Waar werk jij allemaal? Heb je zoveel banen?
Denk dat ze het (voor een gedeelte) zelf hebben samengesteld! Zaten ook een aantal producten van het bedrijf zelf in. Maar kan het morgen ook nog wel even vragen aan de organisator!
Als je wilt, graag! Het klonk heel leuk 
Forum badje en een pak wijn van de Aldi.
Skirre oplossing but works! Maar indd niet doen onder werk thuis!
Haha ik heb mijn forumbadje verpatst aan @Frambozentaartje dus dat zit er niet meer in.
Maar heb net met mijn vriend gepland in januari ergens in the middle of nowhere te gaan niksen in een huisje met een bad, dus iets om naar uit te kijken iig!
Ga ik een geurwolkje kopen of is dat echt onzin
Heeft iemand dat hier?
Oh neehoor dat is geen baan, ik vertaal een fragment als de nieuwe aflevering online staat en dat duurt max een uurtje
Je kan ook gewoon bij de action een goedkope aroma diffuser kopen en dan kijken of je het wat vind.
Heb inmiddels gedoucht om rustig te worden én gegeten en gekookt dus.
Nu toetjes eten (2 want dat heb ik verdiend he) en met pepernoten sintjournaal kijken. Het komt vast goed, groetjes dramaqueen
Ja is dat hetzelfde? Mijn ouders hadden zo’n goor air wick ding 
maar ik zie idd op de site wel deze https://www.action.com/nl-nl/p/fyd-elektrische-geurverspreider-/

Edit: Zie nu net je tweede bericht. Fijn dat je weer wat rustiger bent!
Jaa die dingen zijn hetzelfde. En je kunt er dan qua geur inflikkeren wat je wilt.
Welke? Want ik zoek tips voor een huisje met bad en natuur
Shit kan ik die van mij dan naar jou sturen? Die van mij is vrij!
Ik las iets over xenofobie en wat blijkt Xenos betekend vreemde of buitenlander hahah. Leuk woord voor een winkel wel.
Kunnen mensen in 2020 nou eindelijk eens stoppen met Freek de Jonge uit te nodigen om iets te duiden?
Ik dacht precies hetzelfde. Hoe komen ze bij hem, om over Harris te praten?!
Lol, jij bent toch Grieks? Of spreek je de taal niet?
Daar komt het vandaan
Jaa dat weet ik maar ik spreek de taal niet zo goed nee haha.
Ff bassie en Adriaan opzetten dan maar!