Vermaak me helemaal met het program ‘Monacovrouwen’ op RTL 5.
O ja geniaal
Beetje the real housewives of België
Een officiële melding dat jij door rood was gereden of dat het stoplicht defect was?
Defect verkeerslicht! Kon de gemeente zelf niet bellen want die zijn dicht. Heb die dame bij de politie wel mijn gegevens laten noteren, mocht ik een boete krijgen kan ik bezwaar maken en is er bewijs dat ik meteen heb gebeld.
Hoe was jij het? Ik probeer t altijd maar een beetje te spoelen maar heb geen zeef
Ik sta in de mcdrive om een vega mckroket te kopen, ben benieuwd!
Ik was mijn rijst maar ik heb dit echt nog nooit gehad. Het water wordt wit, dat is het zetmeel, het is niet per se viezigheid. Ik ben benieuwd waar je dit gekocht hebt.
Ik heb net gedoucht maar het voelt te vroeg om nachtcrème op te doen??? En nu???
Ja spoelen of even met water laten staan, zodat alle zetmeel tijd heeft om naar boven te drijven.
Sowieso week ik mijn rijst ook voor (half uurtje max) dan is het nog sneller gaar, en met dat water haal je ook nog alle laatste zetmeel weg
Toch doen??? Wat is het probleem
Ohja smart, thanks!
@Luzarl ik doe ook wel eens om 18:00 ofzo al mn avondroutine als ik dan al heb gedoucht (heel chill om thuiswerkdag af te sluiten), scheelt gewoon ‘s avonds weer tijd
Juist opdoen na het douchen dan trekt het beter in
@vitaminwater ik heb net mijn haar geverfd! Ik heb eigenlijk nu al spijt hahahah maar het is nog nat dus kan het resultaat nog niet goed zien. Maar goed als het echt lelijk is ziet toch niemand het door corona, dat scheelt
Gewoon al opdoen, doe ik ook vaak vroeg in de avond. Dan hoef ik later alleen nog maar m’n tanden te poetsen en kan ik zo mijn bed in. Superchill
Hij was echt heel lekker!
Oh apart, ik gebruik inderdaad altijd gewone AH basmati en die heeft nooit zwarte fliebertjes. Maar extra reden om te wassen, naast dat het lekkerder wordt.
Wel kijken als je wil lachen maar niet kijken als je bang bent voor de covid test
Hahahaha ik zit zo te hinneken
Hahaha heerlijk dit
Omg yesss superleuk!! Waarom heb je spijt? Maak je een foto als het droog is?