Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Ik kan letterlijke elke dag bij iemand eten behalve op woensdag. En toch presteren mensen het dan altijd om te vragen of ik woensdag kan.

1 like

Mondkapjes zijn net sokken. Mijn huis eet ze op. Ik ben al 10 herbruikbare kwijt.

12 likes

:v:t2::grin:

1 like

Omg ik heb dit ook!

1 like

Ah yes we zijn er weer. Ik heb vanaf morgen een target op mijn werk, ik moet 13 sales maken in drie dagen… anders is het einde bijbaan :frowning: Willen jullie voor mij duimen?

2 likes

Ah wat kut! Is dit de eerste keer dat je het hebt?

Komt vast goed!

1 like

GODVER. Ik ben er net achter gekomen dat een veenmol aka een aardkrekel in het engels een potatobug heet!

En ze blijbaar kunnen steken maar verder niet giftig zijn. Nu ff wachten tot het forum het weer doet om dit nieuws te vertellen.

Ik heb 2.5 uur gewacht om dit nieuwtje te droppen pff

21 likes

Niet.

2 likes

Ik liep net langs een verse uitgesmeerde hondendrol en die gore lucht wat daar vanaf kwam zit nog steeds in mijn neus :nauseated_face:

Nu al weer toe aan weekend :sweat_smile: haha de week moet nog beginnen :joy:

4 likes

Ja ik ben ā€˜captain’ geworden en dit target is vorige week toen ik goed schreef bedacht en ingevoerd dus ik dacht ah no worries maar deze week ging het zoo slecht :frowning:

Nou… ik heb courgetthi met kip gemaakt en kom allemaal harde stukjes plastic tegen… weet niet of dit in mn kip of bij de courgette zat.
Laatst kreeg ik al een mail van de jumbo dat er bij hun broodjes plastic zat en nu dit bij mn appie courgette.

Kan ik ze ergens een bericht sturen?

Ah wat stom en dat je nu al een target krijgt!

Ik heb ook ooit een target gehad en dat liep gelukkig goed af! Dus hopelijk mag je op een goede plek staan en hoef je er niet teveel over stressen.

Wow ik was opeens automatisch uitgelogd op PC dus had opeens het witte forumthema ipv de zwarte, MY EYES

Oh en de maan is mooi nu

6 likes

Dankjewel!!! Ik hoop het ook!

Ik heb net weer nieuwe gekocht bij de Hema, maar weet eigenlijk dat ik deze ook kwijt ga raken.

Dit is zo herkenbaar! Dacht gisteren precies hetzelfde en dat het aan mij lag. Maar dus nietšŸ˜‚

Begin weer een beetje langzaam op te bloeien heb ik het idee. Denk dat sporten toch echt een grotere impact op m’n brein heeft dan dat ik denk. Morgen is mijn vrije dag weer en dan ook weer lekker sporten. Rest van de dag niks gepland dus lekker chillen :heart: (wat ik het hele weekend al doe)

3 likes

Ulg ze zijn niet berijkbaar ik wil klagen

Wow! Lijkt me eerder dat het bij je kip zat? Of heb je van die courgetti slierten al gekocht? Zou even op de website checken om ze te mailen

Iemand tips voor een messenset met blok? Gewoon goed maar niet meteen de hoofdprijs graag haha