Daar worden we niet moe van hoor maar snap het wel helemaal als je zelf doodmoe wordt van die pijn continue. Vind dat ze ook meteen een chirurg hadden moeten bellen! Hoop dat je nu snel hulp krijgt, sterkte!
@Chuckie @Florence ja ik zeg ook tegen die triagist, er is toch gewoon een kaakchirurg wat altijd gebeld kan worden?? Ja mevrouw zo makkelijk gaat en is dat allemaal niet. Alsjeblieft zeg. Maar ik heb geƫist dat ik vandaag nog gezien ga worden door een kaakchirurg, want vertrouw het gewoon niet.
Wat heftig, fijn dat je vriend er is.
Heb je ook anderen waarmee je kan praten?
Sterkte.
Een voordeel van corona vind ik wel dat ik nu niet elk weekend van december helemaal vol heb gepland met afspraken. Normaal heb ik in november en december elk weekend vol gepland met lootjes trekken, Sinterklaas, dobbelspel, andere vriendengroep dobbelspel, kerst, extra kerst omdat je toch ook met andere kerst wil vieren, verjaardagen en etc etc.
Nu heb ik gewoon niks, heeeerlijk rust in die normaal zo drukke maanden.
Je kan via de website ook chatten, als je dat minder eng vind.
Ik āmagā om 11.00u naar de SEH komen. Hoe blij kan je zijn.
Bohh ja dat flip ik echt uit. Ben op dit moment ook nog ongesteld geworden dus ben echt zoān draak van emoties.
Bloed van boven en van onder
Ik moest 2 maanden terug op zondag naar de weekendtandarts, i.v.m. zieke tandpijn (ook een ontsteking), en ik weet nog dat ik om 6:00 belde en ik mocht om 10:15 komen. Dolgelukkig . Kan me helemaal in je verplaatsen. Hopelijk kunnen ze je vandaag meteen verder helpen.
(Overigens minder gelukkig toen ik geĆÆnformeerd werd over de kosten. Echt een raar syteem waardoor ik voor een behandeling van ā¬450 ongeveer ā¬700 moest afrekenen. Belachelijk. Nog boos om.)
Karen doet me denken aan deze
Oke eindelijk! Die triagist snap ik trouwens echt niet, als dit geen spoed is, wat dan wel!? Maargoed je mag nu gelukkig heen! Duim voor je dat ze de pijn kunnen verlichten
āProbleemā is dat die triagist over huisartsenzorg gaat en dit over ziekenhuiszorg gaat en je dan als triagist ook afhankelijk bent van wat het ziekenhuis je toezegt.
Na een operatie zou je gewoon een telefoonnummer mee moeten krijgen van het ziekenhuis zelf waar je op kunt bellen bij problemen, maar kaakchirurgen, KNO-artsen en dermatologen (de snijders die ākleineā ingrepen doen) laten dat lekker (lui) via de HAP lopen en dan zit je er als triagist lekker tussenin.
Heel heftig om mee te maken, zowel mijn vriend als zus hebben een ongeluk gehad en ik zag inderdaad hoeveel (mentale) impact dat had. Goed om te horen dat je veel lieve mensen om je heen hebt. Verder gewoon echt de tijd geven. Bij mijn zus heeft EMDR erg geholpen bij laatste angsten die overbleven, maar dat is eventueel iets voor later.
Ah oke dan is het wat te makkelijk gezegd van mij, kon het mij niet voorstellen dat je met zoveel pijn niet direct langs mag komen maar zoān triagist is natuurlijk aan regels gebonden. Gelukkig heeft @GEEZ nu in elk geval een afspraak!
Heb een rot gesprek gehad bij de huisarts en ben er nog van van slag/uit mijn humeur hoe je het wilt noemen.
hopelijk doet deze zonnige dag je wel goed vandaag, sterkte!
Wil zo inderdaad gaan wandelen! Dat is al een hele stap voor me haha, maar het ziet er inderdaad heerlijk uit.
Lijkt wel alsof iemand op ons dak zit te timmeren. Heel irritantā¦maar denk een vogel want hoor ook rare geluiden. Soort gekraai
Goed van je , ook al wordt het maar een korte wandeling dan zal het je vast goed doen! Ik heb net met mijn hond door de weilanden gebanjerd, pootje van hem voor jou
en een fijne dag gewenst van mij!
Zon!
En twee happy konijnen die daar lekker van genieten.