Aaaaltijd droogshampoo inslaan met die actie, echt mijn favoriete moment
Dit is mijn eerste keer! Had van de week de 1+1 bij Etos gepakt, was ik al heel blij mee. Tot ik gisteren de folder van Kruidvat zag. Maar goed, de 1+1 is goed geweest om even te testen of het wat is. Dat is het gelukkig! Dus moaaaap. Kan nu wel lang voor uit.
O mennnn wat kut zeg. Gebeurt dit vaker? Denk wel goed om hierover te klagen in dat geval!
Die actie is echt heel vaak, heb nog nooit gekocht voor de volle prijs. #hollander
En terecht! Focking duur die normale prijs.
Beter zijn de kaneelbroodjes van de Lidl lekker want ik heb er mega zin in
Ik kom ff de karikatuur van mezelf uithangen hoor maar
zijn ze vegan?
Nee! maar het zijn de diepvries afbak van de scandinavische weken, de versafdeling weet ik niet.
Bij bol.com zijn de meeste bath buckets niet meer leverbaar. Bij groups deal nog wel, maar ik heb hier nog nooit besteld. Wat zijn jullie ervaringen?
Doordat rutte zei dat je zo veel mogelijk binnen moet blijven, weet ik niet of ik vandaag wel naar buiten mag? ik zou oorspronkelijk met 2 vriendinnen naar een tuincentrum en dat heb ik daarom al afgezegd, maar mag ik nu alleen nog wel gaan wandelen? Of bij 1 vriendin thuis op bezoek?
Oke het broodje was echt lekker. MAAR. Ik had het random op de bakplaat gegooien waar nog een papier op lag waar balsamicoazijn op zat wat ging verbranden. Toen moest ik halverwege wisselen en heb ik het broodje op een rooster gedaan en de bakplaat buiten gezet. Toen droop natuurlijk alle kaneelshizzle door het rooster op de bodem van de oven en ging dat weer roken en toen ik dat eruit wilde halen met een spatel die ik nu weg kan gooien stootte ik tegen plankjes aan die nu gevallen zijn en alle shit ligt op de grond. goeiemorgen.
Ja ik had dat advies al verwacht maar het advies is toch om zo veel mogelijk binnen te blijven?
Dan blijf je binnen? Ik snap niet zo goed wat je nou vraagt. Natuurlijk mag je naar buiten, maar als het niet nodig is dan liever niet.
Ahh nogmaals thanks haha
Ik ken dat dus niet ik speel zelf Carcassonne en weerwolven!
Volgens mij is het ‘vermijd drukke plekken’? Maar het staat gewoon op die routekaart neem ik aan dus daar heb je meer aan.
Ja, weet ik ook niet zo goed
Ik wil braaf de regels opvolgen, maar ik wil ook buiten iets doen vandaag en ik denk dat ik hoopte dat iemand hier zou zeggen dat je nog steeds eem goede burger bent als je wel naar buiten gaat om een stuk te wandelen, hahaha
Er is geen lockdown, dus wandelen mag. Het beste kun je die kaart erbij pakken, zoals al wordt aangegeven.
Thanks! deze regels zijn gewoon heel erg open voor eigen interpretatie, want het advies is “blijf zo veel mogelijk thuis”. Ik zie ook geen risico als ik in een rustig gebied, ga wandelen, maar er zijn wel meer dingen waarin ik geen risico zie die nu niet meer mogen, dus vandaar dat ik het heel lastig in te schatten vindt wat wel en niet kan.
Ja 5 uur was geen christelijke tijd om hem te bellen . Ikzeg ook tegen die muts ja 2 nachten niet slapen en pijn is ook niet christelijk ja!! Maar heb antibiotica gekregen, maar daar ga ik vandaag vast nog niet veel van merken. En ik heb tramadol gekregen, dus die ga ik meteen pakken.
Nee dat is weer veranderd in blijf zoveel mogelijk thuis bij de laatste maatregelen.