Gefeliciteerd @Krabsalade
Omg, soms ben ik echt zo dom. Ik ga echt sporadisch naar de Lidl (alleen als ze goede aanbiedingen hebben) maar deze keer stonden er wel chille dingen in de folder. Kom ik daar, is er echt niets van de folder. Blijkt dat ik de folder heb bekeken die morgen pas ingaat. Dus nu heb ik allemaal zooi gekocht die ik helemaal niet nodig heb
Ugh knallende koppijn. Ga nu naar mijn 2e kopje koffie drinken, worstenbroodje eten, mijn skincare doen en buiten een rondje wandelen hopelijk helpt dat.
Ik kan me voorstellen dat daar ook vandaag mensen zitten die jouw verhaal graag aanhoren en met je willen meedenken vanuit hun ervaring/expertise. Zou je anders een rondje straks gaan wandelen en het evt nogmaals proberen als je daar behoefte aan hebt? Missch een spelletje spelen terwijl je in de wacht staat of iets lezen om de tijd te overbruggen?
Hij heeft het uitgespoeld en leeg gehaald echt hèèl goor. Nu andere antibiotica gekregen want ook daar had ik een allergische reactie op en tramadol. Moet nu langzaam beter gaan.
Weet niet of je hier iets aan hebt, maar het is heel herkenbaar hoor. Sommige mensen schudden dat zo van zich af, maar ik heb er zelf maanden angst (voor ong alles) van gehad en zelfs nu een jaar later nog wel eens stress van (terwijl het niet eens zoveel voorstelde). Maar langzaamaan glijdt het weer van je af en zakt het naar de achtergrond
Die cape van The Vampire’s Wife x H&M was bijgevuld in mijn maat. Geen idee of er ooit een gelegenheid buitenshuis komt waarop ik hem kan dragen, maar hij maakt me zo vrolijk. Vladder al de hele ochtend door het huis. Ik heb vanaf nu een huiscape
Voel me de laatste tijd echt extreem moe en ben ook vaak duizelig, soms voelt het echt alsof de druk wegvalt in mijn hoofd (weet ff geen andere manier om t te beschrijven). Weet niet of t zin heeft om naar de dokter te gaan met dit soort vage klachten, maar voelt wel echt heel kut
Ik hoop dat het nu heel snel beter gaat!
Oh mag ik hier even blij zeggen dat mijn huid weer rustiger lijkt te worden? Spul wat ik had gekregen lijkt goed te werken, alleen heb ik nog een mega ontsteking op mijn wang dus daar ga ik even antibiotica voor vragen (want die is echt mega) maar jeej verder lijkt het goede kant op te gaan.
Blij blij.
@thee @Lentex dankjewel ik hoop ook dat het snel beter gaat en dat ik gewoon een hele nacht kan slapen.
Ach weet je. Misschien kan je huisarts wel ff je bloeddruk opmeten bijvoorbeeld. Dan heb je iig iets om uit te sluiten?
Verder geen stress? (Flauwe vraag maar stel hem toch)
Beterschap! Zijn ze er nu allemaal uit?
@California ik zou er zeker mee naar de huisarts gaan. die kan je bloed laten prikken etc. zelf heb ik dit soort klachten als mijn vitamine D weer eens super laag is. raad het aan om te bellen en kijken of ze wat kunnen doen voor je!
Laatst zeurde ik over een bak optimel wat niet te vreten was, maar nu zat er smeerkaas met een sambal smaak gratis bij de jumbo bestelling en die is op zich best lekker. (Ben geen enorme smeerkaas fan, maar hey ill take it!)
Nope, ik heb ze boven nog. De kaakchirurg net in het ziekenhuis riep ook al lachend “die andere twee blijven denk ik zitten hè” die gaan er echt echt niet uit! Ik heb ze beneden er nu uit en beide keren ontstekingen gehad, ben er helemaal klaar mee.
Zo balen zolang je er geen last van hebt inderdaad lekker laten zitten hoor.
Ik heb zo’n kater god sta me bij
Snap ik helemaal maar mocht het toch ooit echt nodig zijn dan wellicht goed om te weten dat ze boven minder snel ontsteken omdat er door de zwaartekracht minder eten en troep in blijft zitten. Hopelijk knap je nu in ieder geval snel op!
Jeetje, je treft het niet met je verstandskiezen.
Nu hopen dat je snel van alles af bent.
En laat je vent maar lekker voor je lopen als een butler