Kan niet eens even alleen zijn in mijn eigen fucking appartementje. Ik ga maar even onder de douche staan denk ik.
Gister verstandskies eruit gehaald, en nu heb ik echt het gevoel alsof ik een keelontsteking heb. ( pijn met slikken en echt pijn) Verga echt van de pijn. Iemand die dit herkent of tips heeft?
Ahh ik kijk deze clip en ik mis het ineens zo om lekker op stap te gaan, lekker aangeschoten te worden, niet weten waar de avond heen gaat en eindigt, nieuwe mensen leren kennen, beetje flirten, beetje misdragen…
Sowieso love Angèle
Ik ben zo benieuwd naar de Starbucks kerstcollectie.
Door covid is er geen herfstcollectie geweest. Ik word altijd zo blij van nieuwe bekers. Hopelijk dit jaar wel een nieuwe christmas you are here.
Spannend! Als je toevallig dit weekend er weer bent, wil je dan een foto maken?
Noooo ik probeer eigenlijk ieder jaar er ook 1 te halen van de kerst collectie. Nu moet ik zeggen dat Arnhem meestal wel schaars is er mee. Mis de baristas (lol first world problems)
Iemand vroeg van de week een spelletje te spelen op zo’n online bordspel website. Ik kende dat spel toen niet maar ben wel op de site gaan kijken. Nou echt ik speel nu al heel de week allemaal spelletjes, zo leuk! Dus dankje diegene
Ja nu wil ik ook weten welke site het is haha.
Denk boardgamearena
Ik was gisteren among us spelen met vrienden en ik ben echt een schijterd en kan geen strategische spelletjes spelen, dus dat was een en al zenuwen.
Maar ik heb de laatste drie uur livestreams en hoogtepunten op youtube zitten terugkijken en dat vind ik echt heel vermakelijk. Denk dat ik maar gewoon een vriend ga vragen het voor mij te streamen
Ik ben weer wakker van de pijn, ga echt de huisartsenpost anders dalijk bellen want dit trèk ik echt niet.
Dat ze niet veel konden doen want er was geen kaakchirurg in huis. Zou tegen 8.00 terug gebeld worden maar heb nog niets gebeurd.
Er is toch gewoon een dienstdoende kaakchirurg, alsof die op zaterdagochtend in het ziekenhuis is. Die is het hele weekend lekker thuis, tenzij er iets heeeel spectaculairs gebeurt op kaakchirurgisch gebied.
Sterkte, hopelijk wordt je zo wel goed geholpen en heb je iig minder pijn!
Dit klinkt zo kut! Eindigde het snel?
Een bakje azijn op tafel zetten na het gourmetten schijnt daar goed tegen te helpen!
Ik heb weer een bewaar vraag hoor. Wegens tijdgebrek wil ik nu alvast een monchou taart maken, voor morgen én overmorgen. Als ik de taart nu maak, kunnen we die dan maandag nog eten?
Heb ik net 8 flessen droogshampoo ingeslagen van Andrélon omdat het 4 voor 10 was bij Kruidvat? Ojazeker. En heb ik de sanex 2+2 actie meegepakt? Ojazeker. Lekker 35€ bespaart. Spannender word deze zaterdag niet lol. (Ook nog eens online besteld, geen zin om op te staan)
Dat kan! Is dit wel iets stijver maar dat is niet zo erg. Smaak is nog steeds goed
Thanks! Duik ik nu de keuken in