Jep, die gingen vaak als eerste dood. Echt een fijn vooruitzicht voor als de pleuris uitbreekt
Voor de mensen met een iphone, ging jullie wekker vanmorgen af?
De mijne niet en van een vriend en vriendin van me ook niet. Maar ik kan niks vinden op internetā¦
Die van mij wel, maar ik heb hem met bedtime ingesteld.
Ja helaas wel
Mijne wel gewoon
Mijne is gelukkig wel gewoon af gegaan. Heb dat bedtime als wekker, weet niet of dat verschil maakt.
Ik had gisteren een iOS update op mijn ipad. weet niet of dat gelijk loopt met iPhone. maar wellicht daarom dat je wekker niet is afgegaan? @Pippi
Er is iemand onze nieuwe vloer aan het leggen en hij heeft de hele tijd commentaar op ons pas verbouwde huis. De muren zijn scheef, niet goed gestukt, niet goed geverfd, etc. etc. En ik vind het zo stom want ik ben zo blij met mān huis. Hou gewoon je mond
hahahaha
verkoop praatje voor hem of zijn vrienden om het te fixen zeker
oh man ik heb echt geen zin vandaag en dan moet ik niet alleen maar hier gaan rond hangen. dat helpt ook niet xD
Iemand die mij even wat uitleg kan geven wat betreft de gemeenschappelijke kosten als je een appartement huurt. Mān huisgenoot en ik hebben laatst de factuur van 2019 gehad voor de kosten van het gebouw (lift, schoonmaak, tuinonderhoud etc) maar er stond dus ook een deeltje gas op. Er wordt dus gas verbruikt in de gemeenschappelijke delen vh gebouw (1550 was die rekening, verdeeld onder alle huurders natuurlijk) maar ik heb geen idee waarvoor gas gebruikt wordt in de gemeenschappelijke delen? In de gangen etc hangt ook geen verwarming dus ik vraag me af voor wat dat gas gebruikt wordt dan?
We hebben dat in een mail gevraagd maar het antwoord is ādit betreft inderdaad het gasverbruik in de gemeenschappelijke delenā hahaha??? Hier zijn we toch niks mee? Mān huisgenoot gaat verduidelijking vragen maar ik vraag me dus af of ik iets over het hoofd zie? Het is namelijk het eerste jaar dat we een appartement hurenā¦
In de keuken?
Aaah, heb wcpapier van de Aldi meegenomen ooit eens.
Heb het idee of ik mijn privates afveeg met schuurpapier.
Heb je die roze verpakking?
Ik kon alleen maar denken: "jullie spellen met mijn prive!
Er is geen keuken! Het enige wat we gemeenschappelijk hebben zijn de gangen en de kelderā¦
In het gebouw waar ik eerst woonde kwam dat inderdaad van de gemeenschappelijke keukens en verwarmingen in de gangen, van niets anders. Vraag me af wat het bij jou kan zijn dan.
In sommige oudere gebouwen wordt er gas gebruikt voor keuken of verwarming van alle appartementen, en later verdeeld aan de hand van een meter in je eigen appartement. Als dit niet het geval kan zijn bij jullie, zou ik me ook vragen stellen waar gemeenschappelijk gas dan wel voor gebruikt zal worden.
In de mail die we net terugkregen staat er dat we verwarming in de gang, inkom en kelder hebben. Wel ik ben net op inspectie gegaan en er hangt dus nergens verwarming. Het is wel nooit koud in het gebouw maar ik vraag me echt af waar die verwarming dan vandaan komt. Het is ook een oud gebouw dus vloerverwarming is het ook niet haha. Heb maar eens een berichtje naar andere huurders gestuurd.
Hmm zo vreemd⦠Ik zou hier ook enorm wantrouwig van worden Ook nergens van die verwarmingsroosters? Aangezien het een ouder gebouw is.