Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Ik heb net een mail naar een leidinggevende gestuurd met smileys. Ben echt blij dat ik dit kan doen bij haar.
Volgende stap: gifs

5 likes

Ik heb afgelopen nacht zo slecht geslapen. Hopelijk slaap ik zo beter…

Aah zo! Nja ik ben nu te moe (Ken mezelf ik wil t dan 100x spelen) maar ik zal de volgende x ff een code of iets in het game topic droppen.

2 likes

Haha dat is zo chill! Ik appte mijn manager laatst en gebruikte inderdaad en in ieder geval. Stuur zij iets terug van “da’s idd iig niet het geval :sunglasses:

1 like

Hahahaha ja ik vond het al op het randje maar gelukkig :joy::joy:

1 like

Ik heb vandaag alleen een subway broodje van 30 cm op en heb nu trek in mijn isowhey banana/havermout en geel diepvriesfruit smoothie. Alleen moet ik dan echt herrie maken met mijn staafmixer :sob:

Omg jaaa dat is 'm! Dat liedje uit de podcast De laatste dans bedoel je dan toch? Ik vraag me al zolang af aan welk liedje die reclame me doet denken, zo chill dat ik het nu eindelijk weet :smile:

Ik had vanmiddag eindelijk al mijn moed bij elkaar geraapt, dus heb volgende week een gesprek met mijn manager voor salarisverhoging. Doodeng maar vind het goed van mezelf dat ik het gedaan heb💪🏼

54 likes

yas girl :fire: komt vast goed!

1 like

:muscle:t2: :muscle:t2:

1 like

Ik wil een nieuwe winterjas en het liefst zo’n teddy of nepbont jas want die lijken me zo lekker warm, maar die kun je vaak dicht doen met maar 2 knopen en helemaal niet hoog sluiten. Dan heb je er toch niks aan. :unamused:

1 like

Ja klopt! Hier een nep bontjas, lichtroze fluffy (damn you Mascha voor deze lingo). Heel leuk vind ikzelf - ziet er beter uit dan het klinkt.

Is meer een “visite” jas geworden want maar 2 knopen die ook nog eens moeilijk dichtgaan. Ben een koukleum dus buiten voor een lange tijd werkt dit niet helaas

Weird.

Situatie

Ik snap jouw gevoel wel maar ik zou er proberen voor nu niet al te veel achter te zoeken:

Het was de neef dus. En is jullie laatste contact destijds okay geweest als in, niet heel onlogisch dat hij je toch nog durft te contacteren? Tuurlijk alsnog veels te lang geleden maar als het laatste contact ook echt ruzie was geweest of iets is het helemaal raar.

En is het gek dat hij je naam nog wist, of mailden jullie ook in die tijd ofzo en kon hij via zijn oude mailbox gewoon op de hoogte zijn van je achternaam?
Kijk misschien kwam hij je gegevens of foto ergens “tegen”. Die algoritme dingen werken zooo raar. Soms wordt iemand op insta gepusht die ik jaren niet heb gemaild/gesproken. Of er is wat voorgevallen (kan onschuldig zijn) wat hem ineens aan jou deed denken. Of zijn neef (die wel in NL woont?) begon over jou tegen hem. Krijgt die persoon nog weleens wat mee van jou al dan niet via via?
Sommige mensen zijn sentimenteel ingesteld en voelen eerder de ruimte om zulke berichtjes te sturen. Bij een ander ligt die lat veel hoger.

Wat maakt dat je je onveilig voelt? Als hij ook nog eens (ver?) in het buitenland zit, en de kans nihil is dat je hem toevallig tegenkomt, zou ik als stap 1 voor nu even negeren, niets doen. Als jij geen zin hebt om met hem te praten, is dat jouw beslissing. Mocht hij na het negeren de stille hints niet begrijpen en blijven aanhouden en je vindt het toch rot, zou je evt een berichtje kunnen sturen of blokken. Ik deed dit laatste vroeger ook weleens sneller maar onlangs weer iemand (ghostfromthepast) die me een berichtje bleef sturen en ik dacht, hoezo moet ik dit angstige gevoel ineens krijgen, lul dat gun ik je echt niet. Dont kill my vibe. Bij mezelf weet ik inmiddels ook dat het soms met andere dingen samenhangt als ik minder in mijn vel zit, en heb ik hem eerst een tijdje genegeerd, hij bleef volhouden (hele verhalen) en na een tijdje toen wel een bericht gestuurd van “hi, vrienden komen en gaan en dst is prima. Zit nu niet echt te wachten op contact, doei”. Ja iets aardiger verwoord natuurlijk.
Als je het gelijk wil afkappen, en prettiger voelt bij blokken zou ik dat doen

4 likes

Ik ben wakker van de pijn :sob: kut verstandskiezen ook!!

Het is wel een nummer van Frans Pollux van die podcast ja, maar kan me niet herinneren dat dit nummer van de Brand-reclame in die podcast zit!

1 like

Naast ibuprofen en paracetamol afwisselen, vond ik ijs er op goed werken tegen de pijn. Ik had destijds een icepack en een zak erwten en die wisselde ik steeds af. Sterkte!

2 likes

Ja snap ik ook niet, zulke gasten. Gelukkig zie ik dat (nog) niet in mijn straat maar wel auto’s die voorbijrijden met keiharde muziek op. Snap ook niet wat de lol ervan is.

1 like

Aaaaah mijn kleine konijn ligt lekker tevreden te snurken.
Schatje is het
Hij ligt tegen zijn vriendin aan, heb uitzicht op twee pluizige kontjes :heart_eyes:

5 likes

Nee dat bedoel ik niet, sorry was beetje vaag. I bedoelde ook gewoon wat jij in je eerste post al zei. Het nummer van Frans Pollux zit in die podcast en het nummer van de Brand-reclame doet heel erg daaraan denken. Ik vond dat nummer uit de reclame heel herkenbaar en kon er maar niet opkomen waar het me aan deed denken, maar dankzij jou nu dus wel :wink:

1 like

Super domme vraag waarschijnlijk, maar ik heb vlees dat is ‘te gebruiken tot’ vandaag. Kan ik daar vandaag nog stoofvlees van maken en dat in vriezen?