BI-DEN!
THE ANGRY CHEETO IS DEFEATED!
Ja!
Friet > vriendinnen
Godver mijn bureaustoel is kapot ineens. Blijft maar naar beneden zakken.
Na een andere stoel stond al op mijn wensenlijstje want was hem al beetje zat aan het worden haha.
Ik heb op mijn verlanglijstje voor Sinterklaas afwasmiddel staan.
Speciaal afwasmiddel of gewoon dreft?
Wel speciaal: een blok zeep waar je je afwasborstel over haalt. Is duur!
Wat lastig Heel normaal die gevoelens lijkt me! En lastig dat je ‘geen gehoor’ krijgt. Hier maar veel spuien?
Ja ik ook. Droeg de buschauffeur bij jou een mondkapje? Bij mij niet en dat vond ik best wel gek.
Weet je, er zijn mensen die wel graag naar je luisteren en dat is idd 113. Wie weet lucht het hoe dan ook al op
En kun je daarmee weer wat uren overbruggen totdat de situatie verbetert
Ik schrik van je berichtjes deze avond. Je bent niet alleen! En zo te horen heb je heel veel last van een innerlijke stem die je vertelt wat wel en niet mag. Doe gewoon wat jij wilt. Als dat de huisarts bellen is, moet je dat gewoon doen! Zorg goed voor jezelf <3
Dit lijkt me voor zover we hier op het forum meekrijgen oprecht accuut genoeg om wel de huisartsenpost te bellen.
Edit: het is helemaal up to you en wil niet dwingend overkomen, maar voel je nooit ‘teveel’. In de zorg zijn ze er ook om jou te helpen!
Er zit waarschijnlijk een kadaver in m’n schoorsteen en de vereniging waarvan ik huur zegt dat ik nog ff paar dagen moet wachten want gaat vanzelf weg.
Kunnen ook niet bij de schoorsteen, dus ik heb de pech dat het precies bij mij zit waarschijnlijk.
Maar deze géúr, ik word helemaal gek. Het is zo smerig, zelfs als ik de deur van desbetreffende kamer dicht heb. En heb het raam daar open, en andere ramen ook open. Het BLIJFT. Heeft iemand dit ook al eens gehad en misschien dé tip tegen kadavergeur?
Nee sorry geen idee. Maar als je belt, kan iemand je vast verder helpen! Ben je momenteel op een andere plek dan dichtbij je eigen huisartsenpost?
Anders bel je je eigen en kunnen zij je hopelijk goed verder helpen.
Je vindt de posten in Rdam hier:
Op de website staat:
Ik ben in deze regio op bezoek/op vakantie en heb met spoed een huisarts nodig. Mag ik jullie bellen?
Antwoord: Ja, als er sprake is van klachten die niet tot de volgende werkdag kunnen wachten, dan mag je bellen met de huisartsenpost.
Kijk even welke het dichtst bij je in de buurt is en dan kun je bellen