Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Goed om te horen! Fijn spul, en multi functioneel

1 like

Dat is ook raar! Ik snap niet dat zoveel mensen hier last van hadden en veel anderen ook weer niet. En verder staat er niks van een storing ofzo op internet :face_with_raised_eyebrow:

Nee het is wel toevallig allemaal!

Verstandskies is eruit, kaakchirurg heeft weer als een malle eraan staan trekken en duwen en boren. Grrr ga zo maar shotje ibuprofen en paracetamol nemen.

8 likes

Je zou er helemaal in mee kunnen gaan en voor de verandering een keer ā€œHAAHAHAHAAAA OMG ik ga stuuuuukā€ kunnen sturen ofzo.

2 likes

Hoewel t forumbadje erg populair is ben ik nog steeds zo blij met mn tubble. Zo fijn even in bad.

1 like

Echt toppunt van luiheid; had zoveel bestelde kleding hier liggen die ik terug wilde sturen maar nog niet had gedaan. Vandaag eindelijk alles teruggestuurd. Hoop dat mijn geld er snel is :ok_hand:t3:

Dan kan de cyclus weer opnieuw beginnen

11 likes

Soms reageren mensen zo geĆÆrriteerd als ze zelf het verkeerde nummer gedraaid hebben en mij/mijn werk aan de telefoon krijgen. Meid, jij hebt het verkeerd gedaan, waarom doe je dan zo pissig tegen mij? :joy:

Edit: Ok dit had een staartje. Het was de vrouw van de man die ik nu zou moeten interviewen, maar die niet opnam. Ze dachten dat het ergens anders over ging dus ze vond het maar raar toen ik opnam. :joy:

2 likes

Ik begin echt steeds beter te leren om voor meerdere dagen boodschappen te doen. :ok_hand: Lekker dat ik nu tot maandag sowieso niet meer naar de supermarkt hoef te gaan.

6 likes

In een winkelpand hier in de buurt zit nu een kantoor. Er staan gewoon bureau’s enzo, maar ook meerdere naakte paspoppen?!

Voor het eerst sinds tijden vind ik weer eens een programma echt leuk op tv. Hunted op npo 3 is echt een aanrader. Maandag erop volgens mij (ben aan het terugkijken)

3 likes

Haha ja of dat schaamteloze name dropping idd telkens ā€œWij gingen eens skiĆ«n met x, ja dat is de CFO van Essentā€, ā€œik zei eens tegen Maartje, dat is het nichtje van prof rechter Xā€

Ok stoer dat je je ooit binnen 2 meter straal van deze mensen bevond. Life event!

6 likes

Klinkt lekker! Heb je voor mij de precieze verhoudingen/recept?

1 like

Haha jeetje kijkt er iemand ook soms nog the bold and the beautiful… Thomas met die pop sjongejonge

1 like

Je neemt een shotglaasje en vult deze met ouzo, daarin verkruimel je een paracetamol en snij je een Ibuprofen klein, even roeren en hoppa :joy:

Bohh ben op dit moment echt in staat om 4 Ibuprofens tegelijk te pakken, heb me toch een potje pijn :sob:

2 likes

Hahaha bedankt! Jeetje heb de verkeerde getagd, bedoelde @Jeg met haar chocolade-smoothy :joy:

Maarrr jouw shotje klinkt ook niet slecht dus die ga ik sowieso opslaan :nerd_face: Beterschap met je kiezen! Hopelijk bouw je snel een spiegel op zodat de pijn draaglijker wordt.

6 likes

Hahaha :joy::joy: dankjewel :ok_hand:

1 like

Wat lief, dankjewel! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik kijk borat 2 en dit is bizar :joy::joy::joy::joy::joy: die pastoor in de abortuskliniek en die plastisch chirurg, what the fuck!!!

2 likes

heb je niet van die zakjes ibu gekregen?

En heb je dat shotje echt al eens gedronken???

3 likes