Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Ben ik aan het whatsappen en flirten met de arts van m’n werk? Maybe…

30 likes

Ben een partij moe. Duik denk ik zo mijn koffer in.

Ik heb een wondje op topje van mijn wijsvinger en steekt en jeukt de hele tijd. Typen gaat rot op de laptop.

De chocoladeletter met discodip en knettersuiker van de Hema is echt lekker! M’n mond knettert nu ook zo haha

4 likes

Nou gourmetten is als vega persoon echt niet zo leuk

3 likes

Het is voornamelijk jezelf volproppen met brood terwijl je in een stank van vlees sappen zit.

5 likes

Veel vleesvervangers zijn toch prima voor gourmet?

3 likes

Het is sowieso niet leuk

Kleine kutbakjes waar je 20 minuten 1 minuscuul kutstukje smakeloos (nep)vlees of een reepje paprika moet bakken voordat de ene kant verbrand en de andere kant rauw en taai is en dat dan 500 keer omdat het allemaal per hap moet. Ain’t nobody got time for that

21 likes

pannenkoekennnnnnnn all day err day

2 likes

Ja klopt :joy::sob: gelukkig was er genoeg brood en saus

Dat mag niet van mijn moeder. Al mijn hele leven word me dat verboden

1 like

Aardappelschijfjes
Omelet
Overal kaas op tyfen

@Karl_Lagerfeld hahahaha streng man

1 like

omg what is the meaning of life als je geen pannenkoeken mag bakken bij het gourmetten

6 likes

Dit!!

Die pannenkoeken zijn ook niet te vreten want die worden nooit echt gaar, dus je mist er niets aan.

8 likes

Shut Your Whore Mouth! - Happy Endings GIF - HappyEndings AdamPally MaxBlum GIFs

5 likes

Ik vind van gourmet wel altijd intens kut hoe heftig je huis nog dagenlang stinkt

8 likes

Nooooo, het is begonnen :sob::sob:

We hadden het over beeldvorming en dat in films het pas een happy end is als de liefde wordt gevonden. En toen zei mjjn zusje van 10: “ja, kijk naar mijn ik ben gelukkig, maar heb ook NOG STEEDS geen vriendje”

:flushed:

21 likes

Pannenkoeken bij het gourmetten??

Lof gourmetten wel. Soort mini kitchen spelen.

2 likes

Gourmetten :heart: het heeft altijd wel iets gezelligs vind ik en ik deed dat altijd bij mijn moeder thuis de laatste jaren met kerst ofzo dus het is ook een beetje een herinnering die ik heb aan haar.

9 likes