Ah wist ik niet!
Ik laf mijn robotstofzuiger echt met mn hele hart maar het is soms net een baby, moet hem de hele tijd in de gaten houden want hij raust overal in en doorheen en dan zit ie weer vast in een kabeltje, moet ik hem komen redden. Of hij wurmt zich drie keer achter elkaar in een mini hoekje waar hij lastig weer uit komt. Of ik moet hem gewoon schoppen om hem in de goeie richting te krijgen. Net een kind.
Ik zag Frans Duijts gisteren nog in een bath bucket zitten in de reclame van koopjedeal, dus daar zal hij nog wel te koop zijn!
Oké, mijn dichtstbijzijnde fietsenmaker repareert dus alleen fietsen die in zijn winkel gekocht zijn… Nog nooit van gehoord, maar dat zal dan wel vaker voorkomen? Gedoe iig.
Hoe gaat het nu met je?
Hahaha, gelukkig was het erg verhullend!
Hahaha dit had ik kunnen zijn
Het is weer die tijd van het jaar dat de bakker roomfondant heeft
Dank je voor de tip, zal eens kijken. Hopelijk krijg ik 'm er niet bij…
Ik heb reepjes Kinder in danerolledeeg omwikkeld en ben nu aan het wachten tot ze klaar zijn. Zo makkelijk, zó lekker. (wel heel machtig)
Ik heb de laatste tijd continu zin in eten maar ik wil helemaal niet meer eten dan ik nu doen maar ik word ook chagrijnig van dat lege gevoel de hele tijd. Ugh. Heb nu net een tosti op maar heb het gevoel alsof ik er nog wel 3 op kan
Omg die documentaire, Louis and the nazi’s. Paar minuten ben ik bezig, heb hem op de achtergrond aan terwijl ik aan het schilderen ben maar het is ZO walgelijk. Zo shockingly racistisch. Gatverdamme.
Als je al een paar dagen geen internet hebt en je provider doet niks waardoor je niet kan werken en dus salaris misloopt, kun je dan ergens goed een klacht indienen?
Als alles straks weer werkt sowieso bellen voor een compensatie! Waarom doet de provider niks?
Heb ik vandaag al iets uitgespookt. Nee. Lig ongedoucht op de bank naar de film Holidate te kijken. To do vandaag: naar de Laidol en vanavond nacho’s maken.
Zit je ook bij hen met je mobiele abonnement? Anders kun je nog vragen of ze je een gratis onbeperkt 4G-bundel geven zodat je je telefoon als hotspot voor werk kan gebruiken?
Awww het hondje van mijn ouders heeft een luchtweginfectie dus nu heeft hij een kuur en hoestdrank gekregen. Arm diertje.
Geen idee, het is niet voor mij maar voor een vriendin. Ze hadden idd de oplossing van @Merel aangeboden maar niemand in dat huis heeft t-mobile en voor haar werk mag ze geen wifi gebruiken, dus dat gaat ook niet. Router staat in de meterkast waar ze de sleutel niet van hebben, allemaal lastig… @Pantalones bedankt voor je advies!
Ik heb vandaag voor het eerst een Picnic bestelling ontvangen, en heb allemaal extra chips besteld om aan die €35,- te komen, maar ik had natuurlijk die vega worstenbroodjes moeten bestellen
En die jongen zei dat ze geen statiegeldflessen van de Aldi/Lidl aannemen, weet iemand of je van de Plus en jumbo dan wel in kan leveren?
Hm ja maar als je vriendin niet in de meterkast kan komen, dan kan de provider ook weinig doen want misschien is het wel opgelost door je modem een keer te resetten of je kabels te vervangen en dat is de verantwoordelijkheid van de klant en niet van de provider.