Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Hmm, dan ga ik maar terug om het opnieuw te laten doen. Ik heb het laten doen bij een zaakje in Utrecht. Thanks!

Begrijpelijk. Is ook wel erg irritant dat hij verzoeken blijft sturen.

3 likes

Zo vervelend! Wanneer verwacht je iets te horen? Ik verwacht deze week ook een aantal reacties en ben er constant mee bezig

1 like

Ahh oke, ik weet dat mediamarkt een plak garantie biedt, voor de eerste drie maanden dacht ik. Maar goed, daar ben je niet geweest, heb je niks aan haha

1 like

D

2 likes

Waar hij vermoeiD van wordt.

Je krijgt vermoeiDe benen.

Ze zouden het vandaag laten weten en het is inderdaad tijd om te huilen. Ik solliciteer alleen op functies die een volgende stap zijn qua carrière want heb nog een baan dus het komt best hard aan. Maar is het natuurlijk erger voor de mensen die echt werk nodig hebben nu.

1 like

Waarom heeft rituals niet voor alle geurstokjes een navulling? Ik wil niet elke keer een nieuwe fles kopen :unamused:

Kan ik me heel goed voorstellen! En als je even lekker wil janken, moet je dat vooral doen. Ik heb me de afgelopen maanden ook zo ellendig gevoeld vanwege het solliciteren, zag door de bomen het bos niet meer. En hoe clichematig dit ook klinkt, (ik vond dit ook altijd heel kut om te horen) doorzetten is the key. Af en toe mag je er best om huilen, het is geen gemakkelijke tijd om te solliciteren. Ik hoop dat je snel wat leuks kan vinden :blush:

1 like

Ik ben pas verhuist en letterlijk elke huisartsenpraktijk in deze stad zit vol en neemt geen nieuwe patienten aan? Ik heb ze allemaal bij langs gebeld en ze verwijzen me allemaal door naar een ander die ook afwijst. :expressionless:

Via de verzekering moeten ze als het goed is bemiddelen voor je. Zou die eens bellen

1 like

Hij raakt vermoeid -> voltooid deelwoord
Hij vermoeit mij (met zijn lange verhalen) -> onvoltooid tegenwoordige tijd

5 likes

Nee nee fake news dit is een stomme film

1 like

Dit snap ik niet helemaal. Ben je gestopt nadat je 50+ had en ivm die opmerking dacht dat dit voldoende was en je had nog door kunnen gaan voor meer maar bewust niet gedaan?

3 likes

Mijn moeder kapt gesprekken altijd zo bruut af. We waren net via whatsapp lekker aan het kleppen over een operatie van mijn vader. Zegt ze ineens “Ja gaat gelukkig goed.Groetjes.”

Okay so we’re done here.

7 likes

Ja, dit kan je via de verzekering regelen(tenminste 5 jaar geleden)

Heeft iemand hier ervaring met stoomreinigers? Zit naar een Kärcher premium te kijken. Maakt hij ook je stoffen bank en vloerkleed/ tapijt ed goed schoon of gewoon heel nat?

Ik zou het laten liggen/staan en dan mag je man het doen.

6 likes

Nee, ik was al klaar en het was een computertentamen, dus ik zei ik heb 52 punten, is dat een voldoende? En toen zei ze eerst ja en daarna nee

Je man.

@Luzarl ze heeft zich vergist en gaat daarom kijken wat ze met de normering kan doen? Snap dat het lullig voor je is maar is gewoon pech toch.

3 likes