste klein beestje dat ik wel ok vind in huis.
Ik vind spinnen helemaal niet eng roept totaal geen emotie bij me op maar bij die grote vraag ik me echt af waar hij zich al die tijd heeft verborgen heeft gehouden, zo groot!
Veel minder eng als ik filmpjes zie van spinnen met een menselijke voice over van wat die spin zogenaamd zou zeggen dan vind ik ze cute.
deze is kjoet
Plus ik zou dan met ze kunnen communiceren over in welke hoek ze meer vliegen kunnen vangen.
Ik zou echt niet getrashtalkt willen worden door een Fucking spin.
Nou ik weet niet, maar zelfs in Harry Potter 2 kon ik niet tegen die gigantische CGI spin die kon praten hahaha ik denk niet dat pratende spinnen het ook maar enigszins beter voor me zouden maken
Hmm maar met een mandje op zn rug of in 4 van de 8 armen een tasje?
Bachatta spin!
Ik zit dus naar video’s van Patrick Jumpen te kijken en hij denkt nu dat hij het woord van god is. Zou hij in een trip geraakt zijn? Vind het echt heel bizar om dit allemaal zo te zien.
2007 :
2016 :
En nu anno 2020 maakt hij meer dan 50 video’s per maand :
Ik slaap zo lekker onder mijn winterdekbed. De deken is zo zwaar love it
nee
Even goed kijken of er geen beestjes inzitten (dit had ik een keer haha)
ohget
Ik heb hem ook sinds een week er op, echt genieten alleen mijn vriend vindt het te warm dus de winterlaag gaat er vanavond weer even af
gelukkig fungeert hij als kacheltje dus heb ik het dan ook niet nodig hehe
Meer dan een jaar geleden is er iets gebeurd tussen mij en mijn vriend waar ik veel moeite mee heb gehad, maar we samen boven gekomen zijn. Nu heb ik een parfum die me zo aan die tijd doet denken dat ik hem niet kan dragen. Elke keer als ik het ruik voel ik me meteen helemaal leeg, kan niet eens perse verdrietig zijn. Gewoon leeg. Vind het zo zonde van die parfum. Probeer het nu maar extra vaak te gebruiken op leukere momenten om een positieve associatie te krijgen. Waarom zijn “geur”herinneringen zo sterk…
Wat naar voor je. Ik hoop dat het werkt dat je hem gebruikt bij mooie momenten. Ongevraagde tip: zijn er geen flankers van het parfum? Hetzelfde parfum maar dan net een tikkeltje anders. Misschien dat dat een idee is?