Als medische leek zou ik het onder de kraan met zacht stromend water uitspoelen en er daarna een stukje keukenrol of zo eromheen doen en goed ertegenaan drukken, zodat het bloeden stopt. Maar iemand anders heeft vast betere tips
Komt wel goed, hij is buiten de tuin aan het werken met kind dus ik lig lekker op de bank voetbal te kijken met mān hamsterwang
Ik was heerlijk aan het wandelen en toen moest ik ineens mega nodig grote boodschap. Dus ben nu weer thuis en ga straks wel verder wandelen.
Ik ben net door rood moeten rijden, stoplicht defect en heb eerst meerdere cycli gewacht. Daarna wel maar meteen de politie gebeld om te melden XD stel ik krijg een bon⦠Daar hadden ze ook net een officiële melding gehad.
Persoonlijk voor mij is het herkenning, het opstaan tegenover je familie. Bij mij is het ieder jaar ook altijd gezeik en gewoon echt een verplichting. na een al drukke periode met werk (retail) zit ik ook niet te wachten om het gezeik van mijn familie. dus ook paniek en stress. Heb een maand geleden mooi corona als een soort excuus gebruikt, aan beide kanten van de familie.
Welk spul heb je gekregen voor je huid? Fijn dat het beter gaat!
Het is geen like maar een hartje als steun, tenminste zo zie ik dat!
Ik vind het heel dapper van je! Sterkte
Om je te steunen en omdat je voor jezelf op komt.
Ik kijk thuis even.
Ik vind het knap van je dat je voor jezelf op komt!
Het zijn geen likes maar supporthartjes, en er zijn hier genoeg mensen die er voor je zijn en om kerst mee te vieren. Dat is anders dan familie maar still, weāre here. Een stel disfunctionele vrouwen dat al jaren samenleeft op een internetforum is ook een soort familie.
ik lig nog in bed en heb net ontbeten met Ginger Cookies want die lagen nog op mijn nachtkastje
Ik heb een paar dagen geappt met een jongen van tinder en hij stelde voor om af te spreken, dus ik stelde een 1,5 wandeling voor. Reageerde hij wel ok op, ik vroeg gisterochtend of hij vanmiddag dan wilde afspreken. Die vraag negeerde hij compleet maar wel hele dag beetje geappt. Maar tot nu toe nul reactie op mān vraag. Ik denk dan echt: vraag dan niet om af te spreken. Stomme is dat ik nooit afspreek want ik ben altijd al uitgekeken op een kerel voordat dat überhaupt ter sprake komt. Dit x niet. Maar ja HE
Ik heb me toch een tyfus hekel aan mensen die keihard filmpjes of muziek afspelen in de trein.
Als je dan ff snel iets wilt kijken hou die telefoon dan bij je oor ofzo maar val niet een hele coupe lastig met jouw takke herrie.
Lief dat je het vraagt! Na nog gister nog zieker te zijn gaat het gelukkig nu iets beter. De antiobiotica lijkt aan te slaan en de koorts is weg. Gelukkig was de Covid test wederom negatief Ik ga nu flink uitzieken en hopen dat ik woensdag weer kan sporten. Ik hoest sānachts overigens nog wel echt non stop, dus dat is nog wel echt heel vervelend.
Ik weet dat het vandaag zondag 8 november is maar het zou voor mijn gevoel net zo goed een dinsdag in april 2020 kunnen zijn.
Behalve dan dat het op dit tijdstip nog licht is in april⦠jepā¦
Weetje waar ik zo van schrok vrijdag? dat MORGEN het Sinterklaasjournaal al begint. Hoe kan dat het is toch pas septemb⦠oh nee
Zowel de Appie als jumbo app doen het bij mij niet of moeizaam . Wat moet deze saaie burgertrut dan op zondagavond doen??
Ik wilde een nieuw recept maken van de Jumbo, alles in huis⦠ligt de site er uit vanwege werkzaamheden
(Ik ben een kneus die niet kan koken zonder recept)
Edit: pizza is besteld, joe joe.