Is dat die witte mooiboy? Want die is het ergst van allemaal
Edit: ja dus. Gatver wat een god complex heeft die vent zeg
Is dat die witte mooiboy? Want die is het ergst van allemaal
Edit: ja dus. Gatver wat een god complex heeft die vent zeg
Ja same. Ga denk ik een bank overvallen zodat hij me kan arresteren
Willen jullie morgen om 14.10 allemaal even aan mij denken? Mijn andere verstandskies gaat eruit, vorige keer is het echt horror geweest met flinke nabloedingen en ontstekingen duss…
Misschien hele stomme vraag dit weer, maar ik wil warme chocolademelk maken in een pannetje omdat ik geen magnetron heb, maar ik heb geen steelpannetje… het kan toch ook wel gewoon in zo’n pan waarin je normaal je rijst of pasta kookt?
Ja hoor! Volgens mij is een steelpan hetzelfde maar dan kleiner.
Wat zijn de eerste dagen na EMDR toch kut.
Tijd voor bed
Ik zie en spreek mijn vader niet zo veel (laatste keer was een half jaar geleden denk ik?). Maar nu belde ik hem voor zijn verjaardag en hij schakelde over naar video (omdat hij zijn cadeautjes wilde laten zien haha). Eerste wat hij zegt: ‘MAX!! Jezus wat zie jij er goed uit!’ Zo leuk om te horen
Sterkte!
Digitale knuffel voor jou!
Succes
Oh ja echt he. Het wordt beter
Door jou heb ik dit nu ontdekt, wat handig zeg!
Succes! Mijn eerste keer was ook een hel en vorige maand (1,5 jaar later door angst en uitstellen) de andere kant er uit laten halen en het viel zóóó mee! Hopelijk bij jou ook!
Veel mensen dachten ook over mijn oma en haar zussen dat ze Indisch waren. Ze schepte er vaak ook over op.
Heb het vorig jaar uitgezocht en niemand van onze familie heeft in al die eeuwen ooit Zuid Holland verlaten
Ik zit in de auto te wachten op een vriendin die naar de huisartsenpost moet. Kouuuud. Hopelijk duurt dit niet te lang.
Mijn vriend en ik hebben voor het eerst echt een etentje georganiseerd, voor een bevriend koppel (onze corona “knuffelcontacten” zoals dat in België genoemd wordt) en het was zo gezellig!! Ik heb loaded nachos en quesadilla’s gemaakt en zij hadden chili meegebracht en we hebben margaritas gemaakt en mariachi gedraaid haha wat een avond
Wat een heerlijk bericht! Geniet ervan en hopelijk vind je dochter ook snel haar draai.
Pf ik moet vandaag naar mijn werk voor video opnames. Het is een project dat ik samen met twee andere collega’s doe. Nu is een collega (wel in overleg hoor) er een paar weken geleden al mee gestopt en nu stuurt de andere collega dat ze ineens veel moet hoesten.
Drie keer raden wie nu alles in haar eentje moet doen Zo geen zin in vandaag…
O ja moet ook nog de hele dag een mondkapje op. Heb er geen problemen mee maar 8u is wel echt lang
Er zit een man enorm te snotteren vlakbij in de bus. Ik moet me echt beheersen om hier iets van te zeggen. Kan echt boos worden om dit soort dingen. Als je geen 10 seconden kan zonder je neus op te halen moet je misschien niet in het ov gaan zitten.
Kan ook nergens anders heen want de bussen zijn relatief vol.
ik heb nu al drie keer via de app gehoord vandaag; koud he vanochtend? Wow moet gewoon krabben.
Het is november, het word eens tijd dat het koud begint te worden. Het is echt een verademing dat er eindelijk eens wat koele lucht is.