Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Nee alleen als de winkel dat type fles verkoopt nemen ze m ook in. Klote van aldi en lidl flessen :mad:

Volgens mij komt dit wel meer voor. Heeft er, denk ik, mee te maken dat veel mensen goedkopere fietsen online kopen of bij bouwmarkten e.d. En veel fietsenmakers kunnen het werk niet aan omdat we teveel fietsen zijn en te weinig handige fiets eigenaren die dingen zelf kunnen fiksen :wink:

1 like

Kan ze dan niet gewoon elders (op kantoor) werken? Als de werkgever zulke vreemde eisen aan het internet stelt lijkt het me raar als de werknemer dan inkomsten misloopt.

Klinkt eerder alsof ze boos moet worden op de huisbaas.

Nee het is die tijdelijke corona baan bij de GGD, dat is thuiswerken via een bekabelde verbinding vanwege de veiligheid dus dat kan niet anders

Ik werk voor hetzelfde bedrijf en via WiFi kun je ook gewoon werken maar het is iets minder stabiel :grimacing: Maarja als ze geen WiFi heeft dan lukt dat ook niet haha. Kan ze niet naar kantoor

Ipad: gezicht niet herkend te ver weg
Zwaait naar iPad hai hier ben ik.
…
…
… :upside_down_face:

1 like

Ohhh echt? Welk kantoor? Ik heb haar daar nog niet over gehoord…

Huh moest ineens voor in stappen in de bus… heeelemaal door de war.

1 like

Ik moest deze week ergens even nsnel aartoe en toen had ik een legerprint parka aan en boots met plateauzolen
zei iemands zoontje ā€˜mama die mevrouw is soldaat’ en ik vond dat zo schattig. :smiling_face_with_three_hearts:

29 likes

heb een swiffer gekocht, ben zo blij! En vannochtend ook WC-eend, nou dat is dus echt een verschil vergeleken met normale bleek. Voel me helemaal een succesful adult

15 likes

Dat kan ik wel begrijpen… Ik baalde even haha. Ik heb er gelukkig nog een in de buurt gevonden die niet op Google Maps werd weergegeven.

1 like

Kun je met je vriend erover praten? Heb je een hulplijn?

Ik pas op iemands hond maar ik voel me helemaal niet lekker (ongesteld en alles wat erbij komt kijken, geen corona) en diegene is nu al best wel lang weg… ik vind de hond heel lief en oppassen totaal niet erg maar ik hoop wel dat de hond zo wordt opgehaald want ik zie het niet zo zitten om nog een rondje buiten te moeten lopen

1 like

Ik begrijp niet alles wat je zegt, maar volgens mij gaat het nu niet goed met je. Ben je alleen?

Ik denk altijd dat mensen iets op het forum zetten om erop in te gaan. Goed om te horen dat je onderweg bent maar iemand. Sterkte.

2 likes

Als jij even je hart wil luchten hoor, kan dat ook. Idd nog even los van wat het is en of het dan goed komt. Je bent dus onderweg naar je vriend met wie elk klein dingetje tot ruzie leidt, helpt het dan om even afstand te nemen? Is er familie (los van je moeder) of een vriendin die beide kanten goed begrijpt?

Weet dat er altijd hulp is! Het is niet erg om ernaar te vragen :kissing_heart:

Of ik morgen bij mijn vader kom eten want hij heeft zin in Chinees maar is alleen beetje veel. Hoezo moet hij dit vragen aan mij hahaha, antwoord lijkt me duidelijk. :stuck_out_tongue:

11 likes

Ik heb onverwacht toch recht op de zorgbonus, en hij wordt volgende week al uitbetaald. Nu wil ik iets leuks voor mezelf kopen, maar ik weet natuurlijk niet wat. :upside_down_face:

13 likes