Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Ik weet zo niet hoe het zit, maar je kunt natuurlijk altijd je eigen huisartsenpost bellen en je verhaal doen en daarbij melden dat je nu in een andere stad/regio bent. Zij kunnen dan ongetwijfeld met je meedenken of je eventueel doorverwijzen naar een huisartsenpost of andere instantie in de stad waar je nu bent.

Heel veel sterkte :heart: goed dat je overweegt de huisartsenpost te bellen, het klinkt alsof je echt even iemand nodig hebt op dit moment

2 likes

Ik heb tapas als snacks en het regent gehaktballen als film.
Ik ben tevreden

8 likes

Geweldige film dat.

1 like

Jawel dat word je ook wel verteld in de kliniek. Ik heb dat niet gehad omdat ik vond dat het m’n eigen schuld was en ermee moest dealen.

Achteraf zie ik ook wel in dat ik mezelf ervoor aan het straffen was, wat niet okee is. Maar ik heb het daarna wel echt een plekje kunnen geven en ik heb nooit spijt gehad van mijn beslissing.

Maar nu iemand die zo dicht bij mij staat zwanger is, word je een soort van ‘gedwongen’ om er weer aan terug te denken. Dus als zij dan vertelt dat ze schopjes voelde, dan ga je toch denken “ah… ja, dat had ik ook kunnen hebben”. Heel stom, want zoals ik zei sta ik nog steeds 100% achter m’n beslissing. Het is allemaal ontzettend dubbel.

Sorry dit was niet eens je vraag haha.

1 like

Ik kijk Closer omdat ik die film als puber super interessant vond en daardoor verliefd werd op nathalie Porter, maar jezus, wat een irritante mensen :grimacing: snap ook niet wat ik zo leuk vond aan jude law, hij speelt echt een dom personage

4 likes

Nee vond ik ook raar. Ze snauwde wel tegen iedereen dat het al een week was hoooor. Alsof iedereen elke dag met de bus gaat

1 like

Haha, ik heb ook gekeken! Leuke manier om geld te doneren aan mensen die het hard nodig hebben (nee, niet Niall zelf, voordat mensen dat denken)! Net gekeken of er nog meer artiesten die ik leuk vind zoiets doen, maar kon niet veel boeiends vinden.

@Loveisafourletterword Hoe gaat het nu? Heb je iemand kunnen spreken en krijg je hulp?

2 likes

Dooooooen!

2 likes

Hoezo is 1 van de buren keihard aan het timmeren nu?

het is zo koudddd in mijn kamer, elke keer als ik een arm onder de deken uit haal bevriest die bijna

3 likes

Heb ook maar fluffy sokken gepakt, kreeg m’n voeten maar niet warm.

1 like

Waarom klinkt het alsof er een technofeestje is in mijn gebouw

Prachtig :heart_eyes:

1 like

Keek het nos journaal terug, gaat ie daarna random het journaal van afgelopen 4 januari spelen :sweat_smile: wel fijn dat er geen corona is, maar alles was alsnog kut.

17 likes

Ik kijk nu al zo erg op tegen de kou straks in de winter. :expressionless: Naja door corona ga ik wel minder weg dus kan wel meer bij de verwarming blijven zitten deze winter. :ok_hand:t2:

Oh en op iemand op mijn werk loopt nog steeds in een korte broek en een tshirt, wat is er mis met hem. :rofl:

En, had je nog gebeld, wat zei de huisarts?

Zeg lijf, het is weekend en vakantie.
Ik hoef niet om 6 uur op.

Sorry jullie worden vast moe van mijn verstandskies pijntjes. Maar godverdomme man kan er überhaupt eens een keer iets goed gaan. Nu is mijn ontsteking open gesprongen :sob: ik jank al dagen van de pijn en nu dit. Gaan ze gvd pas weer een kaakchirurg bellen om een christelijke tijd. Sorry ben boos en heb pijn

1 like

Ah wat rot, klinkt echt heel pijnlijk. Vind het heel raar dat ze de kaakchirurg niet gewoon bellen hoor, zie dat je post van een uur terug is dus toen was het gewoon ook al ochtend?? Maar sowieso heb je toch een arts 24 uur per dag in achterwacht, niet alleen tijdens kantoortijd… wat een onzin. Beterschap in elk geval!