Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Ja hoor

1 like

Kut, haalde m’n nachtlenzen eruit en er brak er van een opeens een kwart af :roll_eyes: Dus de komende dagen zal ik weer half blind zijn want er is geen alternatief. Meteen vanuit bed opticien gebeld en gelukkig kan ik vanmiddag al een oogmeting doen en nieuwe lenzen bestellen :v:t3: Dit is vast mijn karma, stel het al veel te lang uit, dus dan maar nu

1 like

Thanks, het zit in de slowcooker!

Na de groen-witte muisjes nu nog meer genderneutrale smaken. :innocent:

18 likes

Wat tof, thanks!

1 like

Nou ik maak me zorgen om Delft. Heb geen zin om zwart witte muisjes te eten :face_vomiting:

Uuugh ik zit in zo’n bizar saaie mastervoorlichting, sommige docenten hebben echt een talent voor saai praten. Kan ik eindelijk wel een master afstrepen lol

1 like

Luister al de hele ochtend naar het album Still on my mind van Dido. Echt zo relaxed en rustig.

Ik heb echt het gevoel alsof ik een persoonlijke APK-week heb. Eerst maandag mijn teen gefixt en zo naar de dokter om mijn spiraaltje om te laten wisselen. Zondag denk ik maar ff de olie vervangen.

24 likes

Net nacho’s gegeten voor lunch, vandaag is een goede dag

3 likes

Wat is het lekker weer de laatste dagen :partying_face: echt mooi zo die blauwe lucht en zon en herfstkleuren. Love herfst.

4 likes

Ik moet zo naar de huisarts omdat ik al een week doodziek op bed lig. Covid test is 2x negatief dus we weten even niet wat het is, dus ik moet een vingerprik. Daar zie ik dus zo tegenop :fearful: Heb 10x liever die staaf in mijn neus dan zo’n stom vingerprikje.Slaat echt nergens op

Het kan toch ook nog een gewone griep zijn? Kan je ook echt lang goed ziek van zijn. Beterschap in ieder geval!

1 like

Is vandaag al voorbij? Pff

@Philo Dankdank! Uit de prik kwam een bacteriele infectie naar voren. Ze gaan me zo verder onderzoeken, haha.

1 like

Pfff mijn oma gaat al heel lang heel slecht met haar gezondheid en zojuist de diagnose gekregen dat ze waarschijnlijk tussen de 6-12 maanden heeft nog.

2 likes

Er zaten rupsjes op de gerbera’s in mijn boeket. :weary:
Ik ben mijn huis in brand gestoken.

1 like

Snap ik heel goed :purple_heart: bijzonder hoe dat met triggers werkt he.
Het gaat erom dat je gewoon doet wat jij prettig vindt want ‘snachts uit het niets zulke berichtjes krijgen is ook raar!!
Zeker als het binnenkomt op een gevoelige snaar vanuit het verleden, heftig zeg. Als daar nog (open) wonden zitten.
Ik zag na een tijdje in dat ik beetje bij beetje kon oefenen en beperken of je het niet al teveel toelaat idd hoe zo’n actie impact kan hebben. En tegelijk ook kunt inzien, goh missch deal ik hier en daar nog mee qua wanneer of mate waarin, dat is ook een proces. Wat zit daarachter. En soms weer makkelijker kon resetten en een andere keer iets weer heel groots kon aanvoelen zonder dat ik initieel begreep waarom.
Alleen maar stoer dat je je grenzen gaat aangeven mocht hij je weer berichten! En anders gewoon overal blokken als dat prettiger aanvoelt? :muscle:t3:

1 like

Feest, de coronatest moet opnieuw omdat ze toch wel vermoedens heeft. Wat een shitzooi

Ik heb echt totaal geen bel-angst, bel ook liever dan dat ik mail. Maar altijd als ik de garage moet bellen voel ik me echt zo’n noob. Stel het al de hele dag uit (en wss ben ik binnen 1min klaar met bellen)