Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Dat is wel echt de enige verleider waarvan ik denk zo hallooooooo.

2 likes

Opa is vrijdagavond overleden, heel rustig en zonder pijn. Ik heb tot het laatste moment zn hand vast gehouden. We zijn heel verdrietig maar het is goed zo :wilted_flower:

41 likes

Je kunt ook nog even met ze bellen of er alsnog mogelijkheden zijn? En kun je niet snoeiafval bij het stort of depot brengen?

Ik ben echt zo benieuwd naar m’n Spotify Wrapped van dit jaar. Normaal weet ik wel wat ik veel geluisterd heb, maar nu is het toch meer een verrassing

10 likes

Gecondoleerd! Fijn dat je er tot op het laatst voor hem kon zijn :heart:

1 like

Fijn dat het heel rustig en zonder pijn was en heel mooi dat jij tot het laatste moment zijn hand hebt vastgehouden :heart:
Gecondoleerd en veel sterkte!

1 like

:heart:

1 like

Zelf naar het stort brengen ?

3 likes

Ik had vannacht gedroomd dat ik ging trouwen met het beest van de Disney versie van beauty & the beast maar dat hij tijdens de huwelijksnacht opeens veranderde in een hele lelijke man, dat ik maar weer naar huis ging. :rofl:

15 likes

Ooeee wat looks betreft vind ik dat zeker de leukste. Prima keus

1 like

Wie weet wat voor paddestoel dit is??
Hond heeft er zo een gegeten dus zitten nu bij de spoeddierenarts te wachten.

Die heeft een deuk in het midden, deze juist een bolletje en de onderkant lijkt bruiner bij deze ipv wit

Heel veel sterkte :kissing_heart:. Fijn dat je nog tot het laatste moment bij hem kon zijn, dat zal hij zeker op prijs hebben gesteld.

1 like

Dierenarts wilde niet wachten tot het in dr bloedbaan kwam dus ze heeft nu een braakmedicijn gekregen om het eruit te werken voor de zekerheid

3 likes

From Senegal to Damsko
Convict
Akon, Ali B and Yes R
Remix
International remix

Love die song

5 likes

Ik vind het atm zo lastig om met iemand in één huis te moeten wonen die nooit doorpakt, altijd klaagt maar nooit de gok waagt. Maar ik moet nog minstens 4 maanden hier wonen. :confused:

Zie jullie straks weer :wave:
Wel jammer dat ik bijna alles al heb bijgelezen haha

6 likes

zo lief dit :heavy_heart_exclamation:

1 like

zijn we al verhuisd?

Vandaag ga ik maar eens m’n zomerkleding opbergen en m’n winterkleding naar voren leggen zodat ik wat meer overzicht heb.

Mijn winter garderobe is best treurig, ik heb altijd dezelfde truien aan en eigenlijk moet ik wat dingen vervangen omdat ze echt op zijn. Misschien dat ik toch nog iets vind straks.

1 like