Wat je even kwijt wil #44 (Deel 1)

Pff dr staat een mooie zelf gemaakte cheese cake naar mij te roepen. Maar eerst braaf avondeten :innocent:

6 likes

Ohh en?

Ik heb inmiddels weer een gesprek gehad met leidinggevende en het wordt toch gewoon doorgezet gelukkig en ik krijg de afgesproken hulp. Best best wel opgelucht.
Wat betreft m’n gemoedstoestand doet het m’n collega’s niks hoor. Net hadden ze het bijvoorbeeld met m’n andere collega over iemand (geen collega) die alleen woont in een klein appartement en sinds de coronacrisis bijna alleen zijn collega’s kan zien en hoe erg ze dat voor hem vonden. Nou zie daar mijn leven?! De paar keren dat ik deze laatste maanden aangaf dat ik dat best zwaar vind, kreeg ik alleen maar een kutopmerking en gaven ze aan hoe fijn ze even alleen zijn wel niet zouden vinden en vervolgens gaat het gaat weer over hun kinderen :smile2:

3 likes

Ik had aangegeven dat ik een beetje het idee had dat ik niet goed ben ingewerkt/begeleid en erg vrij gelaten word en zij vond maar bij alles dat ik daarom had moeten vragen.

Ohgod, oke ja sommige dingen moet/kan je vragen. Maar een goede begeleiding en ingewerkt worden dat doe je toch standaard bij een nieuwe leerling.

Omgg stromae komt met een nieuw album :smiling_face_with_three_hearts:

30 likes

Zijn hier mensen die hun ervaringen willen delen over een ontharing/laser apparaat voor thuisgebruik? Welke heb je gekocht? Wat is je huid/haar type en de grootste vraag werkt het? Zo ja hoelang blijft het resultaat?

Ik word soms zo moe van mezelf. Een vriendinnetje is gisteren getest op corona omdat ze ziek is en ik ben vorige week woensdag nog bij haar geweest. Ze heeft het waarschijnlijk van iemand die ze na mij nog gezien heeft, want daarvan weet ze dat die het heeft. Maar ergens ben ik dan toch bang dat ik het ook heb of dat ik het zonder te weten al had en haar juist besmet heb.

Daar is een heel topic over geloof ik

Omg deze dag duurde laaaaaang. Ik heb gewoon 8 uren gewerkt van 9 tot 17.30, maar om 14.30 had ik al het gevoel er een hele dag op te hebben zitten.

1 like

Zo herkenbaar! Ik heb nu na een zware werkdag even een moment voor mezelf en hoop nu dat m’n vriend nog heeel even wacht om thuis te komen, haha. Even ontprikkelen en niet sociaal doen

1 like

Oops! ik zie nu pas het ontharingstopic. Bedankt

Zo ik ben echt helemaal klaar met dit ontieglijke schijtjaar gatverdamme.

Heb zin om met een fles wijn in een bubbelbad te gaan liggen tot het voorbij is.

17 likes

Ik heb donderdag een cursus en ik vind het gewoon raar?
Het is dat ik morgen al een dagje kantoor heb na 7 weken fulltime thuis.
Maar weer even terug de schoolbanken in. Word ook een erg lange en theoretische dag. Daarna ben ik bekaf en blij dat ik vrijdag gewoon weer thuiswerk.

jaloers. ik raak dat ding ook te vaak kwijt

1 like

Kei drukke dag op werk gehad, nog een snauw van die ene collega gehad. Kom ik net thuis doet de vaatwasser het niet meer, dus ik alles van gisteren met de hand afgewassen. Moet nu nog koken en eten en alles opruimen. Ik wil naar bed nu al ik kan niet meer

Edit kut sinterklaasjournaal gemist, moet ik ook nog terugkijken. Shit (ja dit moet en nee ik krijg hiervoor niet betaald, wel 12 weken vakantie per jaar).

Ik ga iets zoeken om mee te gooien

Edit 2 maar niks wat kapot kan want dan moet ik weer stofzuigen

4 likes

Ohh kun je mij vertellen waar die borrelbox van is? Ik ga samen met een collega een online event opzetten met escape room (daar zoek ik ook nog tips voor, betaald is dus prima) en borrelbox!

Mijn vriend heeft late dienst, en ik geniet 2000%

@Lemongrab doen! Wie houd je tegen?

@Lentex even lekker vol in een kussen schreeuwen of slaan! Frustratie er uit gooien!

2 likes

Dit is fantastisch nieuws.

Echt houd van zijn muziek! :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Hm denk mijn baas, het uwv en verder zal niemand me missen denk ik. Maar toch wel handig om die 2 te vriend te houden anders kan ik niet eens een fles wijn betalen. Of een bad. Of een dak boven mijn hoofd.

1 like