Ja, misschien wel inderdaad. Goed idee.
Ik heb geen idee maar zou ik wel eens naar kunnen kijken ja. Dankjewel voor de tip!
Ja, misschien wel inderdaad. Goed idee.
Ik heb geen idee maar zou ik wel eens naar kunnen kijken ja. Dankjewel voor de tip!
Ik heb vandaag online training voor mijn nieuwe baan, maar ik heb deze week al zoveel gewerkt en zoveel trainingen gehad dat ik er echt totaal géén zin in heb. Wil gewoon weekend en uitslapen
Ik word wakker en mijn hoofd begint meteen met: IF I TELL YOU THAT I LUVVVVVVV YOU. stop
Ik sta al drie dagen op met âGeef je over, geef je helemaaaaaahaaaaaalâ.
Ruilen?
Die heb ik ook steeds in mn hoofd en ik kijk dat hele programma niet eens. Maar die vunzige stukjes van dat joch komen steeds op tiktok.
Minder, en vooral als ik een afspraak kon maken met de spin dat hij blijft zitten waar hij zit en niet ineens kwijt is. Dan zijn ze het engst!
Ja hoe heerlijk dat je hier geen dodelijke/enge dieren hebt en ook maar weinig natuurrampen (behalve water maar daar kunnen we ook goed mee omgaan).
Jeetje, hier lijkt inderdaad iets niet helemaal goed te zijn gegaan. Krijg echt de rillingen van die videoâs ook, hij kijkt niet goed uit zân ogen. En hij noemt zichzelf in de omschrijving van zijn kanaal een Amerikaanse generaal, het hoofd van de Amerikaanse protestantse kerk en nog een aantal dingen?! Hoop dat hij hulp krijgtâŠ
Eindelijk sinds tijdennn weer starbies gehaald op station, krijg ik geen Christmas cup die basic beker drinkt toch veel minder lekker
Huh deja vu, dit heb ik al gelezen vandaag
Ze hadden ook 30 man kunnen spiesen aan het hek ter protest.
Ik gebruik de app sleepwatch! Alleen leg ik mijn horloge 9/10 keer âs nachts aan de oplader dus dan heb ik er niet zo veel aan zag bij een blogger dat zij hem voor het slapen een half uurtje oplaad en dan âs nachts omdoet zodat ze dat kan tracken. Leek me wel een goed idee maar in de praktijk vergeet ik het dus vaak.
Pedometer vind ik een fijne app om je stappen bij te houden omdat je die op je homescreen kan zetten zodat je meteen je aantal stappen ziet (via activiteiten moet je eerst een keer doorklikken)
Andere apps/functies die ik veel gebruik:
Die staf ook echt. Wat erg. Het schijnt ook dat hij een Jumpstyle video in het Vaticaan wilde opnemen ooit, maar eruit gekickt is. Alleen heb geen goede bron daarvoor
Ik gister ook terwijl de kerstbekers er ook stonden. Lijkt me juist dat de kerstbekers eerder op moeten.
Ja ik zag ze ook! Was al helemaal excited. Krijg ik zoân witte beeeehhhh wit is zo teleurstellend en anticlimactic
Er is zooooveel geluidsoverlast hier de laatste tijd. Eerst was het altijd stil, met af en toe een keer muziek ofzo. Nu heb ik een nieuwe onderbuurman sinds een half jaar en élke dag is het raak, keiharde muziek, als ie geen muziek draait belt ie op volume 100, als ie dat niet doet klust hij, en als ie dat niet doet hoest ie de longen écht uit zijn lijf, tot kotsen aan toe. Wat me ook nog eens flashbacks geeft naar mijn vader die gestorven is aan longkanker. Wat een gedoe.
En ook andere mensen die iedere dag bladblazen, klussen, keihard lopen te schreeuwen en bellen echt houd op zeg. Kan niet wachten tot ik lekker ga verhuizen naar de middle of nowhere.
Aah vanochtend redelijk op tijd mijn bed uit gerold om mijn beddengoed in de was te gooien en er hopelijk vanavond weer onder te kunnen slapen (lievelingsset), kom ik er halverwege het wasprogramma achter dat ik geen wasmiddel/verzachter had toegevoegd
Op hoop van zegen er nog maar bijgegooid
Klopt! Heb die video gister toevallig ook voorbij zien komen. Heel bizar hoe hij is veranderd. Hoop ook dat hij de juiste hulp krijgt, maar hij hangt er al jaren in dus het lijkt me sterkâŠ
Kwam hier ook een maand geleden ofzo ook achter wat er van hem geworden is Lees ook steeds dat hij vlak na zn succesperiode inderdaad flink drugs misbruikte waaronder ook psychedelica, klinkt idd echt alsof ie extreem in een trip is blijven hangen en psychotisch is geworden