ja bij mijn scharrel/date ging hij ook niet af dus worden nu pas wakker
Ik heb een Samsung, maar mijn wekker ging vanochtend ook niet af
Tip: ben je alles even zat zet hard Enya opppppppp en sailll away with the orinoco flowwwww.
Ik heb morgen aan het eind van de middag tentamen, echt een kut tijd, ben eigenlijk altijd ochtends productief en zak 's middags wat in…
MAAR ik wil dus een shitload aan snackies inslaan om het beste te maken van deze tentamen aan keukentafel situatie Iemand tips voor goeie studeer snacks die geen extreme suikerdip geven?
Misschien een soort chocolade shake? Met banaan, cacao, (plantaardige) melk en eventueel nootjes en/of lijnzaad/chia zaad
Ik had net een sollicitatiegesprek via Teams en ik vond het eigenlijk wel fijn. Minder ongemak over mijn houding en trillende handen.
Gesprek was ook heel informeel, dat hielp vast mee.
oh ja goeie, dit heb ik ook in huis allemaal dus dat is top. thanks!!
Ik ken wel iemand die in Zweden woont, ik zou hem kunnen vragen? Zijn vriendin is Zweeds.
Edit: Heb maar gewoon een berichtje gestuurd voor het geval dat haha.
Hahaha ik zit hardop te lachen hierom. Zou wel een toepasselijkere naam zijn want die filmpjes van hem zijn om te janken
Ik ben zo onproductief deze dagen, constant cnn aan het kijken en mail aan het checken voor sollicitaties en heb vandaag max 30 minuten gewerkt. Gelukkig om 5u weekend
Misschien heteluchtverwarming? Dat hebben wij ook en wij wonen ook in een oud gebouw
Die van mij wel, maar het wekker icoontje blijft nog steeds boven in beeld staan (naast de batterij)
Denk wel dat hij dat wel wilt doen hoor maar hij is nu denk ik aan het werk.
Pff ik heb het koud maar er komen zo mannetjes om kruipruimteventilatie te maken in de muur en ze zijn stroom nodig dus ik kan verwarming niet aanzetten nu. Enige mogelijkheid voor stroom is achter de voordeur dus die moet openblijven staan en dat vind ik zonde van mijn geld en gas.
Nog steeds is die kut hij woont gewoon in mijn woonplaats, om te janken dit
Ik ben nu bijna een half jaar vrijgezel en ik vind het zó irritant hoe vaak ik de vraag krijg of ik alweer op zoek ben en lekker aan het tinderen ben. Ja ik weet dat ik bijna 30 ben en die biologische klok ook een keer gaat tikken, maar sorry mag ik ook gewoon ff lekker in mn eentje genieten.
Je hebt een privéberichtje van me.
Nee een blauwe. Drielaags ook nog.
Ik hou het wel bij de drielaags van de Lidl. Veegt als een koning, lekker zacht.
@Clancy hahaha. Had gekund
@SpeedOfSound ja maar, een gescrubde anus klinkt minder aantrekkelijk
Had net twee examens via teams.
Heb er 1 gehaald en de ander moet ik iets aanpassen en dan is die ook voldoende. Kom maar door met mijn diploma.
Mijn vriend en ik willen misschien een paar dagen weg naar een bungalowpark. Iemand tips voor parken omringd met natuur en waar ze fijne huisjes hebben?