Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

De kat stond net naast zijn drinkbankje dat leeg was. Dus ik vul dat bakje en wil het terugzetten, maar vervolgens gooi ik per ongeluk al het water over hem heen. :flushed:

36 likes

Zeg sorry!

5 likes

Hoezo? Het wilde toch water?

4 likes

Ja wel gedaan, maar ik moest ook lachen dus weet niet of hij mij wel geloofde

3 likes

Aaah wat lief van haar! :smiling_face_with_three_hearts:
Veel plezier vanavond!

1 like

Onze nieuwe dyson is begin van de middag bezorgd. Heb vanochtend gewacht met stofzuigen, omdat ik wist dat hij binnen zou komen maar nu moet hij eerst helemaal opgeladen zijn voordat je hem voor de eerste keer gebruikt. Duurt langgggg

5 likes

Ik dacht laat ik ook eens aan Kopen zonder kijken beginnen, kom ik erachter dat Martijn Krabbé het presenteert. Het afvoerputje van de Nederlandse televisie, heb gelijk geen zin meer :roll_eyes:

7 likes

Ja deze video is vet creepy maar zo zie ik forummers voor me in hun badje.

15 likes

Hahaha ik moest heel hard om lachen, ik vind dat vingertje op het eind het engste trouwens.

5 likes

Wat zijn bankstellen doorgaans deur joh. Of ik heb een dure smaak? Bedragen boven de 2500, vind ik best wat geld. Ik schrik elke keer als ik op het prijskaartje kijk.

Er vroeg net een klant of ik mijn mondkapje af wilde zetten, omdat ze wilde zien wie ik was. Eh nee dat ga ik niet doen :woozy_face:

11 likes

ZE PAKKEN ALLES VAN ONS AF!

20 likes

Maar… dat is… TRADITIE

13 likes

ROVERHEID!!!

12 likes

Wijngaarden Zaanse Mayo (paarse tube) voor zoete mayo, Hellmans Vegan voor wat frissere

1 like

Ik heb soms dat als ik veel doe op een dag ik aan het eind van de dag bijna vergeet wat ik allemaal gedaan heb. Dan zit ik op de bank en dan denk ik oh ja heb ook gewerkt vandaag. Zou dit een teken zijn van een te drukke planning? :face_with_monocle:

Omg ik heb net 15cm van mn haar geknipt. Nu doe ik dat denk al 2 jaar zelf. Maar misschien had ik iets minder moeten doen. Of ik had door moeten sparen om t te doneren. Maar was het zo zat. Alleen vind ik t erg kort nu. First world problems wel.

1 like

Er stond net een kind van ongeveer 10 aan de deur met pakketjes voor de buren. Ik snap er niet zoveel van, maar heb de pakketjes maar aangenomen.

Oliehoorn vegan mayo (als je in Jumbo bent, andere hebben die nog niet)

1 like

Ik vind het internet eng. Heb ik sinds een paar dagen een undercut. Nergens naar iets gezocht of gerelateerde woorden getypt en nu word ik overal achtervolgd op het web door tondeuzes als ik geen adblock etc aan heb staan. :flushed:

5 likes