Nja mn kip was gewoon een kipfilet stuk. Het waren van die courgette slierten. Heb net met ze gechat. Het kutte is dat ik een hele maaltijd kon weg flikkeren en dat ze dan komen met " Ja je mag een nieuw pak courgetthi" ehh ja die vertrouw ik nu never nooit meer.
Iemand met een Volkskrant abo die het artikel over de nieuwe serie klassen op npo1 voor me wil screenshotten? Over kansenongelijkheid in het basisonderwijs
Ik kan met wifi niet meer aanmelden op t forum. Alleen nog net 4g. Miss een teken dat ik eens wat meer moet gaan doen dan alleen maar rond hangen hier.
Goede tip! Ik kon ook niet inloggen op wifi en wel op 4g
Ik heb de balk met zoekfunctie e.d. steeds door het beeld lopen.
Hij staat niet “vast”. Meer mensen dit?
Thanks hiervoor! Na eindeloos proberen is het nu dmv 4g dus wel gelukt haha
Thanks! Ik heb geen leven, maar nu ook weer in kunnen loggen
Oke ben ik dus niet de enige haha. Wellicht dan nog wat issues met de migratie dan.
Ja zo kut, dat compenseert niet echt dat je nu geen eten hebt en het niet meer hoeft inderdaad
Allen, er zijn nog wat issues n.a.v. de update/migratie. Als je meeleest en nog niet in kunt loggen; het heeft geen zin om extra accounts aan te maken. Deze keuren wij sowieso niet goed. Graag nog wat extra geduld. Er wordt aan gewerkt.
Je kunt inderdaad even proberen te switchen tussen 4G en wifi. Of proberen in te loggen op een andere telefoon/laptop/computer. Dat kan misschien net het verschil maken.
Ook mij is het dankzij dit bericht gelukt in te loggen, bedankt haha
Succes admins met de issues, ik hoop dat het jullie niet teveel tijd kost!
Het wisselen werkt inderdaad ook. Telefoon en pc mogen niet, iPad dan weer wel. Succes nog even met het fixen!
Dikke paniek omdat ik niet meer kon inloggen. Gevalletje verslaafd
Euh raar woord, snap dat het met stappen te maken heeft
Ik kan ook weer inloggen! Dacht echt even dat het aan mij lag! Dikke stress
Ik ga frieten eten met kroket ohhhyes
Met mayenes?
Ik heb voor het eerst het thema van het forum naar ‘Dark’ aangepast. Het is even wennen, maar wow wat een rust aan mijn ogen