Ik was de laatste keer op Landal park holterberg in Holten.
In een huisje met een rieten dak
Mooie omgeving, lekker wandelen,genoeg te doen.
En de nieuwe aanleg is een leuke en lekkere plek om te eten. Zit in Almen
Even voor je gecheckt en ik kon de eerste poging niet inloggen, maar de tweede keer wel
Ahh ik heb weer helemaal mijn pomodorotimer herontdekt. Ben echt lekker bezig (voor de verandering)
Ik had Starbucks ijskoffie (zoān plastic bekertje uit de supermarkt) en heb het voor mān Teams meeting overgegoten in een koffiemok zodat ik er volwassener uit zie
Ik zit in de wachtkamer bij de kaakchirurg, ben me toch een potje misselijk door de zenuwen
Doe ik met cola light.
Ik zit ook aan de ijskoffie holadiejee
Zo. Net 45 minuten lang een meeting gehad en men is erover uit in welk vakgebied ik word geplaatst op werk. Leuke sidenote: een team met alleen maar mannen
Ja echt pff. Ik heb jarenlang geen relatie gewild en dat was toch wel heeeeeel raar. Want hoezo wil je nou geen vriendje? Nou gewoon geen zin in.
Spaar ze allemaal
Heb jij trouwens even pech dat de kerstborrels dit jaar niet doorgaan
Droombaan toch
Is alleen een voordeel als ze knap zijn, het oog wil ook wat!
Ik heb Woodwick Pure Comfort waxmelts aan en nu ruikt mijn huis naar āman die teveel deodorant heeft opgespotenā.
@Scorpiovibes wow ik heb het net binnen en er op gesmeerd en het voelt al een stuk beter aan gelijk. ga lekker blijven smeren. dankjewel voor de tip!!
Je mag het ook wel naar mij sturen. Ik spreek Zweeds en heb toch niks te doen vandaag haha
Toe aan weekend⦠nog 1,5 dag
Wil je delen wat je nu gaat doen? Is het heel anders dan wat je eerst deed? Gok van wel gezien je mannelijke collegaās.
Haha ja is echt heel anders! Misschien dat ik dit zo nog weghaal maar ik ga aan de slag als recruiter bij een detacheerder. Het is echt een hele commerciĆ«le organisatie, itās all about the maar dit vind ik juist erg leuk!
Ik voel me schuldig⦠Ik werd steeds opnieuw op een aparte manier ingehaald door een busje, dus ik dacht ārot nou eens op met dat kutbusjeā. Uiteindelijk gebaarde hij met zān hand, dus toen zijn we bij een tankstation gestopt. Bleek dat mān motorkap gedeeltelijk open stond (vriend had hem blijkbaar niet volledig gesloten gisteravond)! En hij was super vriendelijk
Echt schuldgevoel en dankbaarheid.
Wat leuk! Veel plezier!
Echt hoor waar bemoeien die mensen zich mee. Ik kreeg van de week van een collega de opmerking dat ik niet zoveel tijd meer heb als ik nog kinderen zou willen