Ik wil among us spelen omdat het zo popi is haha. Heeft iemand het hier? Is het leuk? Kan je het gwn op je mobiel doen?
Ik vond het niet leuk, maar kan gewoon op je telefoon ja
Er staan mensen voor de flat in hun auto te chillen met keiharde muziek. Maar ze staan echt geparkeerd. Is dat leuk? Ik weet wel dat onze straat een populaire drugsdealplek is maar daarna ga je dan toch gewoon naar huis.
Ik vind het heel leuk! Is een app. Je kan gewoon meedoen met een bestaand spel of samen met je vrienden een spel aanmaken
Ja heb zakjes gekregen, maar kon vanmiddag mān mond echt niet open krijgen voor te drinken, dus leek de pil vorm handiger.
Nee, natuurlijk niet schut veel achterover maar dat gaat me iets te ver haha.
Ah tnx! Klinkt erg lekker.
Moet je dan praten of is het een soort chat. ( snap t doel enzo alleen ik zie al die youtubers praten haha )
Nee je kan met elkaar praten via skype of discord ofzo maar dat is alleen leuk als je elkaar kent in het echt. Als je met vreemden speelt communiceer je idd via de chat! Maar niet meer dan where was the body/who are we voting
Er is een chat in het spel. Daar kan je dus chatten met de andere spelers zodra er een ālijkā gereport is of wanneer iemand op de emergency knop heeft gedrukt. Dan ga je bespreken wie verdacht wordt van de moord en dan kan je die eruit stemmen.
Wat die youtubers allemaal doen is nog via discord oid met elkaar praten. Dat kan je doen als je alleen met vrienden speelt, maar met random mensen chat je gewoon via het spel zelf
Ik vind zoān industriĆ«le buurt dan juist creepy denk ik haha. Ik zie mezelf al overvallen en vermoord worden ofzo
alleen die chat met vreemden is echt ruk. zodra iemand dood is, schreeuwt iedereen zonder reden een kleur en wordt er direct gestemd.
Ze zitten vaak met drie of vier in de auto en ik denk niet dat ze allemaal huisgenoten zijn. Dus niet heel corona-proof, haha. Maar het zal wel een alternatief zijn voor waar ze normaal heen gaan.
Ik vind het echt geweldig om te spelen met vrienden. Beetje elkaar beschuldigen en wantrouwen en voor de gek houden.
Ik heb een tering lange dag gehad en nu moet ik morgen godverdomme weer werken ik HAAT DIT ARBEIDERSLEVEN
@Luzarl @Geo @FrozenFlame @Sibyl
Aah nicee! Zullen we anders een FF spel aanmaken. Of kan dat niet haha
O ja samen is al beter
Ik vind dat telkens een beetje op een vastelaovend-liedje lijken, misschien maakt jouw brein die associatie ook.
Ik ging hem opzoeken, maar het is ook gewoon van ozze Frans Pollux! Zie je!
Ik word al zen van hoe je dit hebt geschreven .
Wat een Hertog Jan verrader
Kan wel, maar het is elke keer een andere code en als je hem op public zet kunnen er ook andere mensen bijkomen. Dus dan moet ie op private en moeten we minimaal 5 mensen vinden die op dat moment kunnen