Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Wat fijn dat mijn vriend even zo min mogelijk suiker aan het eten is, meer chocola voor mij

1 like

Ohhh we hadden vorig jaar in de uitverkoop allerlei kitscherige lichtjes gekocht voor “kerst in ons nieuwe huis”, en nu is het zo ver en heb ik vandaag alles uitgepakt en neergezet en opgehangen, en hahaha het is nu net de Efteling hier. :star_struck:

31 likes

" Ik heb die ene kiwi etende gast nog niet eerder gezien zou hij de vervanger zijn van monsieur cannibale?"

15 likes

Hahaha, lopen er ineens mensen door onze tuin, haha zie het al voor me.

Onze buren komen over als vrij zure oude mensen die het maar raar vinden dat een jong kinderloos stel “zo’n groot huis” in hun kakkers-straat heeft gekocht, en ik vermoed dat onze uitbundige versieringen niet gaan helpen om ze beter over ons te laten denken. :joy:

23 likes

Monsieur Cannibale tuduudududuuddu

3 likes

Dat ik of mr kiwi dan zelf mensen in een ton rondjes moet gaan duwen door de tuin. :sob:

4 likes

Ik ga zo goed op dit deuntje. De tekst not so much

1 like

Niemand houdt je tegen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ach die jongen valt vanzelf wel in slaap :crazy_face:

1 like

Ik was gister jarig en mijn beste vriendinnen die ik ken uit m’n studententijd (waarmee het contact sowieso minder is geworden t.o.v. toen we allemaal nog in dezelfde stad woonden / zij nog geen kinderen hadden) hebben me nog steeds niet gefeliciteerd.
Ik ben er meer boos om dan ik zou willen.

Spastische balk in beeld en het forum is opeens te breed voor mn telefoon. Heb ik een update gemist?

3 likes

Kun je paperclips ombuigen tot haakjes misschien?

Brandalarm ging bij mijn buren af en die zijn weekendje weg. Met de andere buurman naar binnen gegaan. Was gelukkig niks aan de hand.
Ik krijg daar altijd zoveel stress van pff

2 likes

Echt lelijk als je hier wordt uitgelogd en dat dan alles wit is :woozy_face:

7 likes

:sob: ik had mij de hele middag/avond al verheugd op een bakje cheese onion chips.
Wil ik het pakken, krijg ik te horen van mijn man “oh sorry!! Die ben ik vergeten!!”

:face_with_symbols_over_mouth:

(Dochter en manlief hadden gisteren paprika gekocht en zitten vreten en die mag ik niet (gluten) en dus zou hij vandaag nieuwe halen
)

5 likes

Hier ook!

Kook spaghetti, dan kun je het ook knopen

6 likes

Gefeliciteerd! :partying_face:

Ik was gister ook jarig en dit gaat je niet helpen, maar misschien voel je je zo een beetje minder alleen. Mijn ‘beste vriendin’ heeft wel gefeliciteerd gezegd, maar daarna begon ze meteen te praten over haar vriend. Zoals ze al maanden alleen over hem kan praten. Net kwam ze vertellen wat een leuke avond ze gister met hem heeft gehad. Toen wij zouden facetimen om mijn verjaardag samen te vieren

3 likes

Haarelastiekjes, floskoord, plakband?

Wat jammer zeg :frowning: Heb je er nog iets van gezegd? Is ze normaal gesproken wel wat attenter?