Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Jeej :heart: ik heb dus behoorlijk last van maskne en op mijn werk is het eigenlijk best wel rustig de laatste tijd dus nu mag ik mijn mondkapje van de baas afzetten als ik bezig ben met schoonmaken en er is (bijna) niemand. :partying_face:

Zet hem uiteraard wel weer braaf op als er allemaal mensen langs mij lopen maar denk dat dit al best wel scheelt. Zo fijn dat ze het begrijpen.

Vanochtend lukte werken echt niet En heb ik even gesport en gedoucht in de pauze.
Vanmiddag heb ik alles in gedaan wat ik moest doen vandaag.

2 likes

Heb nu m’n eerste toffee nut latte van het jaar, echt wat een geluk kan je halen uit koffie. Zoveel lekkerder dan de psl

8 likes

Ik heb deze dus nu uit de dg en ik moet zeggen: I ain’t mad. Het komt echt wel in de buurt van een van de starbucks.

Ik heb een teddy trui en omg hoe warm kan een trui zijn, ben helemaal toasty

1 like

Ja ik was dus hyped voor die maar ik heb een nespresso. Heb stiekem wel even overwogen om een dg te kopen hiervoor. Wel fijn dat ‘ie lekker is!

Misschien met black friday…

1 like

Ik heb koppijn en ik heb voor vanavond een vriendin uitgenodigd om langs te komen… spijt😰

1 like

Zijn twee cups, een met melkpoeder en een met koffie. Ik maak normaal zelf plantaardige melk warm met alleen een koffiecup. Maar bij de toffee nut kan dat niet want dat heb je niet de volledige smaak

Maar al die latte dingen zijn dus niet vegan.

3 likes

Klinkt wel gaaf! Ik had eerst een groene velvet bank, was ook bang dat ik die niet meer mooi zou vinden na een jaar maar ik vond hem na 4 jaar nog steeds mooi. Nu nog maar ik heb inmiddels een andere bank omdat die te klein was en we zijn gaan samenwonen maar anders had ie er nog steeds gestaan.

Nouja, vorige maand 1x negatief getest (had het even ongelukkig verwoord) en zondag ben ik opnieuw ziek geworden. Afgelopen dinsdag ben ik getest en die was net als vorige maand negatief. Heb al 5 dagen koorts, ben benauwd, hoesten, keelpijn en eigenlijk alle klachten. Ontstekingswaarden waren ook niet goed dus voor de zekerheid moest ik zojuist opnieuw. Heb sowieso een antibioticakuur gekregen. Als mijn klachten erger worden of ik 48 uur na mijn tabletjes nog koorts heb moet ik naar het ziekenhuis.

Hopelijk helpt de kuur en kan een ziekenhuisopname voorkomen worden. Heel veel beterschap!

Ha ha het is 18:25 en ik heb al gegeten. Kan ik al naar bed.

Dankjewel!

Hé wat naar. Naja voor wat het waard is nogmaals beterschap en hopelijk slaat die kuur snel/goed aan!

1 like

Bij corona-besmettingen zie je zowel normale als hoge ontstekingswaarden, dus het differentieert eigenlijk niet. Hoge ontstekingswaarde kan duiden op een bacteriële infectie en antibiotica is dan op zijn plaats, maar het kan dan ook nog steeds een bacteriële infectie bovenop een virale infectie zijn!

Ja klopt! Vond het ook wat onduidelijk maar ik weet er ook verder niets vanaf hoor! Haha. Heb de test zojuist weer gedaan, we gaan het zien! Dankjewel voor de beterschapswens! Ik duik m’n bed weer in iig.

@Philo Dankjewel!

1 like

ja mag gewoon, wss hotelgasten

1 like

Ugh ik haat mezelf, ik heb een timer voor 30 min op tiktok gezet. Saaaai

1 like

Een virus maakt vaak de weg vrij voor bacteriën. Door de schade die een virus maakt, kunnen bacteriën veel makkelijker ‘aanvallen’ dus het kan wel nog steeds dat ze Corona heeft!

2 likes

Bol

1 like

Ik ben eindelijk mn flared jeans aan het inkorten. Heujj

2 likes