Ik heb totaal geen zin om naar werk te gaan morgen, vanwege gezeik met een collega
Ik heb hem vandaag ook geprobeerd! Vond hem ook heeel lekker
Ergens in mijn gebouw hebben mensen zo vaak hele heftige ruzie. Echt tot aan (grote) dingen die omvallen/omgegooid worden. Zo klinkt het iig.
Maar woon in zo’n gehorig en groot gebouw, dat ik gewoon niet kan ‘ontdekken’ waar het is. Wat ik nodig heb om de wijkagent te kunnen informeren (die ik dus al een keer heb gebeld).
Ben zo bang dat iemand echt in de problemen is.
Whaha
Ik kijk nu de tweede helft van Closer en intussen zijn alle personages echt mega irritant en nu lees ik dag hij ook nog genomineerd is voor oscars(meervoud!!) Haha was dit het niveau in 2004?
Ik mis de tijd dat ik nog heel veel afleveringen van parks and recreation te kijken had
Hoe gaat het bij jou eigenlijk met de kleur? Ik merk dat boven op een beetje flets begint te worden maar daar onder zit nog een hele boel paars.
Heb zin om t alweer opnieuw te verven maar dat lijkt me niet slim
Ik kan echt niks hebben. Ik vind Undercover al spannend.
Ik kijk dat ook niet voordat ik ga slapen
Haha precies, ik heb het net uitgezet en kijk nu wat anders.
Stamppotseks?
Wat goed dat je dat hebt geprobeerd te melden. Heb je misschien een huisbaas oid die misschien meer weet? Zal je geen naam mogen geven maar misschien kan hij of zij aangifte doen.
Edit: en een ander meldpunt van huiselijk geweld? Met een ongeveer adres kunnen ze misschien net iets meer doen met iets wat al loopt.
Ik zit gewoon beetje tv te kijken, hoor ik opeens vrij harde muziek vanaf buiten komen. Zijn ze gewoon een paar huizen verder een een groot tuinfeest aan het houden met superveel mensen in de tuin😱 Naast dat het ontzettend asociaal is moet je wel behoorlijk veel lef hebben om dat nu zo te doen🤨
Ik wil ook een holidate. En wijn. En nog een dag vrij morgen ipv vroege dienst
Huisbaas niet. Maar meldpunt is een goeie! Dank!
Deze gebruikt mijn trainer
ik erger me nu al aan de tanden van die vent bij 1 tegen 100. en caroline hoeft niet zo verbaasd te doen dat ie geen blush gebruikt, kan toch, het is 2020 vriendin
Ik heb het nog maar 1 keer gewassen dus zit er nog goed in! Waarom lijkt het je niet slim om nu nogmaals te verven? Als t bij mij vervaagt ga ik ook gewoon opnieuw smeren hoor
Oo kan geen kwaad dus? Ik dacht pas na 3-4 weken pas weer . Ik heb het 3 of 4x gewassen deze week inpv 14 keer.
(Gekke humblebrag maar ok)
Haha goede vooruitgang! Nee denk niet dat dat kwaad kan hoor, al ben ik geen expert